Blogs from Croatia, Europe - page 23

Europe » Croatia » Central Croatia » Zagreb November 5th 2018

Rano postupne odchadzali sikmacky. Ranajky sa daju kupit i na hosteli, cena 30k. Ja vyuzivam miestnu pekarnicku, makove kolace, a spar, kakaove mlieko. To zjedenie v podzemi hostela v kuchyni. Tu nachystane ranajky pre ludi co si ich tu zakupili. Cornflakes, mlieko, mandarinky, dzem, toasty a pijatika. Po jedle velmi neprijemny sok na izbe. Volaky kokot/pica mi udrbal nabijacku na mobil. Bud to bola neprijemna sikmacka alebo jeden s chalanov co tu spali. Sikmacka co sa zamkla na izbe o nicom nevedela. Ale je to moja sprostost, nemal som ju nechat v zastrcke. Doobedie len lezanie v posteli a v pc miestnosti dopisanie denniku a nahadzanie cs ziadosti do belgicka. Turu na medvednicu rusim, vonku pod makom. Na obed smer mesto. Este sa pytam recepcnej kde je neaky shop s nabijackami. Pica mi povedala nech behnem ... read more

Europe » Croatia » Central Croatia » Zagreb November 4th 2018

Noc bola fakt nahovno. Nafukovaci matrac vpohode ale strasna zima. Vobec sa v tomto byte nekurilo. To je vysvetluje aj tu vlhkost. Nevim ci je odstavena od plynu abo len setrila. Fakt nahovno. Z postele vypadavam o 8/00 a cakam do 10/00 ci sa mi bude venovat abo co. No ona len lezala v posteli a hrala sa so psom. Bookujem teda hostel a hajde prec. Este je prekvapena,ze preco odchadzam. Ha a pica mi este dala v noci von na okno topanky, bo jej smrdeli (stacilo ich nasprejovat). Takze rano topanky zvnutra krasne vlhke. Check in je az od 14/00 tak idem pomalicky pesi cca hodinku az do hostela bureau. Cestou kupa oproti bus stanici v pekarnicke neake tie neskore ranajky. Povodne som si chcel dat na ranajky pizzu co som vcera nezjedol /som ju ... read more

Europe » Croatia » Central Croatia » Zagreb November 3rd 2018

Po slabom spanku smer blizka bus stanica. Vonku hmla. Na raňajky davam mandarinku a bengbeng este z thajska kde som kupil cely karton. Bus stanica stara ale pohoda. Flixbus meskal 15min ale cestou toto meskanie dobehol a prisli sme dokonca o 5min skorej. Po vystupeni na bus stanici v zahrebe sok. Som si pripadal jak v azii, kopa sikmacov. Cs meska pol hodinu. Prichadza so psom. Prvy dojem z nej nic moc, co sa neskor aj ukaze ako spravny odhad. Nasadame na elektricku a ideme k nej domov, bez listku. Vraj takto cestuje kopa domacich. Vzdy ked uvidia revizora (vraj moc casto nechodia) vystupia. Revizor ma uniformu a tasticku v ktorej ma stroj na pokuty. Takze je lahko identifikovatelny. Ani tejto cs nejde dohlavy ako som si mohol dovolit cestovat tak dlho. Ked tak rozmyslam, chorvatov ... read more

Europe » Croatia » Central Croatia » Karlovac November 2nd 2018

Rano vonku mesto ponorene do hmly. Vybehnutie do gradskej pekarne, tu kupene 2syrove bureky. Veru syr mi riadne chybal. To zjedene na ubytku a tam lezanie az do 10.45. Check out je o 11.00. Batoh nechani na recepcii, vraj ziadny problem ho vyzdvihnut navecer. Hadam mi niekto otvori, bo na recepcii su neni nonstop. Mini pokec este s danom, ten pracoval v okoli zahrebu a pomali sa tula po svete. Smer hrad v casti dubovec. Fajn jesenna prechadzka popri rieke. Najskor som zle odbocil a vynoril sa pri cintorine v dubovaci. Hroby posiate kvetmi. Dobre do vyzeralo, uz len sviecky chybali. Nazad uz na spravnu cestu, ktora vedie k Katolícky kostol Crkva Majke Božje Snježne. Predomnou schody pokryte popadanimi zlto hnedo zelenymi listami. Este keby bolo slnko bolo by to idealne. Kostol ako kazdy iny, nic ... read more

Europe » Croatia » Central Croatia » Karlovac November 1st 2018

Noc totalne nahovno. Furt dobiedzal komar (som riadne dostipany) a vedlajsej izbe trtkal majitel s volaku staru kurvu. Dosli asi o 2.00 a skoncilo o 3.30 Rano sprcha, cestou som stretol tu kurvu. Smer stanica o 8.30. Dobre som spravil, ze som isol skor, bo po dorazeni na stanicu sa spustil riadny dazd. Este som so stihol obzriet okolie stanice, nic moc. Akurat zaujali futbalove grafity, tich je po meste kopa. No a v meste su aj podzemne smetiaky. Bus dosol nacas. Problem s mojim listkom. Vodic si ho najskor obzeral, potom pytal este jednu cast. Ono to malo dve casti len som ich neoddelil. Tak vodic mi rucne vypisal kopiu listku. Som dobre zabrzdil premavku. V chorvatsku je zvyk mat dva listky, jeden je pre vodica a kopia pre pasaziera. Usmevne bolo i to ako ... read more

Europe » Croatia » Istria » Pula October 31st 2018

Z ubytka smer zel.stanica Budova stara ale pekne upravena, kaviarnicka nesmie chybat. Je tu odstaveny aj jeden parny rusen, v rijeke bol tiez pred stanicou jeden. Vonku pekne slnecno, tak mikina dole a len v kratkom tricku smer cintorin. V miestnom parku dychovka a asi 10ludi, si tu uctievali neakych mrtvych ludi pri pomniku. V okoli cintorina predavali kopu kvetov, dusicky sa blizia. To malo za nasledok aj zvyseny pocet ludi a aut. Mesto pula dokonca dalo gratis dopravu mhd na cintorin. Nuz ale cintorin nebol moj hlavny dovod ist tymto smerom. Ciel je dalsia pevnost giorgio. Keby tu nebola keska ani sem nejdem, bo vsetky pevnosti su tu na jedno kopyto. Kruhova stavba, priekopa a uzavrete pre verejnost. No tato nie, mrezove dvere otvorene, tak idem na prieskum. Dnu maly plac, okolo mury kde boli ... read more

Europe » Croatia » Istria » Pula October 30th 2018

Vonku pekne slnecno a len slabucky vietor. V pekarnicke kupujem ranajky. Pekarniciek je tu dost, to sa mi lubi. Plnene listkove cesto do seba natlacene pri pristave kde ponukaju vyletne lode do np brijuni. Samozrejme v sezone. To teraz moc nehrozi. Popri moru okolo pristavu kde kotvi kopa jacht sa dostavam ku kostoliku Uznesenje Blažene Djevice Marije. Okolo neho prechadzam do fajn stareho mesta. Pekna stredomorska architektura. Je este len 9.30 tak vacsina obchodov zatvorena avsak kaviarnicky uz funguju a ludia popijaju svoju rannu davku. Jedna tour grupa. Cez Park Montezaro, v ktorom kopa skolkarov, sa cestou nescestou dostavam k pevnosti Fort Casoni Vecchi. Kruhovita stavba obklopena priekopou. Dnu sa dostat neda tak ako do ostatnych pevnosti co mam dnes v plane navstivit. Bud je v pevnosti klub, akvarko alebo nieco ine. Nuz dalsi ciel pevnost ... read more

Europe » Croatia » Istria » Pula October 29th 2018

Z ubytka vypadnutie okolo 9.00. Recepcny nikde tak ziadna platba za ubytko, nech si to strhnu z karty. U mlinara kupene orechove hniezda a popri divadlu cez trh smer pristav. Na trhu kopa zeleniny. Dobre to vyzeralo. Uz po pristati v stokholme som chytil druhy dych vo foteni. Cvakam mobilom (na fotak som lenivy a myslim, ze kvalita rovnaka ako na mobile) ostosest. Za den aj 150fotiek. Posledne mesiace v azii to bolo asi 30 za den. V pristave zjedene ranajky. Vyhnal ma dazd. Najskor slabsi ale ako som sa blizil k staremu mestu dost sa rozprsalo. Tak som to zalomil do kaviarne na kapucino. V kaviarniach ludia popijali kavu resp male flaskove pivo. Okolo chodili grupy nemeckych dochodcovskych tour. Po prsacke a vypiti kapucinka smer uzke ulicky a podzemne tuneli. Vchadzam vchodom pri Katolícky kostol ... read more

Europe » Croatia » Dalmatia » Dubrovnik October 28th 2018

What a crazy day. Pouring rain. Forgot my passport had to go back to the room while everybody was wairing for me .safe wouldn't open. Crazed. Worked that out. Drive to first stop in Montenegro. Absolutely beautiful. Small country. I can see how it would be a wonderful summer resort. Right on the water. Mountains. So pretty. Couldn't get on the boat ride cuz it was too rough. Went to second stop, kotor. Medieval town. So charming. Chapel there from 1180! Still in use. Most people are part of orthodox church. Our guide treated us to an array of cured meats and local cheeses. Wow! It takes 2 years to make their prosciutto! Had the best mussels of my life for lunch. They harvest them right there. I think I've eaten fish at every meal so ... read more
20181027_181904_001
20181027_165028
20181027_184453

Europe » Croatia » Istria » Rijeka October 28th 2018

Opat na ranajky burek ale tentoraz masovy a zjedeny na inej lavicke. Presun k divadlu pri ktorom je aj trh. Kvety na hrob, ovozel vonku, dnu syry a pekarenske vyrobky. No moc som sa tu nezdrzal bo zacalo prsat a von som vybehol v mikine. Je teplo, 20c Na ubytku sedenie v lobby. Chlap co tu ma rezervaciu tiez na 3noci, musel vcera nedobrovolne opustit dorm, bo jebly recepcny na jeho postel dal ineho hosta. Chlap dosol vecer, recepcny uz nikde (je tu do 22.00). Tak chlap sa nasackoval do privat izby, recepcny si to ani tento vecer nevsimol. Inak za izbu som zatial neplatil. Ked nevypita, nedam. Jebat ich za tie podvody co robia cez booking. Prinajhorsom si platbu strhnu z karty ktorou som sa zarucil. Toto by bolo druhy krat v zivote co som ... read more

Tot: 0.096s; Tpl: 0.005s; cc: 10; qc: 70; dbt: 0.0585s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb