281.den - zahreb


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Central Croatia » Zagreb
November 5th 2018
Published: November 6th 2018
Edit Blog Post

Rano postupne odchadzali sikmacky.

Ranajky sa daju kupit i na hosteli, cena 30k.

Ja vyuzivam miestnu pekarnicku, makove kolace, a spar, kakaove mlieko.

To zjedenie v podzemi hostela v kuchyni. Tu nachystane ranajky pre ludi co si ich tu zakupili. Cornflakes, mlieko, mandarinky, dzem, toasty a pijatika.

Po jedle velmi neprijemny sok na izbe.

Volaky kokot/pica mi udrbal nabijacku na mobil. Bud to bola neprijemna sikmacka alebo jeden s chalanov co tu spali.

Sikmacka co sa zamkla na izbe o nicom nevedela.

Ale je to moja sprostost, nemal som ju nechat v zastrcke.

Doobedie len lezanie v posteli a v pc miestnosti dopisanie denniku a nahadzanie cs ziadosti do belgicka.

Turu na medvednicu rusim, vonku pod makom.

Na obed smer mesto.

Este sa pytam recepcnej kde je neaky shop s nabijackami.

Pica mi povedala nech behnem do tmobilu, vraj niekde na nho na ulici narazim. Takze recepcne su tu na dve veci ked chce clovek nieco navyse.

Zastavka na trhu dolac, kde kopa zeleniy a mandarinky. Klasicky trh so stolikmy. Dobre to vyzeralo, hlavne exoticky cesnak, zemiaky, salaty, paprika a ina europska zelenina vratane rajcin.

Ciel botanicka zahrada. Tam relax a kochanie sa jesennymi farbami.

Odtial po crnatkovej ulici do fastfoodu Kebab Big Martin Zagreb.

Tu su opat v cene aj hranolky, tentoraz som si nedal telaci ale klasicky kebab. Jednoznacne telaci je lepsi.

Problem s jedlom tejto pochutiny, bo dnu strasne vela masa, oblohy a omacky. Hned som bol cely zababrany.

Dalsi moj ciel je art park.

Idem prakticky rovnakou trasou ako v prvy den ked ma tadeto po futbale vodila tw t.j. divadlo, muzea.

Do art parku sa dostavam tunelom gric, vstupujem do nho z mesnickej ulice.

Je urceny len pre pesich. Z neho sa da dostat na rozne miesta. Su tu dokonca i free zachody.

Vychadzam v art parku. Prijemne miesto na relax, minimu ludi / vsetko domaci studenti/ a par pokreslenych stien, neaky ten ozdobeny stromcek ale nic extra. No na relax to odporucam

Nazad do tunela inym vstupom. V tuneli zvuk ako keby isiel vlak ale to boli len skatebordisty.

Vchadzam do turistickej ulice Vranyczanyeva ul.

Uzka ulizka, stanky so suvenirmy a kaviarnicky.

Dostavam sa opat az na trg jelacica.

Tu uz oproti vcerajsku vyrastli drevenne domceky kde predavaju vino, syry, klobasy, udeniny a rozne suveniry. Sa uz chystaju asi na vianocne trhy i ked tie su az o mesiac.

V uliciach opat dost sikmackych turistov na cele s chlapikom so zastavou. Z europskych reci som tu mimo ang zacul spanielcinu a polsinu. Od stredy tu vsak bude prevladat slovencina. Zatial je predanych cca 1000 listkov, pocitam, ze zajtra sa preda este neaka ta stovka.

Nazad na ubytko kde opat opranie neakych tych suciastok. 60kn za pranie v hosteli nie som ochotny davat. V rijeke som videl pracovne kde bola vycapena suma 25k.

Ked mam pravdu povedat zahreb ma neako moc nechyta, ono centrum je male a mimo sa mi moc nechce ist, keby bolo slnecno tak by to bolo samozrejme o inom a samozreme keby boli aj daky ludia na hosteli. Este, ze som mal aspon dve stretka s tw.

Ta pisala,ze s free ang hodinou nebola spokojna, vraj zly ucitel. No i tak ostava v tej skole a dufa,ze ostatny ucitelia budu lepsi. Ako keby mne to nepasuje tak zmenim skolu. Predsa je to 25e, co nie je maly peniaz.

Este som sa jej pisal ci dnes ma nieco v plane, ci behneme na jedno. V plane nema nic a na jedno nebehneme. Tak ok.

Po zotmeny, ono v zime je to dost skoro, smer vytipovany obchodik s mobilnym prislusenstvom. Ono ako som chodil po meste za svetla nic som nezbadal. Zlata azia kde to bolo na kazdom kroku.

Nuz prichadzam do mobitel shop.

Potrebujem len kabel, bo som zistil,ze nabijacka z fotaku pasuje do usb kabla.

Tak hned mi jeden ponukaju za 49k, to im mozem osrat, nedam 6e za maly posrany kabel.

Tak nazad do centra.

Jurisiceva ulica je pre mna zazrak, nachadzam tu predajnu mikronis. Po vstupe hned lepsi pristup ako v predchodzej predajne. Kabel za 10k okamzite berem.

Rychlo nazad na ubytko, skusam kabel a nabijacku. Mobil ukazuje,ze sa nabija tak fajn.

Zas von do ulic najst nieco pod zub. co je dost obtiazne ak nepocitam kopu turistickych restik. Co som pozeral na taniere tak porcie nic moc. Hold top turisticke miesto.

Posedenie pre velkou katedralou. Oproti dnu skoro minimum ludi, tak klidecek.

Vzdy ked niekto siel dnu/von pribehla k nemu ciganka s obrazkami svatych /a4 rozmer/ a hned im ich nukala a prosikala,ze nema co jest a bla bla.

Vacsina ludi ju ignorovala ale niektory u nej nakupili. Pobavila jedna zenska co ju poslal do picky.

Po tomto divadle po kaptol ulici. Okolo same stredoveke domy, kostoliky a par luxusnych restik.

po xty krat prejdene rovnake ulicky vratane trg jelacic.

Na nom jedna skupina muzikantov. husle, basa a spev. dobry boli ale neprispel som im. Rozmyslal som nad kupou klobasky ale jedna domaca sa nieco pytala predavajucich a nebola spokojna s odpovedou tak som sa na to vysral.

Nakonec kupujem dva kusky pizze v pekarni. Velke trojuholniky ale s pizzou v restike sa to neda porovnat. Mam na mysli obsahovo i chutovo.

Na izbe len lezanie uz do 20/00.

Zistena velmi zavazna vec, nabijacka na fotak nefunguje na mobil. Vobec mi to nenabijalo i ked na mobile svietilo, ze hej. Skor naopak, postupne mi mobil vybijala. Nuz zajtra musim ist kupit koncovku do zastrcky.

Koncim s nahravanim fotiek na flickr, kedze ten od januara konci a ostane tam len 1000 poslednych fotiek. /vdaka za info do prahy/. Takze po minus stranke dojdem aj od dalsie fotky, nuz co uz. Prechadzam teda google, som zvedavy ako to bude fungovat.

Google to ma inak dobre prespekulovane, zdarma ziskava fotky, osobne udaje. Zachvilu sa ozaj naplnia scifi predpovede niektorych serialov, filmov, knih. Budeme vsetci pod neustalou kontrolou a kto to odmietne bude vyradeny zo spolocnosti.

Neskor mi zacala vypisovat singapurcanka co sa s nu mam stretnut v rige. Podla stylu dobre pod parou. Mi opisovala neakeho chlapika, posilal mi screenshoty konverzacie. Som jej napisal,ze mna to neazujima to su jej problemy a potom zrazu, vies co ja v klude mozem zrusit nase ubytko v rige. Ok. A ona teda ok rusim to.

Potom furt vypisovala ale uz som nereagoval. Uvidim co napise ked bude po opici. Inak toto ma fakt riadne nasralo, uplne zbytocne poletim do rigy. Keby bolo teplo ok ale v zime ma to fakt nelaka. Kurva. Som zvedavy ako dopadne vylet s korejkou v decembri.

Na zajtra zadny plan, ked sa ozve tw pojdem s nou ak nie, behnem k rieke.

Ta mi aj poslal busy na plitvice /uz som tam bol/, tak reku mozme ist ale potom napisala,ze sa to neda stihnut za den, nech na to zabudnem. Co je blbost, bo plitvice sme v minulosti v pohode otocili zo zahrebu za den.

Naklady :

Cokomlieko 0.5l : 8k
2xmakovy kolac : 14k
Maly kebab + hranolky : 16k
kabel na mobil : 10k
2x trojuholnik pizze : 20k

Advertisement



Tot: 0.578s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.3076s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb