Rverlinden's Guestbook

11th September 2013

Zal wel knap om te zien zijn die walvissen !! Geniet nog van jullie laatste dagen. x x x
9th September 2013

Mooie foto van de grot, je kan inderdaad daar van alles bij voorstellen. Die grotten zullen wel wat anders geweest zijn dan de grotten van Han ! Was het lekker eten in de Paljas of was het een echte paljas ! Is het weer daar nog altijd pri
ma? Vandaag is het hier spijtig genoeg beginnen regenen. Annelies is begonnen aan een nieuw hoofdstuk, ben eens benieuwd of het zal mee vallen.
5th September 2013

Allez we weten hoe we u moeten aanpakken als ge terugkomt - chocolaatje & flesje water op de bureau :)Prachtig he Tsitsikamma! Het is de inspanning zeker waard!
4th September 2013

Dat is het nadeel he als je in de buurt van de Atlantische Oceaan begint te komen : koud-kouder-koudst!Wij hoorden zelfs dat er sneeuw lag op de tafelberg in Kaapstad dus hopelijk warmt het daar toch nog een beetje terug op of hebben jullie
goeie mutsen bij :)
4th September 2013

Hey Yves, We zijn heel voorzichtig. We zijn zelfs zo voorzichtig dat we dachten dat iemand onze koffers wilde stelen maar het bleek de eigenaar van het hotel te zijn, nogwel een Nederlander ook. ;)
4th September 2013

Amai wat een gelukzakken zijn jullie, zoveel wild gezien!! Dat is ongelofelijk & onbeschrijfelijk he, die beesten & de interactie daartussen - daar kan je uren naar blijven kijken, beter dan tv :)Ik word groen van jaloezie want wij
hebben dit jaar geen luipaard of cheetah te zien gekregen :( wel veel neushoorns & leeuwen in Namibi? Geniet!!
4th September 2013

Hey Annelies, Het is inderdaad onbeschrijfelijk mooi geweest. Hoe was Namibi? ? Enorm mooie landschappen als ik die VRTserie herinner die daar afspeelde.
4th September 2013

En wou er niemand met u op de foto Rudy? ;)Zeer herkenbaar, het links rijden is idd wat aanpassen he - wij hebben nu weer de problemen om opnieuw naar rechts te schakelen (vooral het omwisselen van richtingaanwijzer & ruitenwisser zorgt
voor heel wat ongewenste activiteit!!!)
From Blog: Panoramaroute
3rd September 2013

Een kudu?? Wat is dat...heb gezien op google, precies een bok of ree-achtig.Gekke benaming! Kan dat goed geloven dat Frieda niet op haar gemak was, als je niet rustig uw appel kan opeten(haha) We zullen de foto's bewonderen op facebook, dat
is altijd spannend! Dat was wel tof h? Rudy op facebook chatten met elkaar, zo ver en dan toch zo dichtbij en ook nog hetzelfde uur, ongelooflijk.....
3rd September 2013

Nu komt de aap uit de mouw. Wat een geweldige reis! Maar wees voorzichtig / eet voorzichtig (schrappen wat niet past).
3rd September 2013

Gemsbok is dat dan bok met gember? Zal wel iets speciaals geweest zijn.25?C(niet slecht), hier gaat het morgen 30?C worden, wel leuk maar niet zo leuk als je moet gaan werken. Geniet er nog maar van x x
From Blog: Hitgeheim
1st September 2013

Links rijden op zich valt nog wel mee zolang als je maar volgt, wanneer je vlug en all??n moet handelen wordt het moeilijker omdat wij alles automatisch rechts doen.. Nu op een autosnelweg mensen en dieren zien oversteken heb ik nog niet me
egemaakt. Zal wel spectaculair zijn !!! Geniet nog maar van de stilte en rust van de mooie natuur.
From Blog: Witrivier
1st September 2013

Zalig en indrukwekkend zo'n safaritocht!! Zeker dat al jullie verwachtingen vervuld zijn. We zijn al benieuwd naar jullie foto's. Ons Annelies verblijft haar eerste nacht in Leuven, morgen is h
et inschrijven en volgende maandag begint de proefweek. En ons Stephanie vertrekt de vrijdag naar Bulgarije voor een week om het uitgaan te bezichtigen.
1st September 2013

De Witrivier en de Blyde rivier ....kan niet slecht zijn, alleszins beter dan Zwartrivier en de Wenende rivier....Gelukkig maar. Jullie worden daar als koningen behandeld, hopelijk Frieda dan als koningin... Een prachtige picknickmand: daar
komen uiteraard de aapjes op af. Zal wel tof zijn.
From Blog: Panoramaroute
30th August 2013

Beste Rudy en Frieda, Een apart koppel dat naar apartheid gaat kijken .... Nelson Mandela zal daar momenteel niet zijn, want (maar ik ben niet zeker) ik denk dat ik hem gisteren in de Colruyt gezien heb. Het ziet er allemaal fantastisch ui
t en wetende dat er nog veel moois zal komen. We kijken er naar uit om samen mee te genieten.Groetjes en nog veel plezier.Ps.: Frieda pas op als er een neger achter u gaat staan ... niet bukken.
30th August 2013

Hey tante en nonkel, Klinkt als een goede start! Ik ben benieuwd naar het vervolg ;) Hier alles in orde. Ik ga nu eindelijk ook naar de kinesist en dat maakt veel los want ik zit vol spanning zoals verwacht. En ik leer beter ademen (want mi
jn ademhaling is blijkbaar verkeerd...) Weeral wat stapjes aan het zetten dus ;) Geniet ervan daar! Doe de beesten en Mandela de groeten ;) Groetjes, Evi xxx
27th August 2013

Geweldig tof dat de reis goed verlopen is. Geniet ervan zou ik zeggen want het is daar PRACHTIG. Ik heb vandaag ons Annelies haar kot gaan in orde brengen en ook een kleurtje (turquoise) op de muur aangebracht. Verder nog veel plezier en to
t het volgende bericht x x x
27th August 2013

Annelies zal wel tevreden zijn. Het is hier heel interessant maar redelijk dor, dus het prachtige moet nog komen.
14th February 2012

Hier kunnen jullie Rudy nog bewonderen met zijn nieuwe bril. Jammer genoeg is hij momenteel spoorloos. Hetzelfde gisteren met zijn fototoestel ,maar hier had hij meer geluk . Een eerlijke vinder heeft het toestel teruggebracht. Vanaf nu zal
ik mijn valentijntje maar goed in de gaten houden xxx
From Blog: Chichén Itza
12th February 2012

Dat is daar grote luxe zo te horen, mooi hotel en lekker eten, wat wil je nog meer. Profiteer er nog maar van want den donderdag kom ik jullie halen.In Brussel h?, niet in Mexico, dat is iets te ver.Groetjes xx
From Blog: Relaxen in Tulum
12th February 2012

Uwe nieuwe bril die wij nog niet gezien hadden, gij zijt toch nogal ne kerel ze.Hopelijk heb je nog een andere bril bij om toch nog verder te kunnen genieten.Krokodillen, dat zal wel prachtig zijn om te zien, zolang dat je er maar niet lang
s gaat lopen. Nu nog 5 dagen rusten, zalig.Hier is het ongeveer rond de -1?c, das al terug warm, vanag morgen ging het niet meer vriezen.Groetjes
From Blog: Sumidero Canyon
9th February 2012

Alles is daar precies weer goed georganizeerd, hopelijk wat tijd voorzien voor ...(je weet wel). Weer zo'n prachtige natuur te zien op de foto's.We zijn benieuwd naar meer foto's, nu toch eindelijk ene met Frieda erop, gelukkig zeg, want nu
dachten we even dat ze er niet bij was. (en Frieda, je staat er prachtig op ze). Geniet nog maar verder van deze toffe reis. Groetjes vanuit het nog steeds koude Belgi?. x
9th February 2012

Ola, elfstedentocht, wat een belevenis. Dat ga ik hier toch proberen te volgen. Maar wat kranten downloaden ...
8th February 2012

MET EEN BEHOORLIJKE DOSIS JALOUSIE (EN 3 TRUIEN AAN) KIJK EN LEES IK JULLIE BELEVENISSEN.... GENIET MAAR HEERLIJK!!! HET ZIET ER PRACHTIG UIT. GROETENJOLANDA
7th February 2012

Lijken wel plaatjes uit de reisgids en michelin restaurant gids;-)Is Frieda soms bang voor het fototoestel? Sorry Frieda Ollands grapke.Rudy het is hier echt stervenskoud. Het was zojuist -10 midden op de dag en de gevoelstemperatuur ligt d
oor de straffe wind ver onder de -20. Zonder handschoenen zijn je vingers in 5 minuten afgevroren.Aankomende weekend krijgen we naar alle waarschijnlijkheid hier in Nederland na 15 jaar weer een Elfstedentocht. Alle hotels in Friesland zijn al volgeboekt. Momenteel wordt over de hele route van 200 km het ijs vrij gemaakt van de laag sneeuw, om de ijsgroei te besproedigen. Als het komend weekeinde niet lukt dan komt het er niet mer van omdat na komend weekend de dooi intreedt. Tegen de tijd dat jullie weer terug zijn, kom je misschien net weer in wat meer aangename temperaturen.

Tot: 0.071s; Tpl: 0.005s; cc: 13; qc: 50; dbt: 0.0265s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb