Panoramaroute

Europe » United Kingdom » England » Greater London
August 29th 2013
Published: July 30th 2017

Geo: -24.9337, 30.8405

We worden hier in de Jatinga lodge echt als koningen ontvangen. We hadden een picnic-lunch besteld en ze kwamen hier met een reuze picnic mand af. Al vroeg waren we op pad en begonnen we aan de panoramaroute. De panoramaroute loopt langs een indrukwekkende canyon van de Blyde River. De eerste stopplaats was bij de Pinnacle, een grote rots in de kloof. Verde passeerden we nog bij prachtige uitkijkpunten zoals Gods Window, Miracle View, ... Tijdens de middag arriveerden we bij Bourkes Luck Potholes. Eerst hebben we daar onze Picnic gehouden, terwijl we de apen wat in de gaten hebben gehouden, want die zijn gekend om eten te stelen. Hier zagen we ook indrukwekkende landschappen die je niet op foto's kunt capteren. Er waren hier ook heel wat Afrikaanse scholen op reis en die leerlingen wilden heel graag op de foto. Hetzelfde herhaalde zich bij het volgende viewpoint : De drie Rondavels. Frieda was precies een BV, de kinderen wilden één voor één met Frieda op de foto. De canyon van de Blyde River is echt onbeschrijflijk indrukwekkend. Vanavond kwamen ze ons aan de kamer al ophalen voor het dinner. We hebben al twee soorten apen gezien, morgen trekken we nog verder de wildernis is naar Sabie Sands in het Greater Krügerpark.

1st September 2013

De Witrivier en de Blyde rivier ....kan niet slecht zijn, alleszins beter dan Zwartrivier en de Wenende rivier....Gelukkig maar. Jullie worden daar als koningen behandeld, hopelijk Frieda dan als koningin... Een prachtige picknickmand: daar
komen uiteraard de aapjes op af. Zal wel tof zijn.
4th September 2013

En wou er niemand met u op de foto Rudy? ;)Zeer herkenbaar, het links rijden is idd wat aanpassen he - wij hebben nu weer de problemen om opnieuw naar rechts te schakelen (vooral het omwisselen van richtingaanwijzer & ruitenwisser zorgt
voor heel wat ongewenste activiteit!!!)

Tot: 0.148s; Tpl: 0.02s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0984s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb