Witrivier

August 28th 2013
Published: July 30th 2017

Geo: -25.3318, 31.0117

28 augustus

In de vroege morgen, na weeral een uitstekend ontbijtje in de Radisson namen we de Gautrain naar de luchthaven om vandaar met een huurwagen naar Witrivier te rijden. Ongeveer een trip van 4 uur. De wegen zijn prima en het links rijden zijn we weer snel gewend. Het is wat wennen, want regelmatig zie je hier mensen gewoon de snelweg oversteken, of langs de snelweg wandelen. Op een bepaald moment moest ik remmen voor een baviaan die de weg overstak. We konden het nauwelijks geloven en waren natuurlijk veel te laat voor een foto. Het is onze eerste kennismaking met de wilde dieren. De Jatinga lodge in Witrivier waar we nu logeren is echt heel mooi. Een koloniale lodge temidden met een prachtige tuin die helemaal loopt tot aan de rivier, en met in de tuin een leuk zwembadje. Het is hier ook aangenaam warm, zo'n 27 graden en helderblauwe lucht. Na de grote stad genieten we hier van de stilte in de natuur.

1st September 2013

Links rijden op zich valt nog wel mee zolang als je maar volgt, wanneer je vlug en all??n moet handelen wordt het moeilijker omdat wij alles automatisch rechts doen.. Nu op een autosnelweg mensen en dieren zien oversteken heb ik nog niet me
egemaakt. Zal wel spectaculair zijn !!! Geniet nog maar van de stilte en rust van de mooie natuur.

Tot: 0.148s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.071s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb