Rverlinden's Guestbook

9th February 2011

Geweldige foto's, heb ineens weer gerief om een verjaardagskaart te maken.Zalig weer precies terug vandaag bij jullie, die rodelbaan is ook wel iets voor mij, denk ik. En Frieda dat is tof zeker zo eens groter te zijn als onze Rudy! Dat wa
s wel een heel rare foto h?. Morgen de alpen in, zalig genieten van de natuur. Hier is het voor de moment ook heel zonnig weer, wel frisjes maar gene regen. Groetjes en tot de volgende x
From Blog: Luge en puzzels
9th February 2011

Aaaaa .... nu snap ik die facebook via iPad foto's veel beter.De luge en die weird kamer .... Echt wel de andere kant van de wereld ...Tof.Erik
From Blog: Luge en puzzels
8th February 2011

Mooie watervallen, prachtige natuur, het kan precies weer niet meer stuk.All??n het weer kan misschien wat beter. Ik ben terug van Chatel, het was kei leuk en geloof het of niet maar wij hebben 28?c gehad. Gelukkig hadden we nog sneeuw want
je zag het zo verminderen. Het was wel zalig.Geniet nog verder van jullie reis, groetjes.
7th February 2011

H? daar pinguin people.Ziet er (weeral) heel tof uit. Zoals altijd kei jaloers, maar toch fantastisch dat we kunnen meegenieten via de blog.En ... jaja, dan moet ge naar de andere kant van de wereld om ... weeral hollanders tegen te komen .
..Sterkte.Erik
7th February 2011

Eric, We hebben momenteel al duizend kilometer afgelegd, ja er zijn inderdaad wel wat afstanden af te leggen. Nu zitten we enkele dagen op dezelfde plek.
7th February 2011

Natuurlijk, hopen foto's nemen we, en het zou leuk,zijn moest ze er enkele van kunnen gebruiken. Vele groetjes aan iedereen daar.
5th February 2011

Hier zit er eentje te kwijlen bij jullie blog (of zou het nog een nawee zijn van een fikse verkoudheid? ;-) Ze gaat het morgen op haar gemak nog eens allemaal nalezen, zegt ze. Of jullie heel veel foto's willen maken? Misschien kan ze er we
l enkele van lenen voor haar GP? Er zit maar ??n ding op voor jullie: genieten, genieten, genieten!
5th February 2011

Doe ne goeiedag aan de fjorden daar ...De kaart geeft een vogelvlucht weer, maar volgens de wegen leggen jullie wel wat kms af...All?, goe weer toegewenst..Ps: goe dat jullie niet in Australi? waren dit jaar ...
3rd February 2011

Wow, wat klinkt dat allemaal heerlijk! Genieten!!! Ik ben benieuwd wanneer je voor het eerst achterover slaat van de 'natuurlijke setting'!!! Hier is het grijs, daar zal het kleurrijk zijn, neem ik aan! :) Tot de volgende....
3rd February 2011

Bedankt, dat gaat zeker tof worden. Maandag ben ik al terug dan kan ik weer wat bij lezen van wat jullie weer allemaal gedaan hebben. Groetjes
2nd February 2011

Er zijn hier allerhande Lord of the Rings tours die ge kunt boeken. Hobbitstee is momenteel echter afgesloten, ik vermoed dat op opnames bezig zijn. Voor de rest is dat een beetje commercieel en kan je beter zelf rondrijden. Ze geven je dan
wat attributen in je handen en je kan dan foto's nemen met de outfit van de verschillende volken.
2nd February 2011

Da's waar, da's daar ook links rijden. Maar met een mobile home zijt ge wel beter beschermd bij fouten ...Kunt ge daar naar de opname sites van LOTR gaan kijken? Zal mogelijk wel ...All?, veel fun in middle earth ...
2nd February 2011

Connie, veel plezier met je shortski met de Klina verpleegsters. Eric, Security hier is echt heel ernstig. We moesten onze botten uit de koffers halen om te laten zien dat er geen zand aan hing. Ze hebben hier een hele strenge quarantaine
wetgeving om de natuur te beschermen.
2nd February 2011

Aha, met de camper! Ik heb de foto al gezien via Facebook. Met die rode streep op de zijkant zag hij er bijna als een ambulance uit ...ErikPS./ ik ben gisteren naar de UK geweest (Antw.-London City), en de security was ook niet van de poes.
Ge komt dat tegenwoordig overal tegen.
1st February 2011

Blij dat alles goed verlopen is, nu maar genieten.Het zal wel de moeite zijn.Hier drukke dagen, donderdag vertrek ik met mijn collega's naar chatel voor 3 dagen te skie?n, joepie.
1st February 2011

Even vergelijken: Belgi? = kil, guur, -3?... maar smog hadden we de laatste twee dagen ook! We zijn hier heel benieuwd naar Nieuw Zeeland.
1st February 2011

Neem als je terug komt maar wat 'graden' mee, die kunnen ze daar wel missen met 26?C, en die kunnen we hier heeel goed gebruiken !Nog veel plezier xxxxxxx
31st January 2011

Hier is het nog altijd -4, dan zitten jullie beter met 26?. Jullie zijn klaar voor de 2de vlucht, hopelijk zit je wat confortabel want zooooo lang vliegen. Tot vlug x
25th January 2011

Een heel prettige reis Rudy en Frieda, geniet ervan x
From Blog: Dubai

Tot: 0.078s; Tpl: 0.004s; cc: 12; qc: 25; dbt: 0.027s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb