Rverlinden's Guestbook

21st May 2015

Dat vinden ze hier wel leuk dat die God een vos is.Eer aan onze familienaam.
21st May 2015

Wij zijn blij dat jullie er zo van genieten, het voelt zo aan dat jullie een heel bijzondere reis hebben, geniet nog van jullie laatste dagen. Nadien hebben jullie weer een mooie herinnering en we zijn weer benieuwd naar de prachtige foto'
s en leuke verhalen.....
20th May 2015

Ja, wij moesten ook direct aan jullie denke, toch ferm he dat ze hier een havenstad naar jullie zoon vernoemd hebben, en dat ze daar de runderen masseren en bier te drinken geven.
19th May 2015

Een lekker Kobe'ken... hier elke dag aan tafel ;-). Een rund, zeg je? Ja, soms ook. Maar wel nen brave. :-DTof om jullie weer te volgen! Al mag Frieda wat meer in de lens kijken i.p.v. achter de lens te staan. Alstublieft? Benieuwd naar het
volgende verslag. De groeten uit de Kempen!
18th May 2015

Heel indrukwekkend ziet het er allemaal uit! Zo te lezen en naar de foto's te zien hebben jullie het daar wel naar jullie zin.Weeral een prachtige reis, om niet te vergeten.Tijd gaat snel, even heel druk gehad en ineens zijn jullie al halve
rwege met de reis, dus geniet er nog maar ten volle van.Groetjes van ons allen
13th May 2015

Zalige vakantie dat jullie weeral hebben, weer een ervaring rijker!!
13th May 2015

Wat een mooie en propere treinen!! Das wat anders dan hier!Geniet nog verder van de prachtige reis. x
12th May 2015

Nee, Frieda, nee. Niet doen :-).
From Blog: Tokyo - Megacity
12th May 2015

Volgende keer wij bij jullie op bezoek komen...: zelfgemaakte thee? :-)
12th May 2015

Dat ziet er allemaal weer super uit! Blij dat jullie ervan genieten. Zolang Frieda maar niet naar huis komt als Japanse Lolita :-). Mogen we alvast onze plaatsen reserveren voor het Japans etentje m?t theeceremonie bij jullie? Vier personen
a.u.b. Met dank bij voorbaat en reikhalzend uitkijkend naar een volgend relaas. Veel groeten!
10th May 2015

Ziet er zalig uit!! Die toiletten doet mij denken aan het moederhuis, bij ons hebben de moeders ook zo'n toiletten, spoel+drogen+parfum (grappig)We zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen, nog veel plezier x x x
From Blog: Tokyo - Megacity
10th May 2015

Om die sport te kunnen doen moet je +100kg wegen zeker!Het ziet er inderdaad heel proper uit, maar wat wil dat zeggen (uit beleefdheid dit zeggen en toch iets minder mooi vinden)ha ha.Probeer maar eens goed bij te slapen om morgen er weer v
olop van te genieten!!
24th March 2014

Ziet er zalig uit, prachtige stranden, lekker relaxen, geniet er maar van.Is dit jullie laatste stop, we weten niet juist wanneer jullie terug zijn??Nog veel plezier
From Blog: Cayo Santa Maria
20th March 2014

Zeg Frieda, wat is dat nu met u en al die sigaren!!!!!!!!!
20th March 2014

Wauw, de Piet is jaloers!!!
20th March 2014

Ik zou hier geen vliegtuig durven nemen? Dat is gewoon voor historisch? Wat een geluk dat jullie veilig zijn aangekomen, moeten jullie nu nog terug met zo'n vliegtuig??
19th March 2014

Rudy, dat is niet alleen in Cuba hoor dat ze u bekijken alsof je van een andere planeet komt:-)
17th March 2014

Frieda????? Ik wist niet dat gij zo'n sigaren rookt. Wij hebben er hier thuis nog ??n liggen van de geboorte van Corneel. Ik zal ze bij houden voor u h? .
17th March 2014

Ziet er weer zalig uit !! Was ik daar ook maar, zou wel wat vakantie kunnen gebruiken, in ieder geval ik gun het jullie en geniet er maar met volle teugen van. Ik verheug me al op de foto's, de deze zien er al uit als op een zichtkaartje, p
rachtig...Weeral content iets te vernemen van jullie.Tot de volgende....
17th March 2014

Heeft die nu een luster op haar hoofd of wandeld ze er juist onder????
17th March 2014

Als zusje op vakantie wilt komen, ik dan ook ... Het ziet er weeral formidable uit ... blijf genieten en we kijken uit naar de volgende post Groetjes
17th March 2014

Wat een kleurrijke auto's !!!! Daar zou jullie geeltje van vroeger nog goed bij passen!!
12th September 2013

Zo te lezen is het eten en jullie verblijfplaatsen daar wel in orde. Ja Rudy gelukkig dat Frieda geroepen had, wie weet wat die Baviaan nog allemaal van zin was want dat zag er gene vriendelijke uit.Het is jullie laatste stop zeker, nu nog
wat uit blazen van de fantastische vakantie. En dan op naar het volgende.....Wij zijn al benieuwd naar de foto's.

Tot: 0.082s; Tpl: 0.005s; cc: 8; qc: 42; dbt: 0.0421s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb