Rverlinden's Guestbook

6th February 2012

Babyhaai, is dat niet taai, ik kan mij moeilijk voorstellen dat dit lekker is, maar precies toch wel zo te horen.En de kerken daar zo in trek, de mensen daar zo gelovig, het is daar precies als bij ons een optreden van een supperartiest. Al
s ze daar al met schermen buiten werken om de mis te kunnen volgen voor de mensen die niet meer binnen kunnen zitten, dat is echt straf. Er zal waarschijnlijk meer gezongen worden zodat het minder saai is als bij ons.En vannacht gaat het hier -20 zijn en dat is geen Verlindenpraat, ongelooflijk.Vele zonnige maar heel koude groetjes x x x
5th February 2012

Mooie foto's Rudy maar ik zie geen Frieda?Niet te geloven dat het daar zo lekker warm is, zalig.Hier is alles wit en van maandag op dinsdag verwachten ze -20?c, we zijn precies in Lapland. Groetjes
5th February 2012

Dat leest als een geweldige reisbrochure! Hier begint het wel wat eentonig te worden: sneeuw, bar koud, nog kouder... een lekkere tas soep zou er wel ingaan! Wij reserveren alvast een plaatsje in jullie restaurant om van de kippensoep met l
imoen te komen proeven. Akkoord?
5th February 2012

Het ziet er allemaal prachtig uit en warm, hier blijft het koudAls jullie terug in Belgie zijn, je weet wel, het land van den Elio, dan hebben wij van vroeger nog een sombrero en een mexicaanse hangmat liggen voor een beter prijsje dan gind
er. We bespreken dit wel voordat we jullie afhalen om naar huis te brengen.Geniet er maar van en hou ons op de hoogte vele groetjes
5th February 2012

Een mooie foto Rudy en waar is Frieda?
From Blog: Chichén Itza
3rd February 2012

Vandaag vrijdag ben ik om 14u vertrokken naar turnhout en om 19u thuis.Gelukkig zonder botsingen, harder als 30km/uur moest je niet rijden. Het heeft hier ineens 5 a 10 cm gesneeuwd en het is bar koud.Dus Rudy en Frieda geniet daar maar van
die 25?c.
3rd February 2012

Ja Rudy net op tijd vertrokken. Hier in Nederland begint de Elfstedenkoorts al weer de kop op te steken. Dit weekend de schaatsen aan, ipv zwembroek. De eerste zwerver is hier al doodgevroren. Vanochtend toen ik wegreed was het -11. Voor 25
graden zouden we hier tekenen.
2nd February 2012

Nu is het hier -10 en van zaterdag zou het naar -13 gaan. Dat is koud h?.Dus blijf nog maar lekker ginder want dat zal wel iets aangenamer zijn.Het ziet er een toffe hut uit om volledig tot rust te komen.Vanaf morgen actie, we zijn benieuwd
! !Vele groetjes van de family Devos-Verlinden
1st February 2012

-7? vandaag
31st January 2012

Amai sneeuw, dan moet het daar ook heel wat kouder zijn geworden dan toen we vertrokken. Hier hebben ze dat nog nooit gezien. Er is hier ook nergens verwarming en aan de huisjes te zien hebben ze hier andere isolatienormen dan bij ons.
30th January 2012

25??! Hier heeft het vandaag gesneeuwd!!
23rd February 2011

Misschien willen jullie nog even niet aan 'het werk' denken maar de collega's van KBC Essen zijn toch opgelucht dat jullie 'gezond en wel' zijn. Het was fijn om jullie belevenissen te volgen via de blog maar zijn benieuwd om naar jullie v
erhaal te luisteren dus kijken we uit naar de terugkomst van Frieda op het werk.
23rd February 2011

Dan hebben jullie het nog leuk kunnen be?indigen met zo'n geweldige kick,en zullen jullie er weer een prachtige reis aan over houden.Ben al benieuwd voor jullie foto's!! Groetjes en nog een goede terug vlucht.Tot vrijdag 15u30 Antwerpen Cen
traal, hoor dan nog wel iets als alles naar schema verloopt.
23rd February 2011

Da's weeral een knappe reis geweest ...Blij te horen dat je de "tower" jump ook succesvol hebt overleefd ...Erik
23rd February 2011

Het gas dat ontsnapte was giftig. Maar het was eigenlijk vooral voor de foto, want de wind stond niet in onze richting.
22nd February 2011

Op de foto ziet het er fantastisch uit, inderdaad een maanlandschap.Was het dan door de stoom die er onsnapte dat jullie een zuurstof masker moesten op doen of door de hoogte? In ieder geval weer prachtige foto's.
22nd February 2011

Ja, geweldig zeg, in dat bootje, dat is weer iets voor jullie h?.Het zijn vrolijke toestanden, gelukkig maar. Want van morgend kregen we te horen van de aardbeving in Nieuw Zeeland, was dat even schrikken, gelukkig dat jullie daar begonnen
zijn met jullie trip, dat moet toch raar doen dat je daar zo dicht bij bent en dan nog maar net bent geweest.
22nd February 2011

Ik schrok me een bult vanmorgen toen ik het nieuws van de aardbeving hoorde - geen mooi gezicht ;-) maar ons Ine wist dat jullie nu op het Noordereiland zitten. Such a relief!Hier begint de zon ook haar best te doen hoor. Als jullie weer th
uis zijn is het vast al volop lente! Geniet nog van de laatste dagen en tot gauw!
From Blog: Beaches
19th February 2011

Jawadde, weeral tof.Ik mis de foto van jullie in de stinkende bubbelende modderpoelen ...Groetjes aan de Maori'sErikPS. ik ben deze week bij hp begonnen en heb de blog wat minder kunnen volgen, dus 't is een beetje inhalen nu deze zaterdag.
18th February 2011

En dus ook Mount Doom beklommen ...LOTR country is nu bewongen ...Congrats !
18th February 2011

Hallo, Rudy en Frieda, Ik heb vandaag de tijd genomen om eens bij te lezen. Wat een fantastisch meeslepend reisverhaal! Ben heel benieuwd naar de foto's. Nog veel plezier en de groetjes van iedereen.
17th February 2011

Spannend voor morgen, dat zal een speciale wandeling worden, hopelijk in een zalig zonnetje. Vandaag is de zon hier ook van de partij, zalig, spijtig dat je dan all??n beter ziet dat je ramen vuil zijn, maar ik ga ze toch nie poetsen.Met de
mobilhome is het afgelopen, nu dan met een vlotte wagen en half pension, dat is dan ook weer wel eens leuk, elke keer eens iets anders dat moet je wel hebben want anders zou het wel eens saai kunnen worden en dat kan bij Rudy Verlinden niet h?. Profiteer er nog goed van, kusjes x x x
15th February 2011

Dat moet wel speciaal zijn, groene mosselen eten, en dan nog lekker ook.Het ziet er inderdaad een gezellig restaurantje uit. Echt zalig, geniet er maar van x
From Blog: Greenlip mussels
15th February 2011

Heeft Frieda ook de zipline gekozen? Weer een leuke foto h?. Wel goei weer nu precies, niet te warm en niet te koud, idiaal.De seashuttle? Wat is dat voor iets? Groetjes
15th February 2011

Alle, geniet ook nog van de camper ... want binnenkort is hij weg, zoals je aangaf ...
From Blog: Greenlip mussels

Tot: 0.112s; Tpl: 0.005s; cc: 16; qc: 38; dbt: 0.035s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb