Mon en Fran's Guestbook

26th May 2022
Vinça - le Lac

bergen, meer, blauwe lucht, zon: Mooi!
Port de la Bonaigua

"Ssoow, daar heb je die Bèlleg weer", zullen die denken.. nou nou
Port de la Bonaigua

Die NL-ders blijven ons volgen, Deze namiddag toegekomen op zelfde cp in Andorra.
El Canto

Toch fijn als het daar niet druk is!
La Seu d'urgell

1,85, daar kan ik just niet onder. En zeker niet met schoenen aan.
Pic-du-Midi-de-Bigorre  (2877m)

' t is daar toch schoon, die bergen. ZIet er echt tof uit!
's maandags morgens

Da ziet er daar een ideale vakantie uit!
18th May 2022

Het thuisfront volgt Mon en Fran.
Gelukkige koeien. Een gelukkige bomma. Een ongelukkige Mon bij een automaat. De fietsen van stal gehaald . Goed bezig, hoor. Weet dat jullie reclame maken voor vloeibare kurkuma,, seniorenflat in Leuven en huizen aan de Costa Blanca. Die croissants zijn met liefde gebakken . Wat een genot. Houden zo !
18th May 2022

Dan gaan ze ons ook misschien betalen voor die reclame. Misschien .
Chocolaterie in Oloron

Ik ken die chocolade! Da's goeie :-)
Laruns - d'Artouste

Amai, ' t is daar ni slecht precies.
Col d'Osquich

...met zicht op mist!
Saint-Jean-Pied- de-Port

... en hangmat mee om uit te rusten!
11th May 2022

Wij zullen doorgaan!
Een vlotte rit naar het zuiden. De beklimmingen kruipen in de kuiten, maar het gepast materieel ondersteunt de tocht. En gratis stroom. Zijn er veel Hollanders op de camping? Al contact gehad met de bedevaarders naar Compostela ? En treintje komt zo, treintje komt zo....?
18th September 2021

Laatste impressie.
Hey Mon en Fran. Dus bijna inpakken en op naar het noorden, de heimat. Bewonderenswaardig hoe jij, Mon, begaan bent met de Franse infrastructuur. De conditie gaat in stijgende lijn..... ? Er wachten nog uitdagingen... ! We wensen jullie een vlotte terugreis. Groetjes, Jos en Lieve.
17th September 2021

Good blog Do post more
14th September 2021
fotostop

precies toch mooi genezen gelukkig!
14th September 2021
3 bogen 80m lang en 6m breed.

...en dat dat nog altijd rechtstaat!
13th September 2021

Knietjes
Ziet er al helemaal ok uit.Geniet nog van jullie retour!
10th September 2021
Véloroute de Calavon

ziet er een mooie route uit, die route de Cavalon!
From Blog: Apt
6th September 2021

Late reactie .
Maar Mon toch. Je belandde enkele dagen geleden in onze reclamebox tussen de bitcoins .Misschien omdat je Chateauneuf-du-Pape vermeld had ? En al geproefd ? Goed nieuws dat Fran haar bewegende delen weer ok zijn. Dus bijna klaar om de fiets weer van stal te halen voor een langere rit. En genieten, zoals Mon zich laat overzetten en Fran een nieuw boek op de geteisterde knietjes koestert. Nog veel reisplezier.
1st September 2021

MH trippers
Vooreerst veel beterschap en snel terug top voor Francisca. Rome of Avignon, ze hebbende wel altijd 'groot' gezien ! Hou het koel ginder en tot ziens of hoors terug in ons landje. Gr Edgard & Mady
1st September 2021
Avignon Camping plek

al goed gelezen precies: boek is al bijna uit! Gelukkig ook genoeg schaduw daar
From Blog: Avignon

Tot: 0.277s; Tpl: 0.005s; cc: 19; qc: 64; dbt: 0.1005s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb