Mon en Fran's Guestbook

Chocolaterie in Oloron

Ik ken die chocolade! Da's goeie :-)
Laruns - d'Artouste

Amai, ' t is daar ni slecht precies.
Col d'Osquich

...met zicht op mist!
Saint-Jean-Pied- de-Port

... en hangmat mee om uit te rusten!
11th May 2022

Wij zullen doorgaan!
Een vlotte rit naar het zuiden. De beklimmingen kruipen in de kuiten, maar het gepast materieel ondersteunt de tocht. En gratis stroom. Zijn er veel Hollanders op de camping? Al contact gehad met de bedevaarders naar Compostela ? En treintje komt zo, treintje komt zo....?
18th September 2021

Laatste impressie.
Hey Mon en Fran. Dus bijna inpakken en op naar het noorden, de heimat. Bewonderenswaardig hoe jij, Mon, begaan bent met de Franse infrastructuur. De conditie gaat in stijgende lijn..... ? Er wachten nog uitdagingen... ! We wensen jullie een vlotte terugreis. Groetjes, Jos en Lieve.
17th September 2021

Good blog Do post more
14th September 2021
fotostop

precies toch mooi genezen gelukkig!
14th September 2021
3 bogen 80m lang en 6m breed.

...en dat dat nog altijd rechtstaat!
13th September 2021

Knietjes
Ziet er al helemaal ok uit.Geniet nog van jullie retour!
10th September 2021
Véloroute de Calavon

ziet er een mooie route uit, die route de Cavalon!
From Blog: Apt
6th September 2021

Late reactie .
Maar Mon toch. Je belandde enkele dagen geleden in onze reclamebox tussen de bitcoins .Misschien omdat je Chateauneuf-du-Pape vermeld had ? En al geproefd ? Goed nieuws dat Fran haar bewegende delen weer ok zijn. Dus bijna klaar om de fiets weer van stal te halen voor een langere rit. En genieten, zoals Mon zich laat overzetten en Fran een nieuw boek op de geteisterde knietjes koestert. Nog veel reisplezier.
1st September 2021

MH trippers
Vooreerst veel beterschap en snel terug top voor Francisca. Rome of Avignon, ze hebbende wel altijd 'groot' gezien ! Hou het koel ginder en tot ziens of hoors terug in ons landje. Gr Edgard & Mady
1st September 2021
Avignon Camping plek

al goed gelezen precies: boek is al bijna uit! Gelukkig ook genoeg schaduw daar
27th August 2021

30€ aan chocolade! Dat zal wel goeie zijn! Hopelijk gaat kniepijn snel over. En hopelijk raakt de lekke band ook hersteld... Toch niet te veel wind tegen met die Mistral ?
27th August 2021

Wat een pech !
Dat was een beetje een valse start! Maar gelukkig “leeft” Bomma nog! Mon, je hebt nu wel werk met de verzorging van blutsen en schaafwonden . Maar alles komt goed. Zeker als je bomma wat verwend met lekkere artisanale pralines. De fiets repareren en weer op pad voor mooie ritjes. We wensen jullie een schitterend vervolg van de reis en veel goede fietspaden...🚲😉. Groetjes van Lieve en Jos.
26th August 2021

EHBO
Verzorg ze goed!En neem rustig jullie tijd.Pensioen heeft zo zijn voordelen🌞
25th August 2021

Amai, dat ‘valt’ gelukkig toch effe mee. Geniet nog van de rust en trekt een fleske van de lokale drank tijdens de recuperatie. Je kunt niet weten waar het goed voor is. 😉 Grtjs Edgard & Mady
25th July 2020
Kergo - Vieux Passage - juist over de brug

...niet slecht voor een picknick-plaatsje!
19th July 2020
Tregastel

Echte mooi plaatsen die jullie bezoeken!
18th July 2020

Doorzakken naar het zuiden.
De westkust blijft jullie boeien. Pas toch maar op voor het zand, o.a. in de oren. Wanneer we jullie blog openen komt er steeds de boodschap dat je het oorsmeer, eventueel met stof of zand erin, moet verwijderen met een aanbevolen product. Je kan er hoor- en geheugenproblemen mee krijgen. Wou Fran soms eens testen of die menhir wel stevig stond of was het een pose om Mon te bekoren ? Mon, toch beter je fietshelm opzetten als je in grotten kruipt ! De fietsen komen van stal ! Goe bezig! Zomerse toestanden in Grimbergen. Groetjes.

Tot: 0.028s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 42; dbt: 0.0085s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.2mb