Mon en Fran's Guestbook

25th July 2020
Kergo - Vieux Passage - juist over de brug

...niet slecht voor een picknick-plaatsje!
19th July 2020
Tregastel

Echte mooi plaatsen die jullie bezoeken!
18th July 2020

Doorzakken naar het zuiden.
De westkust blijft jullie boeien. Pas toch maar op voor het zand, o.a. in de oren. Wanneer we jullie blog openen komt er steeds de boodschap dat je het oorsmeer, eventueel met stof of zand erin, moet verwijderen met een aanbevolen product. Je kan er hoor- en geheugenproblemen mee krijgen. Wou Fran soms eens testen of die menhir wel stevig stond of was het een pose om Mon te bekoren ? Mon, toch beter je fietshelm opzetten als je in grotten kruipt ! De fietsen komen van stal ! Goe bezig! Zomerse toestanden in Grimbergen. Groetjes.
12th July 2020
Nez-de-Jobourg

we hebben elkaar gekruist ,le carteret en Nez de Jobourt hebben Gorik en Kristien en ik met een dagje verschil gedaan.woensdag 8 le Carteret en dondrdag 9 Le Nez de Jobourt. toen we aankwamen rond 14 uur in de omgeving van Jobourg om de wagen daar te parkeren was het dikke mist .We zijn toch aan de wandeling begonnen en vrijsnel trok de mist op.wehebben 12 km gestapt tot aan de Nez de Jobourt.het was gewoon prachtig !Je kon er Geurnsey zien (als ge tenminste goei ogen hebt) maar heel de rotskust was geweldig te zien en mooi .wel veel wind en geen volk ! nog een mooie reis voor jullie ik ben van gisteren thuis xxx
12th July 2020
Nez-de-Jobourg

Nez de Jobourg
Hoi Lena. Dat is verrassend. Hadden we dat geweten hadden we toch een dagje langer gebleven en konden we die 12km meestappen. Fran dan toch. Groetjes.
8th July 2020
Pointe de Hoc

...niet te geloven dat die invasie daar gelukt is, onbegonnen werk eigenlijk
6th July 2020

Vlaanderen groet Mon en Fran .
Hallo. Jullie zakken lekker door, nl. naar het zuiden. Ondertussen een blij weerzien met leuke plaatsen. Leraar geschiedenis Mon geeft ons gratis les over “den oorlog”. Blijvende herinneringen ! Die brug over de Seine lijkt wel een speciaal bouwwerk. En ook al gefietst ! Ook over die brug ? Hier waait de westenwind gierend om ons heen. Morgen naar den taxi. Dat wordt zeer hard duwen ! Succes met de volgende ritten .
Honfleur

't is daar aangenaam en mooi precies. Tof!
Pegasus bridge - foto 1944

spectaculair en ongelooflijk verhaal van die landing bij Pegasus bridge!
5th July 2020

Geef een 'comment' in Mon en Fran's Guestbook
Click op de Groene 'Comment' box rechts' boven. of... onder een foto: clicken op de Orange 'comment' box; Nadat dat 'Mon en Fran' de comment geaccepteerd hebben verschijnt pas de tekst. Succes.
5th July 2020
Weerstandslidkaart gevonden in 1944

Stranden
Edmond in de speeltuin..........kloppen de commentaren een beetje?😘
3rd July 2020
Pont de Normandie

Een lachtende Fran op de foto !
Hallo Edmond en Fran, Wat een brug zèg, lijkt enorm op de foto. En de lantaarnschijters zijn ook wel fotogeniek :):) groetjes Mady en Edgard
2nd July 2020
Etretat

Berck
Jullie bevinden zich in een heel mooie streek daar. Het schijnt dat Honfleur zeer mooi is. Hebben jullie de zeerobben gezien in Berck ? Groeten
2nd July 2020

Edmond en Francisca - Mooi ! Een stevige uitstap naar jullie achtertuin Normandië en Bretanje
Geniet er van ! . Ik hoop dat het vlotjes mag verlopen;.Wees voorzichtig ook voor corona.; Bijvoorbeeld buffetten kunnen gevaarglijk zijn voor besmettingen. Goede reis.
20th September 2019

Had het mij zo voorgesteld, gezellig en aan le vieux bassin prachtig, wij zouden eens voor een week op hotel met uitzicht terras op den bassin bijna geboekt hebben maar is in het water gevallen maar staat nog op onze lijst dus als het jullie bevalt … breng evt wat info mee dan doen we het met een paasverlof als destijds, grt's

Tot: 0.036s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 55; dbt: 0.0124s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb