Mon en Fran's Guestbook

8th June 2019

Rust na de drukte.
Na ellenlange wachttijden wat rust in Arezzo en aan de oever van het meer. Even wat mijmeren en contact bewaren met evoluties in Vlaanderenland ?Eindelijk een plaats zonder torens en “steile” hellingen. Als jullie Toscane bezoeken kan je eens bij rijke Karel en Mireille op bezoek en proeven van hun wijntje. Blijven jullie nog “zakken” naar het zuiden ? Veel succes met de volgende ritten. Gr. Jos en Lieve.
8th June 2019

Weten niet zeker of Karel en Mireille hier in hun stubje verblijven. ‘t Zal dus een andere keer moeten. Morgen gaan we van hier verder naar Sienna, San Giminiani en Volterra. Daarna terug wat rust aan de Ligurische kust. Grts M & F.
6th June 2019
Arrezo

...de wereld is klein!
2nd June 2019

Lucca
Zeer mooi, lijkt wel een stadje op mensenmaat, ook in deze drukke tijden... geniet ervan. Gr. Edgard & Mady
1st June 2019

heel mooi, al is het allemaal zo scheef maar toch prachtige foto's en boeiende reisverhalen zeker het openbaar vervoer ( tickets in de tabakswinkel )
31st May 2019

Grimbergen bericht.
Hey Mon en Fran. Blijkbaar zijn de Italiaanse spoorwegen nog trager en onvoorspelbaarder dan de onze. Pover imago. En droegen jullie toch geen flipflops of flippers in Cinque Terre ? Niet toegestaan ! Het verbod negeren kost 50 € ! Nogal veel glijpartijen en de spoed te veel werk. Staat hij nu wat schever dan 2 jaar geleden ? Fran kon het meten met haar metsersoog! Oma en opa Aalter of Haaltert lijken sympathieke toeristen te zijn. Waar zit dat linkerhand van Mon ? Jullie zijn heel goed bezig! Volhouden !!! Groetjes van ons.
31st May 2019
Carrarra - Marmo Tour

Schoon speciaal effect!
30th May 2019

Como
Als 's avonds de maan schijnt in Como op het meer en men kan het meer zien van op een berg , betoverd mooi en romantisch. . De moeite waard !
27th May 2019

Goeie reis
Allee vooruit, geniet ervan en hopelijk snel mooi weer
25th September 2018

Bravo Roemenië
Hallo Mon en Fran, Welkom thuis. Ook aan deze Odysee komt helaas een einde. Een onvergetelijke reis met vele en rijke ervaringen om nog lang van te genieten. Eentje om zeker in te kaderen. Het was een waar genoegen om jullie avonturen te volgen. Gr Edgard & Mady
23rd September 2018

hallo fran en mon, ik moet nog veel reisverslagen lezen en zeker over Hongarije daar ik er zelf ben geweest voor 3 weken, ja en als je Roemenen wil zien kom maar aan de overkant waar ik woon ! let op hier is zondag storm regen onweersbuien, fijne thuiskomst alvast grt's
21st September 2018
Paardenkarrenwandeling

Ik vroeg mij al af hoe veilig dat dat allemaal was....
20th September 2018

hallo, ik had mij op 17/7 per ongeluk uitgeschreven maar door de tips van roel heb het dat misverstand gevonden, gr's
20th September 2018

Grimbergen volgt Mon en Fran.
Die tochten op de paardenkar zijn wel belastend voor de achterwerken ! Zit je niet comfortabeler op je fiets, Mon ? Die bruggen zijn ook niet meer zo jong. Soms moet een mens eens risico’s nemen, niet ? Tetitatutis, is dat die eeltvorming die ontstaat na lange karrentochten ? Groetjes.
18th September 2018
Transfagarasanpas

inderdaad ontelbare haarspeldbochten.... leuk baantje!
16th September 2018

Thuisfront antwoordt.
Dat is daar blijkbaar een leuk (?) onderonsje met onze noorderburen en zuiderburen. Dat heet verbroederen. Mon kan zijn rijkunst eens bewijzen op de ronde punten. Met hulp van de co-piloot ? En weer op naar de heimat. Succes !
13th September 2018
Landschap onderweg naar Zwarte Zee

precies toch een ervaring door die landschappen rijden....
13th September 2018
Navodari - Zwarte Zee

een schoon campingske aan de zee. Doet me meer aan Spanje denken dan aan Roemenië; Ideaal voor vakantie!

Tot: 1.315s; Tpl: 0.028s; cc: 20; qc: 68; dbt: 0.0513s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.4mb