Campertrip PROVENCE 2021

a trip by Mon en Fran
From: August 21st 2021
Until: September 20th 2021

We volgen op individuele wijze de NKC camperroute 'Actief genieten in de Provence'. Van eerdere trips weten we dat de Provence alles in zich heeft om het de bezoeker naar de zin te maken. Mooie natuur, leuke stadjes, gezellige straatjes en terrasjes en prachtige markten. En hoe kun je deze streek beter verkennen dan op de fiets vanuit de camper? Je ziet meer, je ruikt meer en je komt op plaatsen waar je anders niet zou komen. Dwalen door de wijngaarden, een goed glas wijn proeven, fietsen langs boomgaarden of door uitgestrekte lavendelvelden: in de Provence kan het allemaal. Ook zijn er vele mooie steden, zoals Orange, Arles en Apt. In het natuurgebied de Camargue zoeken we de flamingo’s en de wilde paarden. Vervolgens ronden we de streek van de Mont Ventoux vanuit het karakteristieke Bédoin. Dan eindigen we met een zijsprong naar Le Lac de Serre Ponçon in de Hautes Alpes.
Trip Length: 4 weeks
Blog Entries: 5
Photos: 43
Words: 879

Blog Entries

Date Blog Title Location
August 25th 2021 Chateauneuf du Pape Europe » France » Provence-Alpes-Côte d'Azur » Chateauneuf-du-Pape
August 31st 2021 Avignon Europe » France » Provence-Alpes-Côte d'Azur » Avignon
September 9th 2021 Apt Europe » France » Provence-Alpes-Côte d'Azur » Apt
September 12th 2021 Apt - laatste dag Europe » France » Provence-Alpes-Côte d'Azur » Apt
September 16th 2021 Tournon-sur-Rhône Europe » France » Rhône-Alpes » Tournon-sur-Rhône
Tot: 0.237s; Tpl: 0.003s; cc: 9; qc: 42; dbt: 0.0827s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb