Camper Rondreis Denemarken 2022

a trip by Mon en Fran
From: August 22nd 2022
Until: September 18th 2022

Dit is een copy/paste van onze reisblog op Pindat https://www.pindat.com/reisblog/mon-en-fran
Onze volgers worden wel gevraagd zelf eenmalig hun e-mail adres in te geven indien men verwittigd wil worden van nieuwe updates.

We gaan weg met de Motorhome voor een 4-weken rondrit door Denemarken.
We volgen voornamelijk de bekende Margrietroute doorheen schiereiland Jutland, en de eilanden Funen en Seeland.
Ons wacht een glooiend landschap van het binnenland dat contrasteert met de mooie brede stranden en dramatische kliffen van de immer nabije kusten. We gaan voor koelte en de natuur met afwisseling van frisgroene weilanden, charmante kastelen, pittoreske dorpen en de hoofdstad Kopenhagen, een van de meest fietsvriendelijke steden ter wereld.
Dus een uitstekende bestemming voor wie graag fietst en geschiedenis opsnuift.

Trip Length: 4 weeks
Blog Entries: 22
Photos: 210
Words: 2393

Blog Entries

Date Blog Title Location
August 22nd 2022 Tot Wildeshausen – Eerste reisdag naar Denemarken. Europe » Germany » Lower Saxony » Wildeshausen
August 23rd 2022 Aankomst Romo ( Dk) Europe » Denmark » Region Midtjylland » Hvide Sande
August 24th 2022 Dagje in Romo (Dk) Europe » Denmark » Region Syddanmark » Bredebro
August 25th 2022 Verplaatsing naar Hvide Sande, Bezoek Ribe. Europe » Denmark » Region Midtjylland » Hvide Sande
August 26th 2022 Dagje in Hvide Sande Europe » Denmark » Region Midtjylland » Hvide Sande
August 27th 2022 Verplaatsing naar Viborg Europe » Denmark » Region Midtjylland » Viborg
August 28th 2022 Ertebolle, aan de Limfjord Europe » Denmark » Region Nordjylland » Aars
August 30th 2022 Skagen- Greenen Europe » Denmark » Region Nordjylland » Skagen
September 1st 2022 Verplaatsing naar Ebeltoft (Midden Jutland) Europe » Denmark » Region Midtjylland » Ebeltoft
September 2nd 2022 Ebeltoft –Fregatten Jylland Europe » Denmark » Region Midtjylland » Ebeltoft
September 4th 2022 Aarhus- Den Gamle By Europe » Denmark » Region Midtjylland » Aarhus
September 5th 2022 Jelling - Fredericia Europe » Denmark » Region Syddanmark » Fredericia
September 6th 2022 Fredericia - fietstocht Europe » Denmark » Region Syddanmark » Fredericia
September 8th 2022 Slot Egeskov en Valdemars Slot Europe » Denmark » Region Syddanmark » Faaborg
September 9th 2022 Trelleborg Vikingvesting en Holbaek Fjord Europe » Denmark » Region Sjælland » Korsor
September 10th 2022 Roskilde – Frederiksborg Slot Europe » Denmark » Region Sjælland » Roskilde
September 11th 2022 Rustdag in Dronningmolle Europe » Denmark » Region Sjælland » Helsingør
September 12th 2022 Kopenhagen Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen
September 13th 2022 Kopenhagen Cruise Terminal Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen
September 15th 2022 Mons Klint Europe » Denmark » Region Sjælland » Borre
September 16th 2022 Lensahn - 1e reisdag terug Europe » Germany » Schleswig-Holstein » Lensahn
September 17th 2022 Greven – 2e reisdag terug naar huis Europe » Germany » North Rhine-Westphalia » Greven
Tot: 0.064s; Tpl: 0.004s; cc: 18; qc: 55; dbt: 0.0467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb