Mon en Fran's Guestbook

18th September 2017

Ajaccio
Dag travellers.Geniet nog maar een beetje verder en stuur ons een beetje zon........ Zonde dat jullie niet het graf bezochten van Tino ...de elvis van zijn tijd.Zijn hits Parla mi d'Amore en cerisiers roses et pmommiers blancs,werden Vaak door mijn moeder en grootmoeder gezongen xxxxxxxxx?
18th September 2017

Tino R
Ha ja, den diene. Van 'opera en belcanto' in de jaren '50.
12th September 2017

Geschiedenis.
Is er nog plaats in je geschiedenisrugzak, Mon ? Jij zou zeker een goeie leerkracht geweest zijn?! Wij leren Corsica steeds beter kennen. Jullie tuffen blijkbaar graag met een treintje. De hoogste berg 2706 m hoog! Daar zijn onze ardense bergskes klein bier tegen. Dus al een pak hoogtemeters verteerd ? Ook met de fiets ? Groetjes aan Fran ! Van Lieve en Jos.
12th September 2017

Calvi etc
Terwijl jullie cultuur aan het opsnuiven waren en de winkeltjes deden,heeft Stan zijn eerste feestje gehad.Jammer dat jullie er niet bij konden zijn. Emma en Kas hadden weer eens veel bewonderaars en waren in topvorm. Grtjes
9th September 2017

En poseren dat die Mon en Fran kunnen ! Jullie voelen zich precies Corsicanen ! Elke steile klim geeft een kick ! De rijstijl van Mon is zo perfect .
Een apart landschap daar met nog een geurtje. Geniet van de komende uitstappen en kom zonder brokken veilig terug ! Groetjes uit een herfstgetint Vlaanderen. Jos en Lieve.
9th September 2017

hé super prachtige foto's en bijna rond, geen byke's? grt's

Genieten
Ik reis een beetje met jullie mee.Geniet van de trip en de zon.Hier is de herfst al goed begonnen.Regen en wind xxxxx
8th September 2017

Corsica staat ook op onze "places to see list! Nog een fijne reis ginder.
7th September 2017

Allez, jullie hebben het daar goed!
Il Torre Pendente

Schoon weer
Pisa

Snoezige t shirts
Pisa

Scheef
Haha ja zo'n foto moet je hebben daar
27th June 2017

uw travel blog - Beieren
Edmond, Buiten 19 °C. Lichte regen na lange periode zonder. Moedig wat jullie samen beleven. Vlot en aangenaam geschreven. Lees voor ons allemaal een "onze vader" en een "weesgegroet Maria" in de kerken dat jullie bezoeken. Soms toch wel hard labeur en zoals de pajotten zeggen "voesj met de koesj", Goed ! Zeer goed ! De compensatie voor jullie " zo blijven jullie fit en gezond" . Veel vakantie plezier. Grt, Eugène
26th June 2017

Smakelijk !
Jullie zijn daar met jullie ..... in de Beierense boter gevallen. Wat een enthousiast thuispubliek. Het was daar precies all in. Er zijn nog echte gastvrije Europeanen....! Geniet nog van het volgend programma. Groetjes van de babysitters Jos en Lieve.
26th June 2017

Bedankt Jos en Lieve. Die Schnitsels werden inderdaad in een mega grote pan boter gebakken. Eigenlijk zwommen ze er in, of was het toch in varkensvet ? In alle geval zee waren er niet gierig mee. Zelden zo een lekkere gegeten. Hoe vettiger, hoe prettiger' zeggen ze waarschijnlijk ook hier.
21st June 2017

Nogal zweten zeker, fietsen in die hitte...gelukkig genoeg snacks en proeverijen om energie op te slaan.
21st June 2017

Glaasje op....!
Blijkbaar alle remmen los daar in Beieren. Culinaire hoogstandjes gekoppeld aan onweerstaanbare proeverij! Van die wijn willen we wel eens proeven! Hopelijk lagen er geen haarspeldbochten op de terugtocht. Even afkicken in of naast de MH was dus nodig. In Vlaanderenland is het heet. Morgen is de hittegolf een feit. En nu gaan we plantjes gieten. Zwetende groeten van Lieve en Jos .
16th June 2017

Witte donderdag.
Dag Mon en Fran, Mooie omgeving daar. Geniet van jullie vakantie. En als goede christenen gisteren tijdens het laatste avondmaal toch brood gegeten (lichaam van Christus) en wijn gedronken. Is Judas ontmaskerd ? Zonnige groeten. Louis en Francine
14th June 2017

Woensdag 14 juni.
Na een valse start toch dank zij het technisch talent van Mon op pad, zij het niet altijd op mooie verharde paden. Het achterwerk wordt dus aardig op de proef gesteld. Ook wij genieten van zomerse toestanden. Het is nu bijna halfelf en te goed op het terras om te gaan slapen. We wensen jullie nog fijne ritten en sterke banden. Trap er lustig op los, met of zonder turbo. Groetjes van Lieve en Jos.
12th June 2017

Downhill bikers: ik had moeten meegaan! Downhill is misschien ook iets voor ons mama, nu haar bergop vitessen niet werken! Nee, grapje: hoop dat fiets in orde blijft en dat er kan gefietst worden op de fietsvakantie!

Tot: 0.14s; Tpl: 0.005s; cc: 13; qc: 35; dbt: 0.0627s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb