Page 11 of IvaG Travel Blog Posts

Asia » Malaysia » Melaka » Melaka City October 6th 2009

Pa to ni res. Pa to NI res, no! Vecer se je zakljucil na najbolj nor nacin. Z Yeejem in njegovo zeno (mislim, da Susan) smo sli za vogal na vecerjo: na fried rice in ying-yang nudlne. Oboje je bilo naravnost fantasticno, pa se poceni - castila sta kar onadva. "Small money, don't worry!" se je stalno smehljal Yee, ko sem mu hotela poturiti svoje ringite. Potem sva sla malo naokoli: najprej za naslednji vogal, kjer so snemali nek kitajski film (?!??!), potem pa naokoli po mestecu. Uau. Ce se mi je prej zdelo nekoliko zaspano, se mi je zdaj ta dolgocasnost pokazala v povsem drugacni luci. Prej bi rekla spokojnosti in zenu. Hodila sva cez mosticke mimo z lampioncki osvetljenih his, vmes je razlagal zgodovino mesta, potem pa zavila v eno hudo lokalno ulico na ... read more
All set!
Dragonfruit galore
Melaka by night

Asia » Malaysia » Melaka » Melaka City October 5th 2009

Zajtrk je bil trodelen: najprej dragonfruit od vceraj, potem pitstop pri mamak (jaz najprej roti chanai, ker roti pisang kao no have, potem pa z Edom se tose in cez ginger teh tarik), na koncu pa se kokos pri sosedih. Matr, v taki situaciji bi imela vedno dobre sosedske odnose. Ko sem imela vse spakirano in je bil Ed nared za sluzbo (danes grejo gledat lokacijo za snemanje, t.i. reccee), me je zategnil do postaje KTM. Bye bye Ed, bye bye Kepong, sem jokcala! "Heh, you'll be back," me/se je tolazil Ed. Ves, da bom. Sla sem do KL Sentral (1,30r), tam do info pulta KTM, da poiscem mozne vlake do Kota Bharu. Odlocena sem bila, da ne grem na ekspresni nocni vlak, ker hocem videti cim vec tiste cuvene jungle railway. Ampak ta je baje ... read more
Da si PM ...
To halal or not halal?
Japanci napadajo

Asia » Malaysia October 4th 2009

Spet sem spala kot hlod. Ocitno tale Azija blagodejno vpliva na moje drnjohanje (ali pa se moram naspati za nazaj), kajti tole ni bila vec posledica jetlaga. Kakor koli ze, nihce se ni prav posebej vznemirjal. Ed je skocil k zdravniku (ki je, tako kot vse ostalo, cez cesto - in ja, delajo tudi ob nedeljah), jaz pa lagano do soseda po kokos. Njegov oce je kot ponavadi lepo pokramljal z mano, dokler se Ed ni vrnil. Potem pa na morning market v KEpongu. Sparkirala sva se kar "dalec" stran, ker je bila guzva nepopisna. Zavila sva najprej mimo stanta s sadjem in ujagala sem tri dragonfruite za 12r (mislim, da pri nas v Maxiju en stane 2,5 evra), potem pa sva se pocila na zajtrk. Ed je narocil "best coffee in town" (They really like ... read more
Breakfast
Cooking class in the street
Kepong morning market

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur October 3rd 2009

Naspali smo se, kot se sika. Ampak vremeni bilo kooperativno: scalo je kar solidno. Zato sva sla z Edom na zajtrk kar k sosedom, na kokos. Ampak ker nekaterim (khm, meni) to pac ni dovolj, se je Ed opogumil - in skuhal nudle! Yeah, the man can cook. Zanj je bilo to seveda nekaj povsem bednega in nikakvega, ampak nudli so bili pa bozanski. Se vedno je dezevalo, a sva se podala na pot. Tokrat v nov mall One Utama, kamor baje hodi vsa kitajska srednjerazredna smetana. Spet gre za konglomerat par centrov in zadeva je seveda ogromna. In seveda imajo vse stacune: La Senza, Boss, Pull and bear, vse vse vse ... Res, zakaj bi Malezijci sploh hodili cez luzo ali v Evropo? Saj vse pride k njim. Sla sva tudi na food court in ... read more
The mall
Tea eggs
Chinese bizness

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur October 2nd 2009

I am back! Back to KL! Kaj kmalu po prihodu iz Azije letos spomladi sem se nehala slepiti in si priznala, da je čas v Ljubljani - ki je sicer oh in sploh super in fenomenalen - samo vmesno čakanje med novim potovanjem v Azijo. To sem ugotovila še bolj, ko sem poleti najprej v Buidimpešti, nato v Španiji, potem pa na Nizozemskem največji izliv sreče dozivela, če sem naletela na kaj azijskega. Skratka, dileme, ali iti spet v Azijo ali ne, sploh ni bilo, najbolj pekoča odločitev je bila izbira destinacije. Jebiga, ni padla Kambodza, ampak Malezija z Bangkokom. Zakaj, ne znam odgovoriti, ampak - idiotsko, kot se sliši - izbira je res peklenska. Priblizno tako kot: kaj izbrati med 85 % čokolado, tiramisujem, kokosovimi sladicami ali pandanovimi palačinkami? E, takle mamo. Pot so sem ... read more
Burn it up
Mamak delight

Europe » Spain » Aragon » Zaragoza July 10th 2009

Po fiesti sledi jutranja siesta, zato je bila ura šele pol dvanajstih, ko sva se skidali na market. Morali sva namreč pokupiti še vse, kar je Alberto rabil za - traraaaaaa - paello! Tako sva se zataknili pri štantih z morskimi sadei in zelenjavo in moram reči, da so marisca (morski sadei) pregrešno poceni v primerjavi z našimi. Nina je pokupila eno celo polenovko, ki so ji jo narezali na fileje, pa te in one školjke in papriko in ne vem kaj še vse, pa ni sprašila več kot deset evrov. Svaka čast. Mimogrede, ko smo e ravno pri tej temi: španska hrana je zakon, ne vem, kdaj sem nazadnje pojedla toliko rib in morskih sadeev. Praktično jih poturijo povsod, zlasti v tapase (ocvrti kalamarčki itd), in niti slučajno se ne pritoujem. Šli sva še skupaj ... read more
Paella!
Zaragoza downtown madness
Another night ...

Europe » Spain » Aragon » Zaragoza July 9th 2009

Danes je bila torej na sporedu Huesca, mestece severovzhodno od Zaragoze na začetku Pirenejev. Do tja naju je v eni uri popeljal bus, ker sva vlak zaradi jutranjega kofetkanja v blinji pekarnici zamudili. Ni bilo take škode, ker niti vlak ne vozi dosti manj, 40 minut. Na postaji je bilo mnogo agencij, ki so oglaševale potovanja v Romunijo (v romunščini), saj je v Zaragozi oz. kar celi Španijo še pa još Romunov, bivajoč po principu s trebuhom za kruhom. Iz dokaj hladne in vetrovne Zaragoze sva torej prispeli v to sončno in toplo vas z 80 tisoč prebivalci in univerzo, na kateri študira Albertov mlajši brat Carlos. Nina še nikoli ni bila tu, tako da sva imeli odlično poenoteno izhodišče. S postaje sva jo najprej ugali do turističnega biroja po calle Zaragoza (itak!) in e prvi ... read more
Huesca
Empty streets
The cathedral

Europe » Spain » Aragon » Zaragoza July 8th 2009

Gremo na morje, gremo v Valencio! Ampak najprej se moramo prebiti skozi aragonsko puščavo. Skoraj vso 300-kilometrsko pot do tja so nas spremljale vetrnice velikanke, pa tudi najnovejša pridobitev Lopez familije: GPS napravica. No, Alberto je bil v Valencii e vsaj 30x, ampak nikoli se ne ve, kdaj lahko zalutamo. Po dobrih dveh urah in kratki kofe pavzi smo prispeli. Sparkirali smo se na jugu mestnega središča blizu elezniške postaje, potem pa šli vsak svojo pot oz. midve svojo, on svojo. e takoj na postaji sva šli v turistični biro in si izborili zemljevid mesta. Pot pod noge in marš v center. Valencia je ... prelepa! Polna dogajanja! Palmice, kafiči, trgci, veličastna arhitektura - pozitivne vibracije so se kar vrstile. Prvi vrhunec je bil seveda obisk marketa, ki se skriva pod velikansko stavbo s kar nekaj ... read more
Marketplace
Local cuisine
Street art

Europe » Spain » Aragon » Zaragoza July 7th 2009

Tole špansko sonce očitno hudo vpliva na naš bioritem, ker sva z Nino spet korektno zabluzili do desetih in preden sva se skidali ven, je bila ura skorajda poldne. Šli sva z busom najprej do palače Aljaferia, mogočne srednjeveške utrdbe pod Unescovo zaščito, v kateri domuje parlament. Arhitektura in notranja ureditev je plod španskega oboevanja Arabcev, potem ko so jih e sunili ven - očitno se jim oni niso kaj prida dopadli, njihov stil gradnje pa zelo. Notranje dvorišče in sobanski ornamenti tako sila spominjajo na nekaj junega in občutek imaš, da si sredi turških term. Le pomarančni vrtovi (Polonca, še ena stvar za tvoj backyard!!!) nekako dajejo vedeti, da smo v sončni grande Espana. Po kakšni uri lutanja med hladnimi kamnitimi zidovi sva jo ubrali na Ninino univerzo, ker je morala vrniti knjige v knijnico. ... read more
Lunch
Expo aftermath

Europe » Spain » Aragon » Zaragoza July 6th 2009

Uivancija se nadaljuje. Drugače pač ne znam(o). Dopoldne sva konkretno zabluzili, ker je bilo treba nadoknaditi malo spanja, ki smo ga ukradli noči poprej. Pred kosilom - Berti slubo konča ob dveh, potem ima dve uri frej - sva šli malo po soseski. Gre za novejše naselje, zgrajeno nekoliko bolj na obrobju mesta, v katerem prebivajo večinoma najemniki socialnih stanovanj. Tako sva se okoli ene ure sprehajali večinoma mimo mamic z vozički, in to v dokaj lahnem vetru - Zaragoza je namreč bojda znana po vetru, ki tukaj neusmiljeno piha ne glede na letni čas. Meseta je pač ena velika ravnina in veter se nima kam skriti. Pa še puščava je, tako da so zameti pršečega peska kar pogosti, zlasti, kadar se pomešajo z dejem. Po oknih so zato povsod peščene srage. Nice. Berti je prišel ... read more
ZGZ
The Romans were there
Main square

Tot: 0.197s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 65; dbt: 0.1486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb