Blogs from Busan, South Korea, Asia - page 6

Geo: 35.1978, 128.99... read more

Asia » South Korea » Busan June 21st 2014

Asia » South Korea » Busan June 20th 2014

Geo: 35.1979, 128.99Ráno se probouzíme brzy, balíme věci a stan, rychlá snídaně s výhledem na typické místní ženy potápěčky jdoucí se potápět pro mořské plody a spěcháme na zastávku na bus. Naštěstí nečekáme dlouho a už se vezeme směrem k letišti. Na letiště se dostáváme cca 2hodiny před odletem, což je na vnitrostátní let skoro až moc brzy. Nejprve trochu přebalujeme věci, abychom se vešli do váhového limitu a pak se jdeme zacheckovat. Naštěstí vše probíhá bez problémů a batohy nám vzali bez řečí i přes pár kil nadváhy. Doj&iacut... read more

Asia » South Korea » Busan May 19th 2014

Geo: 35.1979, 128.99Ráno po probuzení a snídani jsme se vydali vratít kola. Vše proběhlo bez komplikací a tak jsme spokojeně vyrazili na oběd. Dali jsme si Korejskou polévku s hlemýždi. A pak s počítači na kávičku do Café Bene. Tady jsme pobyli celé odpoledne. Po takovém odpoledni nám trochu vyhládlo a tak jsme nasedli na metro a vyrazili na Gwangalli beach na fish market na sashimi. Zastávka metra je asi kilometr od pláže, takže si před večeří ještě užíváme procházku. Na marketu, kde jsme jediní zákazníci, nám všichni nabízejí co mají. Zastavili jsme se u jedné z prodávajících a ptá... read more
večeře na pláži

Asia » South Korea » Busan May 18th 2014

Geo: 35.1979, 128.99Ráno jsme se probudili v Gum guesthouse v Soulu po trochu náročnější noci, osedlali kola a já jel pro kafíčko do Sturbucks. Pak už na nádraží na vlak. Do Busanu jsme se vrátili rychlovlakem KTX. Vystoupili jsme na stanici Gupo, takže ke Kimovi to bylo kousek. Ten s námi počítal opět do podkrovního pokoje, ale mi se raději ubytovali na normálním pokoji se sprchou a záchodem. Tentokrát to byl Uran. Vyzvedli jsme si naše věci, které jsme si u něho nechali a užívali zaslouženého odpočinku.... read more

Asia » South Korea » Busan May 5th 2014

Geo: 35.1979, 128.99Ráno opět trochu pospáváme po náročném dni, pak balíme a vyrážíme pro kola. Bohůžel se nám nedaří ani vyrazit do 10hod, což byl domluvený čas vyzvednutí kol :). Využíváme opět Kima, aby nás omluvil a kolem poledního konečně vyrážíme na metro a pro kola. Po výstupu z metra ještě neodoláme kávičce v Cafe Bene a pak už konečně vyzvedáváme kola. Sice nebyla vyciděná a ani řetězu se nedotkl, ale nosiče měla a veškeré další vybavení nám dal nebo půjčil zdarma. Spokojeni vyrážíme na kolech k metru a pak metrem co nejbl&iacut... read more

Asia » South Korea » Busan May 4th 2014

Geo: 35.1979, 128.99Bohůžel naše předpoklady nevyšly a v šest dorazili do parku první sportovci za účelem cvičení. Naneštěstí většina cvičebních pomůcek byla v těsné blízkosti našeho stanu, takže když jsme vykoukli, viděli jsme pána zvedajícího závaží na benchpress, jeho paní točí okruží kolem boků a další prochází kolem a postupně se střídají ve cvičení. Sakra co to je? Jsou snad blázni? Ach jo, tak tahle romantika opravdu nevyšla. Chvíli vzdorujeme, ale po chvilce opouštíme stan, balíme a přesouváme se na kafíčko a snídani do nedalek&eacut... read more
chytil jsem žraloka
snaží se prát, ale na štěstí nemá z
naše rybičky

Tot: 0.086s; Tpl: 0.005s; cc: 3; qc: 64; dbt: 0.0481s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb