Vrácení kol a sashimi

Asia » South Korea » Busan
May 19th 2014

Geo: 35.1979, 128.99

Ráno po probuzení a snídani jsme se vydali vratít kola. Vše proběhlo bez komplikací a tak jsme spokojeně vyrazili na oběd. Dali jsme si Korejskou polévku s hlemýždi. A pak s počítači na kávičku do Café Bene. Tady jsme pobyli celé odpoledne. Po takovém odpoledni nám trochu vyhládlo a tak jsme nasedli na metro a vyrazili na Gwangalli beach na fish market na sashimi. Zastávka metra je asi kilometr od pláže, takže si před večeří ještě užíváme procházku. Na marketu, kde jsme jediní zákazníci, nám všichni nabízejí co mají. Zastavili jsme se u jedné z prodávajících a ptám se na cenu. Její nabídka se nám nelíbí, tak jí dávám nabídku já. Ta se zase evidentně nelíbí jí, ale nakonec souhlasí. Sice nás chtěla odbýt pouze ránou sekáčkem do rybího zátylku platýze a té druhé rybičky, ale já ji žádám o přípravu na sashimi. Souhlasně tedy kýve a rybičky nám připravuje a porcuje. Dokonce je i holka čistotná. Trochu nechutný pohled je na hlavu s páteří a kůží, která již leží v odpadcích a stále dýchá, zatímco mi si bereme připravené masíčko a jdeme ho na pláž sníst 😊. Ještě pní obírám o sojovku a wasabi a vyrážíme. Po cestě ještě pořizujeme pivečko a teď už tomu nic nechybí. Moc jsme si to užili. Na pláži, kde je oproti konci Golden weeku jen hrstka lidí, si užíváme pohled na krásně osvětlený most vedoucí nad zátokou. Mmmmmmmm… Teď už jen zase na metro, kouknou na epizodu Křeček v noční košili a spinkat.

Tot: 0.161s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0561s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb