Blogs from Uttarakhand, India, Asia - page 8

Asia » India » Uttarakhand » Rishikesh April 3rd 2015

I made it to Parmarth Niketan last night around 8pm. I made it just in time to get checked in and have dinner. I had to take my shoes off and leave them outside of reception, put on some communal flip flops to go to the restroom to wash my hands, and then got in line for dinner. Dinner (rice with yellow sauce, naan, and cooked squash/peppers) was taken in silence and eaten sitting on the floor. I did at least get a spoon to eat with :) After dinner, I was taken to my room across the ashram. It is on the quiet side of the ashram, right under the yoga hall. It's simple, but clean. I unpacked my things, made friends with a huge spider, and debated whether or not the toilet paper would ... read more

Asia » India » Uttarakhand » Ranikhet February 7th 2015

The woods are lovely dark and deep….but I have promises to keep and miles to go before I sleep…and miles to go before I sleep!!!!!!!!!! Miles………they lead you to new places…new adventures.....new experiences that make this life an enjoyable journey! And I am one of those travellers ‘who would rather find excuses to explore new places……wherever they can be squeezed in! Such excuse did come and I took full advantage of it……we ( My Wife,Mother and myself) were driving back to Dehradun from Lucknow (My SASURAL) when the mile stones starting showing us distance to Nainital (Close to Bareily)……… I suddenly started having an urge of driving towards the unexplored mountain roads…..towards the pristine surroundings of pine trees and tall trees!!!! A small persuasion with my Mom and wife (who is all game for such sudden ... read more
Chai...........
Woodsvilla resort
View from the Cafe

Asia » India » Uttarakhand » Rishikesh January 12th 2015

Geo: 30.1287, 78.3207Další yoga den. Dnešní hodina je opět trochu náročnější, ale přežívám ;). Odpoledne po obědě jdeme vyzkoušet, jestli je konečně otevřená nedaleká italská restaurace, kde by měli mít espresso. Super, otevřeno mají a tak neodoláváme a dáváme si cappuccino a tiramisu. Místo vlastni italská majitelka, takže oboje je výborné. Já se chvilku oddávám učení a Yan si čte. Když nás zima vyhání z restaurace, vracíme se zpět do pokoje.... read more

Asia » India » Uttarakhand » Rishikesh January 11th 2015

Geo: 30.1287, 78.3207Ráno se opět potkáváme na snídani a po jídle pokračujeme další hodinou yogy. Učitel je evidentně potěšen, že mě opět vidí a že jsem to nevzdal a tak je dnešní hodina volnější. První hodinu trávíme teorií yogy a celou filosofií kolem. Je to moc zajímavé, protože v západním světě je yoga jen cvičení, ale její pravá podstata je mnohem více o spiritualismu než o cvičení. Pak chvilka cvičení. Naštěstí jen chvilka, protože po včerejšku cítím každý sval v těle :). Odpoledne se nese více méně ve stejném duchu jako v&#... read more

Asia » India » Uttarakhand » Rishikesh January 10th 2015

Geo: 30.1295, 78.3229Ráno se probouzím před osmou a jdu za Yan na snídani do ashramu. Po snídani chvilku vegetíme a já se psychicky připravuju na svou první hodinu yogy. Před 9:30 se přesouváme do meditační místnosti a zde už učitel a dvě japonská děvčata meditují. tiše se přidáváme a po chvilce začínáme s yogou. První část je dechové cvičení Pranayama. Pro zjednodušení to je takové smrkací cvičení :). Střídavě usilovně vydechujeme jednou nebo druhou nosní dírkou, pak zadržování dechu a podobně. Nezdá se to, ale docela to vyčerpává. Po cca půl hodi... read more

Asia » India » Uttarakhand » Rishikesh January 9th 2015

Geo: 30.1296, 78.323Ráno se probouzím spontáně před budíkem kolem 6:30 a už se mi moc nechce spát. Chvilku se převaluji a pak vstávám, balím věci a odcházím na nádraží chytit autobus do Rishikeshe. Mám štěstí, protože má odjíždět za pár minut a opravdu se tak děje. Nastupuji do plného busu a vyrážíme. Je to asi 20km, ale i tak cesta trvá cca hodinu. V autobuse se přes sms domlouvám na setkání s Yan, která mi dává rady jak se levně dostat do Tapovanu, kde je většina Yoga center. Poučen Yan vysedám z autobusu na místním nádraží a odolávám nabídkám rikshaw za 150Rp. a vydávám se k hlavní silnici, kde mi ... read more
Přivítání od Yan

Asia » India » Uttarakhand » Haridwar January 8th 2015

Geo: 30.0113, 78.2222Kolem 9:30 se konečně dostáváme do Mahendranagaru, kde bych měl překročit hranice. Zastavujeme na místním nádraží a já se ptám v autobusu partičky mladých kluků, jak se nejlépe dostat přes hranice, dostává se mi odpovědi, že nejlepší je vzít si koňský povoz, který mě převeze až do Banbasy, města na Indické straně. Super, hned před autobusem nasedám s dalšími dvěma z autobusu na povoz a vyrážíme k hranicím. Ty jsou cca 6km daleko a tak koníkovi chvilku trvá než nás tam doveze. Přeci jen táhne povoz s devíti lidmi :). Když se dostáváme konečně k Nepálskému imigračnímu stol... read more

Asia » India » Uttarakhand January 7th 2015

Geo: 28.99, 80.0837Ráno mi zvoní budík o půl deváté a o opravdu se mi vůbec nechce vstávat. Musím ale balit, potkat se s klukama a ještě něco nakoupit a tak přeci jen vstávám. Dost mi pomáhá vědomí toho, že by dnes konečně měla být úžasně horká voda a tedy konečně pořádná sprcha. Jdu se přesvědčit a opravdu. Po minutě odpouštění vody ae začalo z koupelny pářit a tak neváhám a jdu do toho. Voda je opravdu horká a sprcha úžasná. Po sprše rychle balím a domlouvám se s klukama na snídani. Potkáváme se ve stejné pekárně a daváme si kafe a donuty s čokoládou. Moooc dobré a tak si př... read more

Asia » India » Uttarakhand December 28th 2014

It has now become quite imperative to me that I like traveling places which are remote, beautiful, stimulating, challenging and are not frequently visited by large number of tourists. The search was on for the travel destination this summer and I was going through many online blogs, travel sites, random websites but was not able to find my preferred destination. After a detailed search I was looking north again towards the majestic Himalayas which never let me down as its pristine beauty, remoteness and tough terrain has so much to offer that you cannot resist going back again and again. Last summer I visited Sikkim and in order to reach its capital Gangtok I had to travel about 35 hrs by train followed by a 4 hours’ drive through the mountains. This year the location which ... read more
Small Lake at Bedini Bugyal
Camp Site at Bedini Bugyal
Didina

Asia » India » Uttarakhand December 9th 2014

On the train to Varanasi, December 9, 2014 We stood on a track above a rural village with a steep ridge standing between us and Rishikesh. We were not in a good position. It was an hour's walk back to a temple where were may have been able to get a taxi. We could not see the path over the ridge even though the GPS showed there was one. It was getting late and we only got about 90 minutes of light left. We had set off late having first done a yoga class. It was at this point that our 'Saint Christopher' appeared in the form of a school boy called Sachin. Sachin spoke some English, unlike the women working in the nearby fields, and said he could lead us up the hill to the ... read more
Monkeys by the path up to the temple
How much can you balance on your head?
The Neelkantha Mahadeva temple dedicated to Shiva

Tot: 0.162s; Tpl: 0.006s; cc: 9; qc: 77; dbt: 0.0946s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb