První lekce Yogy


Advertisement
India's flag
Asia » India » Uttarakhand » Rishikesh
January 10th 2015
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 30.1295, 78.3229

Ráno se probouzím před osmou a jdu za Yan na snídani do ashramu. Po snídani chvilku vegetíme a já se psychicky připravuju na svou první hodinu yogy. Před 9:30 se přesouváme do meditační místnosti a zde už učitel a dvě japonská děvčata meditují. tiše se přidáváme a po chvilce začínáme s yogou. První část je dechové cvičení Pranayama. Pro zjednodušení to je takové smrkací cvičení 😊. Střídavě usilovně vydechujeme jednou nebo druhou nosní dírkou, pak zadržování dechu a podobně. Nezdá se to, ale docela to vyčerpává. Po cca půl hodině přecházíme do cvičení. Musím uznat, že je to sakra náročné a že se dost potím. Snažím se ale vše dělat poctivě. Některé polohy mi však rozsah mých pohybů nedovoluje. Učitel na mě stále kouká jak to zvládám a vždy na mě jen spokojeně pokyvuje, jakože dobrý 😊.. je to celkem sympaťák. Takhle si cvičíme celou hodinu, pak nějaké strečingové polohy a posledních pár desítek moinut jen sedíme a meditujeme. Musím uznat, že z toho mám moc dobrý pocit a že se mi to opravdu líbí. Po dvou hodinách se vracíme do přízemí a těšíme se na oběd. K obědu máme klasický Dal Bath. Po jídle tak nějak odpočíváme a pak se přesouváme do kavárny do městečka. Bohůžel jediné místo, kde mají espresso je zavřené a tak se musíme spokojit s filtrovanou kávou. Pak se vracíme na večeři a po večeři na mě dost padá únava a tak jdu spát a připravit se na zítřejší hodinu 😊..

Advertisement



Tot: 0.101s; Tpl: 0.026s; cc: 5; qc: 28; dbt: 0.0698s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb