Kone?n? tady..


Advertisement
India's flag
Asia » India » Uttarakhand » Rishikesh
January 9th 2015
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 30.1296, 78.323

Ráno se probouzím spontáně před budíkem kolem 6:30 a už se mi moc nechce spát. Chvilku se převaluji a pak vstávám, balím věci a odcházím na nádraží chytit autobus do Rishikeshe. Mám štěstí, protože má odjíždět za pár minut a opravdu se tak děje. Nastupuji do plného busu a vyrážíme. Je to asi 20km, ale i tak cesta trvá cca hodinu. V autobuse se přes sms domlouvám na setkání s Yan, která mi dává rady jak se levně dostat do Tapovanu, kde je většina Yoga center. Poučen Yan vysedám z autobusu na místním nádraží a odolávám nabídkám rikshaw za 150Rp. a vydávám se k hlavní silnici, kde mi hned zastavuje místní public rikshaw za 20Rp. a veze mě až do Tapovanu. Tady se potkáváme s Yan a po odložení mých věcí u ní v pokoji se vydáváme najít nějáké super místo na snídani a ranní kávu. Bohůžel tu nikde nemají espresso, ale nakonec si vystačím i s filtrovanou kávou a krásným výhledem na Gangu. Po kávě, procházce po okolí a chvilku vegetění na místní pláži si dáváme dobrý oběd a pak se vydáváme najít mi ubytko. To nakonec nacházím přímo naproti Ashramu, kde bydlí Yan a kde se k ní připojím při ranní lekci yogy. Dokonce si nakonec v ashramu domlouvám stravu za akceptovatelných 150Rp. Znaven cestou a vším kolem, odpadám do postele a těším se na zítřejší první zkušenost s yogou.

Advertisement



Tot: 0.103s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0299s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb