Odjezd do Indie


Advertisement
India's flag
Asia » India » Uttarakhand
January 7th 2015
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 28.99, 80.0837

Ráno mi zvoní budík o půl deváté a o opravdu se mi vůbec nechce vstávat. Musím ale balit, potkat se s klukama a ještě něco nakoupit a tak přeci jen vstávám. Dost mi pomáhá vědomí toho, že by dnes konečně měla být úžasně horká voda a tedy konečně pořádná sprcha. Jdu se přesvědčit a opravdu. Po minutě odpouštění vody ae začalo z koupelny pářit a tak neváhám a jdu do toho. Voda je opravdu horká a sprcha úžasná. Po sprše rychle balím a domlouvám se s klukama na snídani. Potkáváme se ve stejné pekárně a daváme si kafe a donuty s čokoládou. Moooc dobré a tak si přidáváme. V pekárně trávíme dopoledne a tak se pak jen přesouváme o kousek vedle na falafel wrap k obědu. Po obědě vybírám a následně měnilm peníze, loučíme se s klukama a já si jdu do GH vyzvednout věci a šupajdím na nádraží. Mán to štreku a mám tam být za 20min. Nakonec mi to trvá slabou půlhodinu a i tak jsem tam včas. Nacházím bus, který je typický místňácký, házím batoh na střechu, obsazuji své místo s opravdu nevelkým prostorem na nohy a vyrážíme. Aspoň sedím do uličky tak můžu nohy trochu protáhnout. Vedle mě sedí nějaký mladý klučík, se kterým se po chvilce dáváme do řeči a sice jeho angličt´ně pramálo rozumím, pochopil jsem, že studuje medicínu a že hrozně hulí 😉... Každou pauzu naj ídlo trávil kouřením co největšího množství cigaret a pak mi vyprávěl kde mají nejlepší ganžu a jak je škoda, že jsme se nepotkali v Kathmandů, že bychom zahulili 😉. Jinak jsem pro celé osazenstvo autobusu celkem atrakce, protože hádám, že moc turistů na této lince neviděli 😉...No prostě legrace. Nasazuji sluchátka do uší a snažím se spát. V noci je slušná kláda a tak sahám nad sedadlo do police a vytahuji nějakou smrdutou, ale teplou deku a přerušovaně dokonce usínám.


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.044s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 24; dbt: 0.0257s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb