Blogs from Turkey, Middle East - page 22

Middle East » Turkey » Mediterranean » Alanya January 1st 2017

We were quite sad to be leaving the farm and as the car drove us down the dusty tracks for the last time I’m sure I saw a tear glinting in the Mammoths eye. Woolly says – It was dust from feeding the chickens! Christmas had passed and although Father Christmas had got the dimensions wrong for my Porsche we had enjoyed ourselves, well I had as I carried out my final supervisory duties, the women seemed to think I was working them to hard! Pulling up at St Astier’s train station I trotted onto the freezing platform as Jo and Zoe sorted out the tickets, just as the last part of my body started to freeze the train pulled in and I settled down to a relaxing journey back to our home in Turkey. Eight ... read more
It's good to be back
A Mammoth of many talents
Waiting to open them up!

Middle East » Turkey » Marmara » Istanbul November 17th 2016

Fatigués? oui ça on l'est, mais ennuyés? jamais! Un passage en Georgie qui complète notre triplette du Caucase, et nous nous retrouvons au coeur d'un pays, une fois encore, politiquement enflammé. Un pays de plus qui se cherche, un pays de plus où le peuple cri son identité à la face d'un monde et de politiques qui n'en n'ont pas vraiment quelque chose à faire. Mais ils sont là. Eux non plus ne laisserons pas des millénaires d'Histoire se faire engloutir par la simple excuse que nous sommes au 21ème siècle. Sur un arrière goût de trop peu, mais pris par le temps, nous devons traverser la Turquie pour arriver à Istanbul. Accueillis par Ceyhun, ami d'ami... Nous étions pendant 10jours à la maison. Une générosité qui encore une fois nous fait perdre nos mots, mais ... read more
Tbilisi Walking Team
Mosque In Istanbul
Ceyhun & Ahmet

Middle East » Turkey » Mediterranean October 29th 2016

http://www.cigdemyorgancioglu.org/ Hicran Ciğdem Yorgancıoğlu ‘nun Antalya Expo 2016 – Sea to Sky Cable Car Olympus Tahtalı –Riding Club – Düden Waterfall - Lara SandLand Devr-i Alem Hicri Alem Hicran Çiğdem Seyahatnamesi’nden ..seyahat notlarından alıntılardır . Her hakkı saklıdır .. / Eserin tüm telif hakları H.Çiğdem Yorgancıoğlu’na aittir . Eserin izinsiz kopyalanması çoğaltımı ,yayını ,dağıtımı halinde 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunun hükümleri geçerli olacaktır. Hicran Ciğdem Yorgancıoğlu ‘nun Antalya Expo 2016 – Sea to Sky Cable Car Olympus Tahtalı –Riding Club – Düden Waterfall - Lara SandLand Devr-i Alem Hicri Alem Hicran Çiğdem Seyahatnamesi’nden ..seyahat notlarından alıntılardır . Her hakkı saklıdır .. / Eserin tüm telif hakları H.Çiğdem Yorgancıoğlu’na aittir . Eserin izinsiz kopyalanması çoğaltımı ,yayını ,dağıtımı halinde 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserl... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum October 19th 2016

GÜN 08 GÜNLERDEN PERŞEMBE: Dün akşam ıslık yok ..teknenin altına vuran dalga yok ..gıcırtılar iniltiler minimumda yadırgadık doğrusu.. Yıkanma vs gibi hizmetleri " sanitary room" da alıyoruz . Oraya varmak için de yarım km yürüyoruz.. Fakat sanitary room bakımı tavan yapıyor .. Doğuş gurubunu kutlamak gerek . Bu tesisleri gerçekleştirmek kolay da daha sonra bakım ve ayakta tutmak zor.. Bu işi becermişler ...beceriyorlar .. Kahvaltı faslı için, tesis içindeki Migros 'a gittik Ufak tefek alışverişi teknede tükettik ve Bodrum için yola çıktık .. Yolda 4 adet çevirmeyi, sıfır fena puanla atladık ve sağ salim bodruma vardık . Turhan hocam, beni Datça feribotunda silkeledi. Bir güzel yerleştim. Bir köfte yiyecek vakit buldum. Köftecinin adı size yiyecek takat bır... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Datça October 19th 2016

GÜN 08 GÜNLERDEN HALA PERŞEMBE: Turhan hocam, beni Datça feribotunda silkeledi. Bir güzel yerleştim. Bir köfte yiyecek vakit buldum. Köftecinin adı size yiyecek takat bırakmıyor Sakallıoğlu ... Köftesi fena değil .. Feribotum saat 16:00 da kalktı ama demiri almak bu kadar kolay olmadı . Ora ,bura ,biraz manevra sonunda ,demir kurtarıldı . Ayşeciğim beni Körmen iskelesinde bekliyordu . Hasret giderip evimize döndük . Bir Yunan adası serüveni de bu şekilde sona erdi .. artık önümüze bakıyoruz Gezinin kaptanı ve tüm meşakkatleri yüklenen Kardeşim Turhan'a Varlığı ile bizi onurlandıran,keyiflendiren ,düşündüren Yusuf Kardeşime teşekkür ediyorum ..Pek keyifli bir seyahat oldu .. Sağ olsunlar ...var olsunlar ...... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Didyma October 19th 2016

Geo: 37.3756, 27.2678 GÜN 07 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA'YA DEVAM : Osman bizi usulca Didim'e yaklaştırdı. Güzelce karaya ayak bastık .. Kurtlar vadisi minibüsüne yükleme yapıldı . Yapacak fazla bir şey yok .... Didim Marin'nin havuzunda alemlere akalım dedik . Üstelik internet'te var … Havuzun içine kırık buz atmışlar galiba Bizden başka giren kıro yok Üstelik kenarda güneşlenenler bize bakıp gülüyorlar Bir kere girmişiz artık karizmayı çizdirmek olmaz sırıtarak havuz içi turluyoruz .. Neyse çıktık ve güneşlendik Vucüt kendini korumak amacıyla küçülmüştü Kendimize geldik .. Biraz oyalandıktan sonra, acıktığımızın farkına vardık . Doğru Didim'e Saray lokantasına kapağı attık . Pastırmalı pideler hoştu ..gerisini boş veriniz. Tekneye döndük ,ama dışarısı oturulacak gibi değil . Tu... read more
dolce vita
Didim D Marina
Ice tea

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum October 16th 2016

GÜN 04 GÜNLERDEN PAZAR: Aniden 4 güne atladık ..şaşırmayınız ... İstanbul günlerimi pas geçiyor ve asıl seyahat günlerimize yoğunlaşıyoruz . Bu sabah ,hesapça Yusuf ile köprü ayağında buluşacağız . 05:30 da evi terk ettim ve Yusuf'u Kavacık durağının ötesinde bekledim . Bir telefon, -Abi geldim senin aracı göremiyorum ben Altunizade’ye doğru ilerliyorum. -Haa bende oraya ilerleyeyim … Telefonu kapadıktan sonra jeton düştü.. İyi de, ben oraya nasıl ilerleyeceğim ? tekrar telefona sarıldım .. Yusuf’çuğum da uyandı . Bir telefon daha -abi sen gelemezsin …ben seni Ümraniye çıkışında bekleyeceğim.. Ben de Sabiha Gökçen çıkışından sonra ilerledim ve otobanı kesen yerde buluştuk. O kadar kısa zamanda oraya nasıl geldi ? sır .. Öpüştük kokuştuk ve... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Didyma October 16th 2016

Geo: 37.3756, 27.2678 GÜN 04 GÜNLERDEN PAZAR: Uçağımız saatinde indi Bodrum'a .. Turhan hocam bizi DAF'ın Kurtlar Vadisi modeli ile karşıladı .. Doğru Didim'e … Biraz alışveriş ve nihayet Judith Hanım ( teknenin adı ) kollarındayız . Biraz toparlandık… Hava trışka .. ( terminolojide böyle demiyorlar ama ben böyle diyorum ) Yakıt alıp yola çıktık . Pompacı 200 liralık mazot almamıza çok bozuldu Bu paraya hortumu uzatmaya değmez. durup dururken iş çıkarttık çocuklara.. Hangi bidona dolduracaksınız ? falan dediler Anlayın ki buraya yanaşıp yakıt alan tekneler arasında esamemiz dahi okunmaz. Bizim bir seyahatte yakacağımızı, herifçioğlu liman dışına çıkana kadar harcıyor..... read more

Middle East » Turkey October 13th 2016

Geo: 36.6836, 27.4956GÜN 01 GÜNLERDEN PERŞEMBE: Sevgili eşim Ayşe ,beni kaptığı gibi Körmen iskelesine bırakıverdi.Devletin yaşlılara sağladığı imkanlardan yararlanıyoruz .Biletimiz beleş .Gemiye bakıyorum.. Bu hattın para kazanması pratik olarak imkansız …İçeride 20-25 kişi var .....biletli sayısı ikiyi geçmez..Gerisi benim gibi enkaz…Personelin, nefret söylemi taşıyan bakışlarından kaçınmaya çalışıyorum..... read more
Körmen

Geo: 37.2002, 27.576 GÜN 01 GÜNLERDEN PERŞEMBE: Sevgili eşim Ayşe ,beni kaptığı gibi Körmen iskelesine bırakıverdi. Devletin yaşlılara sağladığı imkanlardan yararlanıyoruz . Biletimiz beleş . Gemiye bakıyorum.. Bu hattın para kazanması pratik olarak imkansız … İçeride 20-25 kişi var .....biletli sayısı ikiyi geçmez.. Gerisi benim gibi enkaz… Personelin, nefret söylemi taşıyan bakışlarından kaçınmaya çalışıyorum.. Saat 11.30da Bodrum a yanaştık. Turhan hocam, siyah, kurtlar vadisi bir minibüsle beni gelip aldı . Aracın içine bakıp gülüyorum..Yok yok .. Çinliler ellerini geniş tutmuşlar Özellikle teknolojide sınır tanımamışlar. Turhan hocam, alçak Mercedes'in Vito modelini buradan arakladığını iddia ediyor .. Katılıyorum ...PHOTO_ID_R=1-ba... read more
2016 ekim bargilya (2)
Bargilya

Tot: 0.267s; Tpl: 0.007s; cc: 14; qc: 75; dbt: 0.0756s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb