KOPRU AYAKLARI SASTI..


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum
October 16th 2016
Published: October 29th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

ISTANBUL-BODRUM


GÜN 04 GÜNLERDEN PAZAR:

Aniden 4 güne atladık ..şaşırmayınız ...
İstanbul günlerimi pas geçiyor ve asıl seyahat günlerimize yoğunlaşıyoruz .
Bu sabah ,hesapça Yusuf ile köprü ayağında buluşacağız .
05:30 da evi terk ettim ve Yusuf'u Kavacık durağının ötesinde bekledim .

Bir telefon,

-Abi geldim senin aracı göremiyorum ben Altunizade’ye doğru ilerliyorum.

-Haa bende oraya ilerleyeyim …

Telefonu kapadıktan sonra jeton düştü..
İyi de, ben oraya nasıl ilerleyeceğim ? tekrar telefona sarıldım ..
Yusuf’çuğum da uyandı .

Bir telefon daha
-abi sen gelemezsin …ben seni Ümraniye çıkışında bekleyeceğim..

Ben de Sabiha Gökçen çıkışından sonra ilerledim ve otobanı kesen yerde buluştuk.
O kadar kısa zamanda oraya nasıl geldi ? sır ..
Öpüştük kokuştuk ve Sabiha 'ya yöneldik ..
Kiralık aracı teslim ettik ve işlerimizi halledip uçağımızı bekledik ..
Biz kahve içerken, bankoların birinde, iki cinayet teşebbüsünü yazmıyorum bile …
Halkımız sinirli …bayağı sinirli
Halkımız gergin
Halkımız tahammülsüz...
Uçağımız saatinde indi Bodrum’a ..
Turhan hocam bizi DAF’ın Kurtlar Vadisi modeli ile karşıladı .
Çantalar yüklendi
İstikamet Didim...

Advertisement



Tot: 0.375s; Tpl: 0.009s; cc: 19; qc: 48; dbt: 0.1346s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb