KURTLAR VADISI BODRUM


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey
October 13th 2016
Published: October 29th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

BODRUM-BOĞAZİÇİ


Geo: 37.2002, 27.576

GÜN 01 GÜNLERDEN PERŞEMBE:

Sevgili eşim Ayşe ,beni kaptığı gibi Körmen iskelesine bırakıverdi.

Devletin yaşlılara sağladığı imkanlardan yararlanıyoruz .
Biletimiz beleş .
Gemiye bakıyorum..
Bu hattın para kazanması pratik olarak imkansız …
İçeride 20-25 kişi var .....biletli sayısı ikiyi geçmez..
Gerisi benim gibi enkaz…
Personelin, nefret söylemi taşıyan bakışlarından kaçınmaya çalışıyorum..

Saat 11.30da Bodrum a yanaştık.
Turhan hocam, siyah, kurtlar vadisi bir minibüsle beni gelip aldı .
Aracın içine bakıp gülüyorum..Yok yok ..
Çinliler ellerini geniş tutmuşlar
Özellikle teknolojide sınır tanımamışlar.
Turhan hocam, alçak Mercedes'in Vito modelini buradan arakladığını iddia ediyor ..
Katılıyorum ...
Mercedes bu kadar aksesuar koysaydı arabayı almanız mümkün değildi..
Önce ,Kılıç balık marketine uğradık ..
Daha neler göreceğim ..nelere şahit olacağım
Geliştirilmiş özel çıpralar satıyorlar ..
Biz levrekte karar kıldık.
Oradan eve bir çiçek alalım dedik.
Aradığımız rakı markasını bulamayınca küçük bir tur attık
Güzelim Bodrum sahillerine yapılmış, sanayi sitesi kılıklı evleri görünce, içim cız etti.
Gavur eziyeti derler ama bunu gavur bile yapmaz
Evde Sibel bizi neşe ile karşıladı...
Yeni taşınmış olmalarına rağmen, evi toparlamışlar çok ta güzel olmuş..
Hemen balkona çöreklendik..
Bir de güzel esiyor aman da aman
Biradan başlayarak ,bilahare sıkı bir rakı eşliğinde akşamı bulduk ..
Yarın ben erkenden İstanbul'a gidiyorum
erken yatalım dedik ..


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.067s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 26; dbt: 0.0358s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb