KORMEN KARSILAMASI


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Datça
October 19th 2016
Published: October 29th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

BODRUM-PALAMUT


GÜN 08 GÜNLERDEN HALA PERŞEMBE:

Turhan hocam, beni Datça feribotunda silkeledi.
Bir güzel yerleştim.
Bir köfte yiyecek vakit buldum.
Köftecinin adı size yiyecek takat bırakmıyor
Sakallıoğlu ...
Köftesi fena değil ..
Feribotum saat 16:00 da kalktı ama demiri almak bu kadar kolay olmadı .
Ora ,bura ,biraz manevra sonunda ,demir kurtarıldı .
Ayşeciğim beni Körmen iskelesinde bekliyordu .
Hasret giderip evimize döndük .

Bir Yunan adası serüveni de bu şekilde sona erdi ..
artık önümüze bakıyoruz
Gezinin kaptanı ve tüm meşakkatleri yüklenen Kardeşim Turhan'a
Varlığı ile bizi onurlandıran,keyiflendiren ,düşündüren Yusuf Kardeşime
teşekkür ediyorum ..Pek keyifli bir seyahat oldu ..
Sağ olsunlar ...var olsunlar ...

Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 18; qc: 33; dbt: 0.0301s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb