Blogs from Turkey, Middle East - page 21

Middle East » Turkey » Aegean » Datça October 19th 2016

GÜN 08 GÜNLERDEN HALA PERŞEMBE: Turhan hocam, beni Datça feribotunda silkeledi. Bir güzel yerleştim. Bir köfte yiyecek vakit buldum. Köftecinin adı size yiyecek takat bırakmıyor Sakallıoğlu ... Köftesi fena değil .. Feribotum saat 16:00 da kalktı ama demiri almak bu kadar kolay olmadı . Ora ,bura ,biraz manevra sonunda ,demir kurtarıldı . Ayşeciğim beni Körmen iskelesinde bekliyordu . Hasret giderip evimize döndük . Bir Yunan adası serüveni de bu şekilde sona erdi .. artık önümüze bakıyoruz Gezinin kaptanı ve tüm meşakkatleri yüklenen Kardeşim Turhan'a Varlığı ile bizi onurlandıran,keyiflendiren ,düşündüren Yusuf Kardeşime teşekkür ediyorum ..Pek keyifli bir seyahat oldu .. Sağ olsunlar ...var olsunlar ...... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Didyma October 19th 2016

Geo: 37.3756, 27.2678 GÜN 07 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA'YA DEVAM : Osman bizi usulca Didim'e yaklaştırdı. Güzelce karaya ayak bastık .. Kurtlar vadisi minibüsüne yükleme yapıldı . Yapacak fazla bir şey yok .... Didim Marin'nin havuzunda alemlere akalım dedik . Üstelik internet'te var … Havuzun içine kırık buz atmışlar galiba Bizden başka giren kıro yok Üstelik kenarda güneşlenenler bize bakıp gülüyorlar Bir kere girmişiz artık karizmayı çizdirmek olmaz sırıtarak havuz içi turluyoruz .. Neyse çıktık ve güneşlendik Vucüt kendini korumak amacıyla küçülmüştü Kendimize geldik .. Biraz oyalandıktan sonra, acıktığımızın farkına vardık . Doğru Didim'e Saray lokantasına kapağı attık . Pastırmalı pideler hoştu ..gerisini boş veriniz. Tekneye döndük ,ama dışarısı oturulacak gibi değil . Tu... read more
dolce vita
Didim D Marina
Ice tea

Middle East » Turkey » Aegean » Bodrum October 16th 2016

GÜN 04 GÜNLERDEN PAZAR: Aniden 4 güne atladık ..şaşırmayınız ... İstanbul günlerimi pas geçiyor ve asıl seyahat günlerimize yoğunlaşıyoruz . Bu sabah ,hesapça Yusuf ile köprü ayağında buluşacağız . 05:30 da evi terk ettim ve Yusuf'u Kavacık durağının ötesinde bekledim . Bir telefon, -Abi geldim senin aracı göremiyorum ben Altunizade’ye doğru ilerliyorum. -Haa bende oraya ilerleyeyim … Telefonu kapadıktan sonra jeton düştü.. İyi de, ben oraya nasıl ilerleyeceğim ? tekrar telefona sarıldım .. Yusuf’çuğum da uyandı . Bir telefon daha -abi sen gelemezsin …ben seni Ümraniye çıkışında bekleyeceğim.. Ben de Sabiha Gökçen çıkışından sonra ilerledim ve otobanı kesen yerde buluştuk. O kadar kısa zamanda oraya nasıl geldi ? sır .. Öpüştük kokuştuk ve... read more

Middle East » Turkey » Aegean » Didyma October 16th 2016

Geo: 37.3756, 27.2678 GÜN 04 GÜNLERDEN PAZAR: Uçağımız saatinde indi Bodrum'a .. Turhan hocam bizi DAF'ın Kurtlar Vadisi modeli ile karşıladı .. Doğru Didim'e … Biraz alışveriş ve nihayet Judith Hanım ( teknenin adı ) kollarındayız . Biraz toparlandık… Hava trışka .. ( terminolojide böyle demiyorlar ama ben böyle diyorum ) Yakıt alıp yola çıktık . Pompacı 200 liralık mazot almamıza çok bozuldu Bu paraya hortumu uzatmaya değmez. durup dururken iş çıkarttık çocuklara.. Hangi bidona dolduracaksınız ? falan dediler Anlayın ki buraya yanaşıp yakıt alan tekneler arasında esamemiz dahi okunmaz. Bizim bir seyahatte yakacağımızı, herifçioğlu liman dışına çıkana kadar harcıyor..... read more

Middle East » Turkey October 13th 2016

Geo: 36.6836, 27.4956GÜN 01 GÜNLERDEN PERŞEMBE: Sevgili eşim Ayşe ,beni kaptığı gibi Körmen iskelesine bırakıverdi.Devletin yaşlılara sağladığı imkanlardan yararlanıyoruz .Biletimiz beleş .Gemiye bakıyorum.. Bu hattın para kazanması pratik olarak imkansız …İçeride 20-25 kişi var .....biletli sayısı ikiyi geçmez..Gerisi benim gibi enkaz…Personelin, nefret söylemi taşıyan bakışlarından kaçınmaya çalışıyorum..... read more
Körmen

Geo: 37.2002, 27.576 GÜN 01 GÜNLERDEN PERŞEMBE: Sevgili eşim Ayşe ,beni kaptığı gibi Körmen iskelesine bırakıverdi. Devletin yaşlılara sağladığı imkanlardan yararlanıyoruz . Biletimiz beleş . Gemiye bakıyorum.. Bu hattın para kazanması pratik olarak imkansız … İçeride 20-25 kişi var .....biletli sayısı ikiyi geçmez.. Gerisi benim gibi enkaz… Personelin, nefret söylemi taşıyan bakışlarından kaçınmaya çalışıyorum.. Saat 11.30da Bodrum a yanaştık. Turhan hocam, siyah, kurtlar vadisi bir minibüsle beni gelip aldı . Aracın içine bakıp gülüyorum..Yok yok .. Çinliler ellerini geniş tutmuşlar Özellikle teknolojide sınır tanımamışlar. Turhan hocam, alçak Mercedes'in Vito modelini buradan arakladığını iddia ediyor .. Katılıyorum ...PHOTO_ID_R=1-ba... read more
2016 ekim bargilya (2)
Bargilya

Middle East » Turkey » Marmara » Istanbul October 7th 2016

AMASYA to OSMANCIK 28 September, 2016 110 Kms SubT. Kms 3302.47 kms . Road Condition: Highway- good Weather: showers at start, wet roads, after lunch- MILD 15c Time in Saddle: 5:00.15 hrs. Av Speed: av. 23 kph. Av Cadence. 66 rpm Elevation: 950 m up; 800m down Calories burned : > 5000 This morning the rear wheel rim was sitting on the ground, tyre completely flat!! Pumped it up and prayed it would last to lunch. After three beautiful mornings, it was showering so didn't want to hang around. Arrived at lunch with tyre mostly deflated. Last 20 kms very squishy feeling and sound. Again pumped it up and road to tonight's hostel. Thankfully got me here. Changed tube whilst waiting for room to become available. Could find no evidence of cause in the tyre, either ... read more

Middle East » Turkey » Black Sea » Safranbolu October 1st 2016

AMASYA to OSMANCIK 28 September, 2016 110 Kms SubT. Kms 3302.47 kms . Road Condition: Highway- goodWeather: showers at start, wet roads, after lunch- MILD 15c Time in Saddle: 5:00.15 hrs. Av Speed: av. 23 kph. Av Cadence. 66 rpmElevation: 950 m up; 800m downCalories burned : > 5000 This morning the rear wheel rim was sitting on the ground, tyre completely flat!! Pumped it up and prayed it would last to lunch. After three beautiful mornings, it was showering so didn't want to hang around. Arrived at lunch with tyre mostly deflated. Last 20 kms very squishy feeling and sound. Again pumped it up and road to tonight's hostel. Thankfully got me here. Changed tube whilst waiting for room to become available. Could find no evidence of cause in the tyre, either on the outside ... read more

Middle East » Turkey » Black Sea » Amasya September 27th 2016

AMASYA REST DAY 2. 27 September, 2016. Today I needed to change the rear tube on the bike, clean away the mud from a few days ago, and take care of the drive chain. Afterwards walked up the mountain to a cafe near the Sultans' tombs. The views over the town were spectacular, and reinforced my thoughts that it is a town reminiscent of Florence, same earthy colours, mountainous back drop, river flowing through its centre, Mosques instead of Churches and a great atmosphere, at a fraction of the cost of the Italian city. Wandered back after consuming fried ice cream and two Turkish coffees. One of the benefits of cycling is the weight loss, which enables me to then eat what appeals! Checked on the tyre, semi soft, despite checking the tyre for sharp spikes. ... read more
image.

Middle East » Turkey » Black Sea » Amasya September 26th 2016

Posting photos of Amaysa and former unspellable town name ( without looking at it) before cyclists arrive and internet dies. Will provide thoughts later, haha.... read more

Tot: 0.151s; Tpl: 0.006s; cc: 9; qc: 73; dbt: 0.0779s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb