Blogs from Mesa, Arizona, United States, North America - page 4

North America » United States » Arizona » Mesa December 14th 2010

Just 2 more sleeps and we fly home for Christmas. Spend some wonderful time with family and friends. This will be another new chapter in our book of Life. Christmas in our apartment!! I made arrangements to have our house for our Christmas Eve shindig but then just decided that was just putting off the inevitable. Our new life is our apartment. Our Christmas Eve consists of ( and has for 35 years) our family and friends and any orphans we can scrounch up for dinner, a game with prizes and the piece de la resistance, Santa. I sure hope Santa will be able to find us this year. The menu never varies. We tried once but it just didn't fly. Meat lasagne, veg lasagne, chicken wings, schwartie potatoes, salad and don't vary it. It wouldn't ... read more
Isabelle and her cousin Jayden

North America » United States » Arizona » Mesa November 20th 2010

Hi All, We are in Mesa, Arizona enjoying the marvellous weather. Around 90 during the day and then cools off at night very nicely. We attended Tina nd Bill's wedding on October 16th. See some pictures. Tina has worked with Evan for the last 12 years. She and Bill have gone with Evan to Disneyland a couple of times and he spends a weekend with them every couple of months. Evan was so excited about the wedding, everyone around him was very happy when the wedding actually came about. We delivered Evan back to his weekend home after the wedding and Larry and I went to Colby Street and slept in our 5th so we could be up and leave relatively early the next day. Ed and Anita arrived about 8AM on the next morning with ... read more
the invitation
Mesa Regal RV park

North America » United States » Arizona » Mesa October 29th 2010

Jeg har hørt at der er nogle der genre vil se nogle billeder af mit hus og børnene og familien og sådan. Jeg har ikke så meget lyst til at ligge alle billeder af huset ind på nettet for alle kan se min blog og hvis jeg ligger billeder af huset ind kan det være en sikkerhedsrisiko for så kan man se hvordan huset er indrettet. Men jeg vil alligevel gerne vise lidt af hvordan jeg bor. Jeg undskylder for teksten til billederne. Den gider ikke skrive æ,ø og å. Håber i stadig kan læse hvad der står. Ellers må i jo skrive og jeg skal med glæde forklare. Hehe. Jeg kan lige som en bonus info fortælle at det i dag er 30 grader celsius og at det også var det i går:P Det er ... read more
Mit værelse 2
Mit værelse 3
Mit værelse 4

North America » United States » Arizona » Mesa October 29th 2010

Så har jeg været i San Francisco (ved godt det er en uge siden, men har ikke lige haft tid:P hehe). Nå men altså. Det er en fantastisk flot by. Da jeg kom med flyet fredag tog jeg med toget BART ind til byen hvos Sophie ventede på mig (Sophie er en af de danske piger jeg fløj sammen med fra Danmark af og til New York). Vi aftalte at tage på en italiensk restaurant så vi tog bussen, det er dælme længe siden jeg har været med bus. Hehe. Nå men det var en rigtig hyggelig restaurant og vi fik snakket en masse. Så begav vi os hjemad, det var en ret lang tur synes jeg og det endte også med at jeg fik kvalme af at kører i bus. Hvis i ikke ved det ... read more
I San Francisco hos Sophie 040
I San Francisco hos Sophie 002
I San Francisco hos Sophie 041

North America » United States » Arizona » Mesa October 20th 2010

Så er det tre måneder siden jeg tog afsted. På den ene side føles det som om jeg har været her i 100 år og på den anden side føles det som om jeg lige er kommet. Det er vildt mærkeligt. Nå men siden sidst er der ikke sket så meget. Jeg har prøvet at være alene hjemme en hel weekend hvor familien var på en ranch sammen med Kathryns far og stedmor. Jeg var alene fra torsdag til søndag så Lucy sov hos mig fra fredag til søndag. Det var vildt hyggeligt. Jeg havde også nogle flere piger til spisning fredag aften. Jeg har også fået en amerikansk veninde, Danielle, fra min psykologi klasse. I psykologi har jeg lige haft in tredje test i dag og afleveret min første rigtige opgave. Det er vildt spændene, ... read more

North America » United States » Arizona » Mesa September 7th 2010

Så synes jeg det er blevet tid til at fortælle om min tur til LA. Vi startede herfra kl. 4 fredag morgen hvor vi kørte mod Newport Beach, Orange County syd for LA. Der spiste vi frokost og tog en masse billeder. Så kørte vi til Long Beach lidt længere nord på hvor vi var på Starbucks. Der er en Starbucks overalt hvor man kommer, selv i de mindre byer. Da vi havde været der kørte vi mod LA og Hollywood hvor vores hostel lå. Vi skulle bo på et youth hostel i Hollywood downtown så vi var ret spændte på at se hvad/hvor det var. Da vi kom til Hollywood Boulevard kunne vi ikke finde vores hostel og vi kunne ikke finde en parkeringsplads hvor vi kunne overnatte. i kørte rundt i en halv til ... read more
Grænsen til Californien
Vores fødder i sandet i Newport Beach
Så kom vi til LA

North America » United States » Arizona » Mesa September 5th 2010

Jeg synes lige jeg også vil fortælle lidt om hvordan det ellers går. Weekenden før LA tilbragte jeg i Springerville sammen med Ole, Kathryn, Emma og Esben. Kathryn, børnene og mig kørte derop torsdag aften og Ole kom fredag aften. Springerville ligger tæt på grænsen til New Mexico. Det er oppe i bejrgene og der er vildt grønt. Temperaturen var sådan at vi kunne sidde udenfor og være udenfor hele dagen. Jeg blev bare ædt op af myg, men ellers var det vildt dejligt at væe udenfor. Jeg var ude og fiske i to dage. Begge dage startede vi med at fiske fra en båd og så fra bredden bagefter. Det var rigtig hyggeligt. Emma fangede en lille fisk på anden dagen, men vi blev nødt til at sætte den ud igen fordi den var for ... read more

North America » United States » Arizona » Mesa August 16th 2010

Så kommer der lidt nyt herfra. Jeg ved at i gerne vil hører noget men jeg har ikke tid til at skrive hele tiden. Så i må vente med tålmodighed. Siden sidst er der ikke sket det helt vilde. Jeg har i dag fået mit kørekort efter at have bestået teoriprøven i fredags og køreprøven i dag. Det er jeg rigtig glad for og jeg bestod begge dele første gang. Køreprøven tog mindre end 10 min og jeg skulle bare lige kører rundt om blokken og så tilbage igen. Teoriprøven var noget sværere. Jeg har læst en bog som skulle give svar på det hele, men der var nogle spørgsmål som ikke lige havde stået besvaret i bogen. Men jeg klarede det da og det er jeg glad for. Nu er det overstået. Jeg har også ... read more

North America » United States » Arizona » Mesa August 1st 2010

Her er lidt billeder fra New York, Sedona og Grand Canyon... read more
New York 2
New York 3
Arizona 1

North America » United States » Arizona » Mesa July 30th 2010

Nu er der gået halvanden uge siden jeg tog afsted og har været i Arizona i en uge. Det er meget mærkeligt at være væk hjemmefra, især også når der er så stor en tidsforskel. De første dage på skolen i New Jersey var kedelige. Vi hørte en masse forskelligt om de forskellige aldersgrupper, men når man kun skal bruge den med 4-6 er der ret meget man bare kan lukke ørerne for. Der var også vildt koldt i det lokale vi sad i og det vi spiste i. Vi havde en masse tøj på og sad stadig og rystede af kulde. Vi var dog også i New York city, og det var en rigtig god oplevelse. Godt nok sad vi i en bus hvor vi ikke kunne se særlig meget, fordi det var en almindelig ... read more

Tot: 0.128s; Tpl: 0.006s; cc: 7; qc: 72; dbt: 0.0743s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb