Mit værelse, hus og kvarter og en lille opdatering


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Arizona » Mesa
October 29th 2010
Published: October 29th 2010
Edit Blog Post

Mit værelse 1Mit værelse 1Mit værelse 1

Her kan man se jeg har egen vask på værelset :P
Jeg har hørt at der er nogle der genre vil se nogle billeder af mit hus og børnene og familien og sådan. Jeg har ikke så meget lyst til at ligge alle billeder af huset ind på nettet for alle kan se min blog og hvis jeg ligger billeder af huset ind kan det være en sikkerhedsrisiko for så kan man se hvordan huset er indrettet. Men jeg vil alligevel gerne vise lidt af hvordan jeg bor.

Jeg undskylder for teksten til billederne. Den gider ikke skrive æ,ø og å. Håber i stadig kan læse hvad der står. Ellers må i jo skrive og jeg skal med glæde forklare. Hehe.

Jeg kan lige som en bonus info fortælle at det i dag er 30 grader celsius og at det også var det i går:P Det er så dejligt. De andre dage er det omkring 25 grader. Folk herovre er mærkelige, de render rundt i lange busker og store trøjer og nogle render endda rundt med store støvler på. Jeg render altså stadig rundt i shorts og top/ kortærmet t-shirts. der er da også andre der gør det, men forstår ikke dem der kan have så meget tøj på. I
Mit værelse 2Mit værelse 2Mit værelse 2

Mit dejlige store klædeskab.
går da jeg kørte børnene i skole var der endda en der havde handsker på :/ så mærkeligt. Hehe.

Jeg har været på mit første amerikanske Ikea besøg. Jeg skulle købe rugbrødsmix (det smager ekstremt godt skal det lige siges) og hyldeblomst saft for det har de ikke andre steder. Så jeg var der med Lucy. Vi gik rigtig og lagde planer for hvordan vi skal bo når vi en gang kommer hjem og skal flytte hjemmefra. Det var vildt hyggeligt. hehe. Det var næsten som at være hjemme i DK igen.

Nå men jeg skal ud og spise med Lucy og Sofia og jeg skal lige hente dem begge først. Hehe. De skal sove her hele weekenden. I morgen (lørdag) skal vi til et halloween party sammen med nogle andre au pairs. Det er en amerikaner som holder det men ved ikke så meget mere. Vi skal ud og købe kostume i morgen så det skal nok blive sjovt. Hehe.

I må hygge jer og ha' det rigtig godt. Jeg skal nok snart lade hører fra mig igen, men i er altid velkomne til at skrive enten her, på facebook eller skrive en mail hvis i
Mit værelse 3Mit værelse 3Mit værelse 3

Min kommode med tøj i og billeder af dem dehjemmefra :D
skulle få lyst. Jeg skal nok svarer så hurtigt som muligt.

Savner jer :D


Additional photos below
Photos: 11, Displayed: 11


Advertisement

Mit værelse 4Mit værelse 4
Mit værelse 4

Min "dejlige" seng
Mit værelse 5Mit værelse 5
Mit værelse 5

Med indgang til det bad og toilet jeg deler med Emma og Esben.
Huset 1Huset 1
Huset 1

Køkkenet
Huset 2Huset 2
Huset 2

Stuen, dog skal vi have ny sofa nu.
Huset 3Huset 3
Huset 3

Døren til mit værelse og til Emma og Esbens
Området 1Området 1
Området 1

Legepladsen i vores kvarter, som vi har været på nogle gange.
Området 2Området 2
Området 2

Huset udefra og Emma
Området 3Området 3
Området 3

Et stort appelsintræ (tror jeg det er) i rundkørslen når man kommer ind i kvarteret.


Tot: 0.037s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 23; dbt: 0.0151s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb