Lidt nyt


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Arizona » Mesa
December 17th 2010
Published: December 17th 2010
Edit Blog Post

Så synes jeg lige, det var på tide at skrive lidt igen.
Jeg har ikke oplevet noget helt vildt siden sidst, derfor jeg ikke har skrevet længe.
Vi har haft Halloween. Det var ret sjovt. Jeg var selvfølgelig en engel 😉 Hehe. Jeg var til Halloween party dagen før halloween med to svenske au pair piger, Sofia og Lisa, og med Lucy en tyske au pair. Jeg var også ude og lave "trick or treat" med Emma, Esben, Kathryn og naboerne. Det var rigtig hyggeligt. Hold da op hvor de fik meget slik :D

Lucy den tyske au pair pige fik ny familie og boede hos mig i 2½ uge inden hun skulle flyve til New York hvor den nye familie bor. Hun er en rigtig god veninde og jeg var ret ked af at hun skulle afsted, men det har heldigvis ikke været så skemt som jeg troede det ville blive.
Imens hun boede her var det thanksgiving og Lucy og jeg hjalp Ole med at lave med. Det blev ret lækkert. Vi fik Kathryns mor, stedfar, bros, svigerinde og deres to drenge på besøg. Det var rigtig hyggeligt, men her ovre sidder man ikke så længe ved bordet og snakker når man er færdig. Men så tog Lucy og jeg i biografen og så Burlesque. Den kan godt anbefales 😉

Ellers er tiden bare gået med at gøre klar til jul. Jeg har haft nogle juleprojekter jeg skulle have lavet og jeg har haft de sidste tests og den sidste opgave i psykologi der skulle sørges for.
I søndags var jeg til dansk juletræs fest. Der var en masse (25-30) smalede og vi fik hjemmelavede æbleskiver, Glögg, dansede om juletræ (med danske julesange) og julemanden kom med godteposer til børnene. Det var rigtig hyggeligt, bare ret ærgeligt at der ikke var nogen på min alder. Det ville have været sjovt.

Lige nu sidder Nicolaj i et fly et eller andet sted over Amerika. Han lander om 2½ time. Jeg glæder mig helt vildt. det bliver så dejligt at se ham. I morgen kører vi så til Las Vegas hvor vi skal være indtil søndag. I næste uge har Emma og Esben juleferie så det bliver en lang arbejdsuge. Men så er det godt vi er to. Vi skal have købt de sidste gaver til min værtsfamilie og jeg skal vise ham så meget som muligt her i området.

Vi tager så til Orlando, FL, natten til d. 26. december. Det bliver også rigtig dejligt at se dem alle sammen igen. Det bliver mærkeligt. På søndag er det forresten også 5 mdr. siden, at jeg tog afsted. Tiden går så stærkt.

Nå men jeg skal lige have klaret nogle ting inden jeg skal kører til lufthavnen.
Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle sammen. Jeg lader hører fra mig en gang i det nye år :D



Advertisement



Tot: 0.114s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0948s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1009.4kb