Billeder fra den første tid


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Arizona » Mesa
August 1st 2010
Published: August 1st 2010
Edit Blog Post

Her er lidt billeder fra New York, Sedona og Grand Canyon


Additional photos below
Photos: 19, Displayed: 19


Advertisement

New York 1New York 1
New York 1

Times Square
New York 2New York 2
New York 2

Få af alle de mange gule taxier vi så.
New York 3New York 3
New York 3

Vi var også ved Rockefeller center hvor der står et flag fra hvert land.
Arizona 1Arizona 1
Arizona 1

PÃ¥ vejen til Sedona. FÃ¥ af de mange, mange kaktuser der er her.
Arizona 2Arizona 2
Arizona 2

Viola og jeg foran vores lille hus i Sedona
Arizona 3Arizona 3
Arizona 3

Klipperne udenfor vores hus i Sedona.
Arizona 4Arizona 4
Arizona 4

SÃ¥ kom vi til Grand Canyon.
Arizona 5Arizona 5
Arizona 5

Et lille kig ud over det kæmpe landskab, Grand Canyon.
Arizona 6Arizona 6
Arizona 6

Mig og Grand Canyon
Arizona 7Arizona 7
Arizona 7

Endnu et billede af mig og Grand Canyon.
Arizona 8Arizona 8
Arizona 8

Mig og en kaktus i Sedona. Vi kedede os rigtig meget så der blev taget en masse billeder.
Arizona 9Arizona 9
Arizona 9

Mig og lidt blomster og en kaktus i Sedona
Arizona 10Arizona 10
Arizona 10

Vi var på Sunset Jeep Tour i Sedona. Her er et af mig og nogle røe bjerge i baggrunden.
Arizona 11Arizona 11
Arizona 11

Det var vores jeep. Det er Viola (i midten), hendes søster Anna (til venstre) og mig.
Arizona 12Arizona 12
Arizona 12

Mig med endnu en kaktus.
Arizona 13Arizona 13
Arizona 13

Mig og endnu et bjerg i baggrunden.
Arizona 14Arizona 14
Arizona 14

Mig hoppende på en klippe.
Arizona 15Arizona 15
Arizona 15

Det her ikke det værste. Jeepen stod næsten lodret nogle steder (måske ikke lodret, men det var ret vildt). Det ser ikke vildt ud, men det var ikke til at tage et ordentligt billede af hvor vildt det var. Og vi havde kun en sele som der er i et fly :S
Arizona 16Arizona 16
Arizona 16

Det var jo en Sunset Tour og vi fik lidt solnedgang at se.


Tot: 0.12s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0857s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb