Blogs from Leros, South Aegean, Greece, Europe

Advertisement

Europe » Greece » South Aegean » Leros October 7th 2017

07 EKİM CUMARTESİ GÜN 04 Hava biraz bulutlu ama bu olumsuz atmosfer ,sabah Tasula’nın hazırladıklarını götürmemize engel olmadı.. Yemekten sonra değişik taktikler uygulandı . Bazı istekliler ile Kaleye tırmandık fotolar alındı .. Alinda ve Pandelis koylarının ortak fotoğraf verdiği güzel bir nokta burası. Gelmeden önce Yalçın’ı alışveriş için Aghia Marina ‘ya bırakmıştık. Kaleden indik ve Aghia Marina kıyısında kahvelerimizi höpürdettik . Yalçın, eli boş olarak aramıza katıldı.. Tam olarak boş değil Bodrum’dan arkadaşları ile tanıştırdı bizi.. Ayşe yi otelde bırakmıştık. Dönüp iki dakikada onu aldık ve Gourna’ya doğru yol aldık. Sabahki yüzü gülmez hava gidiverdi, deniz,güneşli bir Ekim günü ola... read more
Aghia Marina
kalede 2
Fotis

Europe » Greece » South Aegean » Leros October 6th 2017

06 EKİM CUMA GÜN 03 Dün akşam millet güzel uyumuş.. Sabah, Alinda’nın eski Türk filimleri setini andıran bahçesinde toplandık. Sürpriz Yalçın’dan geldi.Aramıza Suudi prensi kıyafeti ile katıldı. Tasula yönetiminde, muhteşem bir kahvaltı sunuldu..bizim çocuklar doğrusu bu kadarını beklemiyorlardı..Hani bir kuş sütü eksik derler ya …işte öyle… Ben ,sabah kahvaltıdan önce, güneşi denizde karşılamıştım. Aşka gelen Nino ve Eti’ nin aşağı kalacak halleri yok elbet.. Bu arada Barokas ile gidip al takke ver külah pazarlığından sonra 2 araç kiraladık. Araçlar banyo küvetinden biraz hallice .. Eh ne kaa para o kaa köfte… Araçlarımıza doluştuk… daha doğrusu haremlik selamlık diye ayrılmak zorunda kaldık. Benim ara... read more
prens Yalçın
Nino alemlerde
pandelis gecesi

Europe » Greece » South Aegean » Leros October 19th 2016

Geo: 37.1505, 26.8437 GÜN 07 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA: Hava hala uçuşturuyor... bu nedenle fazla acele etmiyor,toparlanmayı ağırdan alıyoruz. Yusuf'çuğum sabah sabah gidip pastacıya uğramış harika börekler almış bir güzel arka bahçede mükellef bir sofra kurduk ....börekleri göçürdükten sonra ,toparlandık ve teknemize döndük . Hala yerinde ..sevindik doğrusu.. Durumu sıkıladık ve rüzgarın, nereye gidiyorsunuz? diye bizi iskeleye yapıştırmasına rağmen yola çıkmayı becerdik. Samimi olarak söylüyorum ki, rüzgar tekne boyunca alınan alanla sizi limana dayıyorsa ,size fazla bir manevra alanı bırakmıyor . Yelkenli bir teknenin motor gücü sınırlı olunca ,rüzgara rağmen iş yapmak oldukça zor.. Liman dışında floku açtık.... iri ama ölü dalgalar arasında süzülüyor... read more
yusufla
yan yana
Didim D marina

Europe » Greece » South Aegean » Leros October 18th 2016

Geo: 37.1505, 26.8437 GÜN 05 GÜNLERDEN SALI: Liman içi kuzuları seyrederek uyandık.Tekne bayağı direniyor .. Biraz toparlanıp karaya çıktık güzel bir kahvaltı yapalım dedik . Panteli Beach 'in güzel bir kahvaltı yeri var . Biraz da rüzgardan korunarak kahvaltımızı tamamladık . Turhan hocam ve dahi Yusuf ,dün gece gözünü kırpmamış anlaşılan ... Yemekten sonra kısa bir durum muhakemesi sonunda ,bu gece de fırtınayı teknede izleme yerine,bir otele sığınma kararı oy birliği ile kabul edildi. Turhan hocam acilen Hemen yanımızda yer alan Panteli Beach otelinde yerimizi ayırdı. Evraklarımız tamam olduğundan hiç bir sıkıntı yaşamadık.. Harika bir oda ..Hemen yayıldık ..gençler kendini banyoya attılar …yıkandılar ,oğundular …dişler fırçalandı... read more
2016 ekim leros  (22)
panteli hotel
arka bahçe

Europe » Greece » South Aegean » Leros October 17th 2016

Geo: 37.1505, 26.8437 GÜN 05 GÜNLERDEN PAZARTESİ: Dün akşam, sıkı bir fırtına vardı . Yatağı da biraz yadırgayınca üçümüz de uyuyamadık . Dert değil olacak bunlar .. Sabah kahvaltımızı, teknede eda etmeye karar verdik . Yusuf kardeşim daha önce aldığımız kayıntıları müthiş sandviçler haline getirmeyi başarıyor .. Hapur hupur götürüyoruz … Şimdi sıra "adayı geziyoruz" programında … Turhan hocam acilen bir araç kiraladı . Pandamız emrimizde..... bir tek sorun her ayağını gazdan çektiğinde silkeleme yapması ..O kadarı kadı kızında da bulunur .. İlk hedef elbette Lakki de ki, müskirat dükkanı.. Turhan hocam dükkanın yarısını ısmarlayarak stoklarını hafifletti. Ben mütevazi ölçülerde katıldım . Te... read more
2016 ekim leros  (25)
Gourna alemleri
Lady Judith

Europe » Greece » South Aegean » Leros October 16th 2016

Geo: 37.1505, 26.8437 GÜN 04 HALA GÜNLERDEN PAZAR: Liman dışında ,hemen Flok açıldı Hedef normal olarak Agathonissi ....fakat esen rüzgar bize pek yol vermiyor .. Boşver abi zorlamanın alemi yok … Hedef hemen Leros olarak değiştirildi .. Farmakonissi yi iskelede bırakarak geçtik ve rahat bir yolculuktan sonra Panteli'ye vardık.. O da ne ? Limanda boş yer var .. Gözlerimize inanamadık . Lady Judith'i bordalayıp karaya çıktık . İstikamet Apostolis'in meyhanesi.. Apostol ile künde karışık ,sarmalaşma … Garson olarak tanımadığımız topalak oğlanın adı Manolis .. Acilen sofra donandı . Ouzo'yu zorlamak istemiyoruz Yeşil Barbayanni'de karar kıldık .. Az sonra Garson Yorgo soframıza avdet etti .. Bu ... read more
IMG_0626 (7)
2016 ekim leros  (38)
2016 ekim leros  (40)

Europe » Greece » South Aegean » Leros July 13th 2015

Geo: 37.1, 26.8667 GÜN 13 GÜNLERDEN PAZARTESİ: Sabah, ailecek ve erkenden ayakta idik. Güzel bir kahvaltı çektik …arabayı teslim etmeden önce, son bir ada turu yapalım dedik.. Tam bulunduğumuz yerin aksinde Aghia Marina koyu mevcut.. Orada güzel bir kahve keyfi yaptık. Ben, yurt dışında, banka işlemlerini pek beceremem ama şansımı deneyeyim dedim ve yakındaki bir bankadan para çekmeğe muvaffak oldum .. Yunanlılara sınır var ama bizim para çekmemize sınır yok.. Bugün sevgili eşim Ayşe'nin doğum günü..ilk iş olarak onun doğum gününü kutladım. Şairin dediği gibi "hiçbir şeyden korkmadım bu doğum gününü unutmaktan korktuğum kadar …" Market alışverişi ve araç tesliminden son... read more
XIROCAMPOS
ORADAYIZ
ROTAMIZ

Europe » Greece » South Aegean » Leros July 12th 2015

Geo: 37.1505, 26.8437 GÜN 12 GÜNLERDEN PAZAR: Güneşli bir Akdeniz gününe uyandık. Şimdi, barlarda manitasına, manalı manalı bakan "içi ışıklı Akdeniz adamı"nı daha iyi anlamağa başladım.. Turhan'la, motoru kaptığımız gibi, Lakki limanına yöneldik. Gemi saatinde gelecekmiş ama, beklerken, kahvemizi içmeğe mani bir hal yok elbet.. Devasa bir gemi geldi, limana yanaştı. Kızım “baba” diye boynuma sarıldı.. Damadım Koray'ı ciddi sıkıştırdım . Onları bir taksiye attık bizde arkalarından ,Pantelis'e vardık.. Çocuklar, acilen tekneye yerleşti..daha sonra Türklerin kurtarılmış bölgesi ,Hotel Castello'dan araç kiraladık . Panda'ya doluşup tepelere tırmandık .Kalenin orada fotolar çekildi ..çocukla... read more
ÇOLUK ÇOCUK
XIROCAMPOS

Europe » Greece » South Aegean » Leros July 11th 2015

Geo: 37.1505, 26.8437 GÜN 11 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Azgın bir fırtına yolda. Bu Pantelis Limanına sığındık . Yerimiz sağlam .. Üstelik çevremiz de var .Örneğin tam önümüzde ciddi bel ağrısı çeken bir balıkçı var .. Ağlarını tamir ediyor ama biraz tembel mi ne ? Bana sorsanız günde 25 cm ağ örüyor..Akdeniz işi yani … Kahvaltıdan sonra, motora atladık ver elini Havaalanı tarafı ..Yolda giderken, Alinda sapağında Salih'lere rastladık. Araç kiralamışlar haytalık yapıyorlar .Akşam yemeğe davet ettik.. Hava alanı'na kadar gittik ..etrafta ilginç bir şey buluruz sandık .Hiç bir şey yok .Sadece iyi bir çekek ve tamir yeri var o kadar .. Dönüş yolunda Gurna diye bir yere saptık ve Gurna plaj... read more
ZOR ÇAMAŞIR
GOURNA
LEROS GECELERİ

Europe » Greece » South Aegean » Leros July 10th 2015

Geo: 37.1505, 26.8437 GÜN 10 GÜNLERDEN CUMA: Yarın fırtına geliyormuş ..Teknemiz Allahtan sağlamda… Kahvaltıya yandaki Hotel Castello'ya gittik. Burası Kale dizaynında bir otel 80 yataklı imiş ve 80 yatağın tamamını Türklere satmışlar .. Sanırsın ki Türkiye de her hangi bir otelde kahvaltı ediyorsun .. Kahvaltının modeli Türk olarak değiştirilmiş ve garsonlar Siyah T-Shirtler giyiyor . Sırtlarında Eşşek kadar "Yeni Rakı" yazıyor.. Aklıma mukayyet ol Ya Rabbim bu günleri de mi görecektim Yunanda ? Turhan hocanın, Didim Marina kartı, burada indirim alıyor ..O da güzel ..şaşırıp duruyorum.. Otelin önüne demirlemiş teknelerin tamamı istisnasız Türk bayraklı … Leros adası halkı, doğrusunu söylemek gerekirse, Cipras ve AB sorunla... read more
LİME BEACH
O DA ORADA
ALEMLERE AKARKENE




Tot: 0.099s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 66; dbt: 0.014s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb