SELAMETLE


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » South Aegean » Leros
October 19th 2016
Published: October 29th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

LEROS-DİDİM


Geo: 37.1505, 26.8437

GÜN 07 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA:

Hava hala uçuşturuyor... bu nedenle fazla acele etmiyor,toparlanmayı ağırdan alıyoruz.
Yusuf'çuğum sabah sabah gidip pastacıya uğramış harika börekler almış bir güzel arka bahçede mükellef bir sofra kurduk ....börekleri göçürdükten sonra ,toparlandık ve teknemize döndük .
Hala yerinde ..sevindik doğrusu..
Durumu sıkıladık ve rüzgarın, nereye gidiyorsunuz? diye bizi iskeleye yapıştırmasına rağmen yola çıkmayı becerdik.
Samimi olarak söylüyorum ki, rüzgar tekne boyunca alınan alanla sizi limana dayıyorsa ,size fazla bir manevra alanı bırakmıyor .
Yelkenli bir teknenin motor gücü sınırlı olunca ,rüzgara rağmen iş yapmak oldukça zor..
Liman dışında floku açtık.... iri ama ölü dalgalar arasında süzülüyoruz ..

Her yer değiştirdiğinizde bir miktar ağırlık kaybedersiniz.
Bu kez sadece Yusuf'un nedense hiç kullanmadığı telefon şarj ( doğru yazılışı Şarz ) cihazını geride bıraktık..
Ben kurutmaya bıraktığım mayoyu son anda kurtarmıştım.
Bu kez, Farmakonisi'nin güneyinden ,adayı iskelede bırakarak geçiyoruz ..
Adayı geçince dalgalar duruldu.
Artık Osman'ı dümene alma zamanı geldi (Osman bizim otomatik pilotumuz )

Osman bizi usulca Didim'e yaklaştırdı.
Güzelce karaya ayak bastık ..
Kurtlar vadisi minibüsüne yükleme yapıldı .
Yapacak fazla bir şey yok ....
Didim Marina'nın havuzunda alemlere akalım dedik .
Üstelik internet'te var …

Biraz oyalandıktan sonra, acıktığımızın farkına vardık .
Doğru Didim'e Saray lokantasına kapağı attık .
Pastırmalı pideler hoştu ..gerisini boş veriniz.

Tekneye döndük ,ama dışarısı oturulacak gibi değil .
Turhan hocam bir whisky konfürü yaptı ..
Erken yatmayalım adına tekrar felsefeye dalındı.
Erken yatınca erken kalkıyorsun hiç olmuyor ..
Bu deniz bizi alıp götürüyor ..
Bu akşam görsel sanatları masaya yatırdık..
Sizlere ömür masadan kalkamadı..

Gece yarısına doğru vakittir "hadi yatak" dedik ..


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.415s; Tpl: 0.021s; cc: 16; qc: 53; dbt: 0.1796s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb