DOLCE VITA IN DIDIM D MARIN


Advertisement
Turkey's flag
Middle East » Turkey » Aegean » Didyma
October 19th 2016
Published: October 29th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

LEROS-DIDIM


Geo: 37.3756, 27.2678

GÜN 07 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA'YA DEVAM :

Osman bizi usulca Didim'e yaklaştırdı.
Güzelce karaya ayak bastık ..
Kurtlar vadisi minibüsüne yükleme yapıldı .
Yapacak fazla bir şey yok ....
Didim Marin'nin havuzunda alemlere akalım dedik .
Üstelik internet'te var …
Havuzun içine kırık buz atmışlar galiba
Bizden başka giren kıro yok
Üstelik kenarda güneşlenenler bize bakıp gülüyorlar
Bir kere girmişiz
artık karizmayı çizdirmek olmaz
sırıtarak havuz içi turluyoruz ..
Neyse çıktık ve güneşlendik
Vucüt kendini korumak amacıyla küçülmüştü
Kendimize geldik ..

Biraz oyalandıktan sonra, acıktığımızın farkına vardık .
Doğru Didim'e Saray lokantasına kapağı attık .
Pastırmalı pideler hoştu ..gerisini boş veriniz.


Tekneye döndük ,ama dışarısı oturulacak gibi değil .
Turhan hocam bir whisky konfürü yaptı ..
Erken yatmayalım adına tekrar felsefeye dalındı.
Erken yatınca erken kalkıyorsun hiç olmuyor ..
Bu deniz bizi alıp götürüyor ..
Bu akşam görsel sanatları masaya yatırdık..
Sizlere ömür masadan kalkamadı..

Gece yarısına doğru vakittir "hadi yatak" dedik ..

Günün karelerini You tube 'ta biriktirdik ...








Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.092s; Tpl: 0.01s; cc: 18; qc: 31; dbt: 0.0563s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb