Blogs from Epirus, Greece, Europe - page 2

Europe » Greece » Epirus » Igoumenitsa July 16th 2015

I haven't mentioned the sights & sounds of the beasties much on our travels...if it's not mosquitoes, blow flies, grasshoppers, crickets, moths, butterflies, spiders, ants or nightingales it's the cicadas. These things simply drive you nuts – they're quite small, grey/transparent & can sing/chirrup for their country & in a league of their own. They are just so loud . You normally don't see them but in Greece we did regularly – I had a particularly noisy one in my sandal...not one with my foot in thankfully. Our nice hostess was talking to us when we checked out about the Greek debt etc. “Yes, the new roads & motorways are fantastic & wouldn't have been built without EU money as all government money stays in Athens. If we had good, correct & honest politicians not taking ... read more
WP_20150714_002
WP_20150714_004
WP_20150714_005

Europe » Greece » Epirus » Igoumenitsa March 18th 2014

after a night on the ferry we disembarked in Igoumenitza... read more
grecia 2014

Europe » Greece » Epirus » Parga September 26th 2013

Geo: 39.293, 20.3936GÜN 28 GÜNLERDEN PERŞEMBE: Ayşeciği Otelde buldum…süslenmiş …püslenmiş…bakımlar yapmış …günü iyi değerlendirmiş.. Gündüz, biraz alışverişe çıkıp çevre yapma olanağı bilem bulmuş…Bildiğiniz gibi Yunanlılar akşam yemeklerini geç yerler.....Bu nedenle saat 19:00 da, akşam yemeğine oturan orta Avrupalı köylüleri ve de ABD bozkırlarından gelenleri ,anlamakta zorluk çekiyorlar .. Biz hiç olmazsa 21:00 e kadar vakit öldürmek adına, balkonda içkilerimizi yudumlamayı yeğledik…Saat 21.30 da Bacchos önünde kadim dostumuz... read more
BACCHUS
ORADA
LEFTERİS

Europe » Greece » Epirus » Parga September 25th 2013

Geo: 39.293, 20.3936GÜN 27 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA: Çok güzel uyumuşum…Sabah Ayşe uyumağa devam ederken, ben yazılarımı notlarımı toparladım.. Kahvaltı için yumurta yapmağa karar verdik .Dikkatimi çeken husus uzun süren seyahatlerde ,bir yerde ikimizde mutlaka yumurtaya aşeriyoruz…Kaldığımız yerdeki olanaklar kısıtlı ,fakat şık bir yumurta ve ham yaptık..Denize gittim ,şehri bir kez daha dolaştım öğlene doğru Ayşe'yi aldım .. midye yemeğe karar verdik .. Kötü bir lokantanın tuzağına düştük… Ayşe ,makarnalı midye ile durumu dengeledi ben maalesef k... read more
ESKI DOST
MEHMET ALI PASHA
PLAJIMIZ

Europe » Greece » Epirus » Parga September 24th 2013

Geo: 39.293, 20.3936GÜN 26 GÜNLERDEN SALI: Ayrılmak istemezmişçesine saat 11:00 'e doğru Şahbaz' a taşındık…Önce ,Levkas içinde, biten müskirat stoklarımızı tamamlayalım dedik…Carrefour ‘ da whisky yok.... Bu nedenle AlfaBeta adlı bir AVM ye yöneldik…Stoklar tamamlandı ve yola çıktık …Çok rahat bir yolculuktan sonra ,tekrar deniz altından Preveze tünelini geçerek, Parga ‘ ya vardık …Motelimiz maalesef müşkül bir yerde .....Aracı ,ancak kendisinin geçeceği kadar bir yoldan otelin önüne indirdim ..Gerekli eşyalar otele taşındı ....fakat araç ... read more
PREVEZA TUNNEL
WELCOME PARGA

Europe » Greece » Epirus September 20th 2013

Geo: 38.9647, 20.7511 GÜN 22 GÜNLERDEN CUMA: B planı, Preveze'de Panorama kampı.. Kato Alissos'tan kalkıp tekrar Patras' a döndük … Bulunduğumuz Peleponnes ( bizim için Mora ) yarımadasını, Yunan ana karasına bağlayan dar geçite, Rio-Antirio adlı bir köprü inşa edilmiştir.. Bu ilginç köprü için biraz bilgi vereyim.. Bu köprü, Korent denizi üzerinde ,Mora yarımadasında, Rio kasabasını Yunan ana karasında Antirio kasabasına bağlar. Bu Yunanlılar alem....her yerin bir antisini inşa ettikleri için, bu Rio-Antirio olayı onlar için çok normal .. Bizdeki ,Aşağı Ayrancı-Yukarı Ayrancı muhabbeti gibi bir şey … Köprünün esas adı, fikri ortaya atan yunan Başbakanı Trikoupis Ama aynen bizde olduğu gibi, birinci köprü ..ikinci köprü gibi pratik isimler veriliyor.. 2880 m uzunluğunda, 28 m eninde dün... read more
UCUZ YOLU
DENİZ ALTI
ÇIKTIK

Europe » Greece » Epirus May 26th 2013

Missing my daily gelato and it looks like the Greeks don't have the same passion for it like the Italians and their close relations.Still we will keep our eyes open as we continue our tour of Greece. Time zones are odd occurrences but a necessity as the local time must change at some point on the globe every so often. We probably didn't travel more than 100km directly east as the crow flies from Albania into Greece yesterday but we had to put our clocks forward an hour as the two countries have different time zones.So now,for a while, we will see the sun later in the morning but have it around for longer at night. We had had a long chat with the owner of the place we stayed at last night and got an ... read more
Island in the lake,Ioannina
Old school next to the mosque,Citadel,Ioannina
Cafe and ferry from the island,Ioannina

Europe » Greece » Epirus » Ioannina May 25th 2013

For the second morning in a row our hosts brought us tiny cups of strong coffee as we were preparing ourselves for breakfast and the day ahead. One thing we can say with the utmost surety is that the Albanian people we have met in our accommodations, in the markets, cafés and shops and on the streets have all been welcoming and so friendly that at times it can be a bit overwhelming. They are certainly out to please visitors and can appreciate that tourism will be a way this country does develop as fast as its emerging infrastructure will allow. We had two choices to cross from Albania into Greece and we decided on the new crossing at Qote Bof close to the coast rather than the principal crossing further inland. We chose this for ... read more
Our little sea view,Sarande and two unfurnished apartment blocks
Hydrofoil on its way in from Corfu
Albanian coastline near the Greek border

Europe » Greece » Epirus » Parga July 23rd 2012

Geo: 39.293, 20.3936 GUN 47 GUNLERDEN PAZARTESİ: Hava bulutlu ama moralimiz hiç bozmadık .. Kahvaltıdan sonra, sahilimize kurulduk .. Çok sıcak ve acayip rutubetli ortam adamı boğuyor .. Denize girmek fayda etmiyor çok kısa sürede tekrar kaynama yapıyor.. Fazla dayanamadık ve çok ta direnmeden gölgeye kaçtık.. Ben internet alemlerine akarken,Ayşeciğim, kitap okuyarak,entelektüel etkinliklere katıldı .. Öğlen ,burada yiyelim dedik … Şişko garsonumuz her zamanki gibi güler yüzle hizmet ediyor .. Öğleden sonrasını da güneşten sakınarak geçirdik .. Güneşin kızgınlığı hafif azaldığında, kendimi denize attım . Ayşecik üşendi.. Sahilde I pod ile müzik keyiflerimi yaptım.. Akşamüstü "Tango bar " da bira alemlerine aktık ... Daha sonra, markete gidip biraz alışveriş ya... read more
yemek molasi
tercih havuz ise

Europe » Greece » Epirus » Parga July 22nd 2012

Geo: 39.293, 20.3936 GUN 46 GUNLERDEN PAZAR : Çok güzel bir güne uyandık .. Bize özel bahçemizde, kahvaltımızı tamamladık .. Sabah bir ara plaja gidip yer kapmıştım . Kahvaltıdan sonra ailecek plaja gittik .. Konumumuz hiç değişmez..... Ayşe güneşe ben gölgeye … Plaj çok kalabalık ..neredeyse adım atacak yer yok ,ama turistten ziyade, kendi halkı çoğunluğu teşkil ediyor .. Dün de yazdım .....denizi ve kumuna diyecek laf yok .. Gire, çıka öğleni ettik . Öğlen, kafeteryada hafif bir kayıntı yaptık.. Geçen yıl da ,bize hizmet eden, Şişko garson kızımız bize bayılıyor ve her bir şey getirdiğinde bizi yerli dizilerden imtihan ediyor .. Devamlı çakıyoruz. Türklerin, alayının boğazda yalısı olduğuna ve şöförlerimizin dahi, kara camlı 4X4 SUV sahibi olduğuna inanıyorlar…/b... read more
rock bar
laik papaz
muhit onemli

Tot: 0.125s; Tpl: 0.006s; cc: 9; qc: 72; dbt: 0.0531s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb