Page 9 of lukibali Travel Blog Posts

Asia » India » Rajasthan January 26th 2015

Geo: 26.7963, 70.7584... read more
View of Tempanos Glacier #1
Už si vedu svého velblouda Papayu
View of Tempanos Glacier #2

Asia » India » Rajasthan » Jaisalmer January 25th 2015

Geo: 26.9101, 70.9116Do Jaisalmeru dorážíme těsně po rozbřesku. Vycházíme z budovy nádraží a odoláváme spoustě nevýhodných nabídek na tuktuk. Směřuji to přímo k hlavní cestě, kde si jako první věc dáváme Chai (milstní čaj s mlékem) a v zápětí využíváne již výhodné nabídky náhodného kolemjedoucího tuktukáře. Ten nás po chvilce bloudění a ptaní se kolem přiváží až před náš předem zarezervovaný guesthouse Fort Side. Je provozován místním týpkem Alladinem. Ten nás hned vítá a vaří nám další chai. Dobu než nám připraví pok... read more

Asia » India » Rajasthan » Jodhpur January 24th 2015

Geo: 26.2841, 73.0228Do Jodhpuru dorážíme kolem 4 hodiny ráno a tak vystupujeme nedaleko vlakového nádraží a jako správní místňáci jdeme dospat tam do čekárny. Čekárny tu mají rozdělené na dámské a pánské a tak jde Yan se mnou do pánské, srážíne tu dvě lavice k sobě, Yan se balí celá do spacáku a cca na 3 hodinky usínáme. Někdy po osmé hodině se probouzíme, dáváme batohy do úschovny a vyrážíme do města, které je zahaleno v mlze a zatím stále ještě spí. Směřujeme si to k McDonaldu na snídani, ale bohůžel otvírají až asi za 30 min a tak se vydáváme směrem ke Clock Tower, kd... read more
Ráno v Jodhpuru
Clock Tower
Kozí móda

Asia » India » Rajasthan » Udaipur January 23rd 2015

Geo: 24.5823, 73.6882Po snídani v nedaleké kavárně a zařízení lístků na autobus si balíme věci a vyrážíme do města najít nějaké hezké místo s internetem, kde bychom mohli v klidu plánovat další dny a prostě kenom tak odpočívat. Nakonec nacházíme hezkou roof top restauraci provozovanou švédským majitelem. Trávíme tu celý den a postupně zkoušíme všechny místní speciality. Vecěr konečně platíme účet, vyzvedáváme batohy a jedeme tutukem na autobusák. Tady nasedáme do lůžkového autobusu a vyrážíme směr Jodhpur.... read more

Asia » India » Rajasthan » Udaipur January 22nd 2015

Geo: 24.5809, 73.6813Dnes ráno jde Yan na yogu a já trochu pospávám, protože mi není úplně 100%ně. Po snídani vyrážíme na nádraží koupit lístky na vlak na další den. Bohůžel jsou listky vyprodané a tak se vracíme s nepořízenou. Po cestě zpět se vydáváme na nedaleký kopec, odkud by měl být hezký výhled na jezero, obzvláště během západu slunce. A opravdu. Je to opravdu super. Po západu se vydáváme procházkou zpět do centra a jdeme na večeři do rádoby korejské restaurace. Zklamání ;)... Pak už jen spát... read more
západ
měsíc

Asia » India » Rajasthan » Udaipur January 21st 2015

Geo: 24.581, 73.6811Ráno dorážíme na nádraží v Udaipuru, kde smlouváme rikshaw na 60rupií a jedeme k hotelu, který máme zarezervovaný. Pokoj ještě není připrave, tak musíme chvilku počkat. Čekání vyplňujeme snídaní v nedaleké kavárně, kde si dáváme výbornou kávu a snídani. Po návratu do hotelu se konečně ubytováváme a na chvilku odpočíváme. Na oběd vyrážíme do ulic a vybíráme si jednu z mnoha roof top restaurací s výhledem na jezero. Po příjemném těstovinovém obědě se vydáváme na prohlídku města.Když přich&a... read more
Taj Lake Palace
přes jezero
v noci

Asia » India » Rajasthan » Jaipur January 20th 2015

Geo: 26.9184, 75.806Po včerejším zklamání z růžováku se dnes po zbalení se vydáváme do Amber Fort, vzdálené asi 18km severně od města. Nejprve snídáme na stejném místě jako včera, včetně výborné kávy a pak se vydáváme sehnat nějaký odvoz k Hawa Mahal, odkud jezdí bus k pevnosti. Nakonec odvoz nachází Yan, za velice příjemných 20rupek. Nasedáme na cyklorikshaw a vyrážíme. Pro našeho "řidiče je to pěkná rozcvička" a za chvilku jsme na místě a nasedáme do lokálního busu, plného lidi a jedeme k pevnosti. Konečně pryč z davu a v přírodě. Přicházíme na hlavní nádvoř&... read more
Guarding wall
Výhled z pevnosti
První nádvoří

Asia » India » Rajasthan » Jaipur January 19th 2015

Geo: 26.9184, 75.806Do Jaipuru dorážíme po rozbřesku. Vystupujeme na poměrně rušné ulici, kde nás vyhazují s tím, že jsme na nádraží. Hned se na nás vrhají tuktukáři. Vzhledem k tomu, že je náš hotel asi 1,5km daleko a nechce se nám úplně běhat po městě s batohy, smlouváme cenu na směšných 20 rp. A vyrážíme. Jen co se usazuji, koukám na GPS na průběh trasy a zjišťuju, že jedem na opačnou stranu. Ptám se jestli ví kam jede a on že jo. Stále nám však panáček směřuje na opačnou stranu a tak zvyšuji hlas ať to buď otočí nebo zastaví. Chudák se začal mlátit do hlavy, že to popletl ... read more
Rušná růžová ulice
Hawa Mahal
Yan...

Asia » India » Punjab » Amritsar January 18th 2015

Geo: 31.6207, 74.8805Ráno se snídaní neváháme a jdeme rovnou do chrámové jídelny. Prostě bomba. Není ani moc lidí a tak plynule procházíme do ohromné jídelny, usedáme a už jíme. Při odchodu nás stále nepřestává udivovat místní systém. Procházíme chrámem a jdeme do města na kafe a zařídit důležíté. Pak jdeme do nedalekého parku, kde je památník místního masakru z roku 1919, kdy tu britové postříleli kolem 1500 poklidně protestujících. V parku chvilku uleháme na trávu a kocháme se spoustou draků poletujIcích nad námi. K pozdnímu obědu se opět vracíme do jídelny, pak balíme věci a využ... read more
Pohled pod pokličku
Hromada chapatti
Kuci pózujou ;)

Asia » India » Punjab » Amritsar January 17th 2015

Geo: 31.6223, 74.8796Ráno se budíme kolem 4té, dobalujeme věci a vyrážíme ven, kde má ve 4:30 čekat TAXI. Překvapivě tu nikdo nečeká. Volám tedy kolem 4:40 a budím člověka, který volá jinému aby nás vyzvedl. Ještě pár telefonátů a už se někdo kodrcá. Super... Tak snad ten bud v 5 stihnem ;)... Naštěstí ho stíháme v pohodě a dokonce nám řidič cíticí moooožná trochu stud ze zaspání ukazuje, který bus to je. To je celkem nápomocné, protože veškeré nápisy jsou v hindi. Nasedáme do busu a zabíráme přední sedadla vedle řidiče v domění, že tu budeme mít spoustu místa. Za chvilku v... read more
Meditující Yan
Fasuju věci na oběd
A už mě kámoš ukazuje co a jak

Tot: 0.11s; Tpl: 0.007s; cc: 8; qc: 67; dbt: 0.0641s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb