Page 6 of lukibali Travel Blog Posts

Asia » India » Tamil Nadu » Madurai March 1st 2015

Geo: 9.91854, 78.1102Dnešní den je čistě flákajíci a nic nedělajíci. Krom toho, že mi Yan na rozloučenou a na přání maminky trochu přistřihla vlasy, ale opravdu jen trochu ;). Večer ji pak doprovázím na vlak, kde ji po dvou měsícich společného cestování po Indii loučíme. Yan si to směřuje do Trivandrum a dále do Sivananda ashram, kde se bude následující dva týdny oddávat yóze a meditaci.... read more

Asia » India » Tamil Nadu » Madurai February 28th 2015

Geo: 9.91854, 78.1102Ráno probíhá snídaně v místní "britské pekárně". Do evropské pekárny to má hooooodně daleko, ale je to asi jediné espresso kafe ve městě. Vzhledem k tomu, že máme oba dost místní pálivé stravy, s nadšením si dáváme sandwich s vaječnou omeletou, sýrem a rajčetem. Po snídani se vydáváme k největší místní atrakci, hinduistický chrám Sri Meenakshi. Chrám se čtvercovou základnou a čtyřma vstupníma branama, které jsou rozmístěny dle světových stran, o rozloze 15 akrů. Trochu pruda je, že hlavní části chrámu, jehož útroby se nacházejí z větší č... read more
Jedna potajmu pořízená fotka v útrobách chrámu
Skoro létající Yan
Brána

Asia » India » Tamil Nadu » Madurai February 27th 2015

Geo: 9.91854, 78.1102Ráno se probouzíme kolem osmé čekajíc na snídani a překvapivě se o půl deváté nic neděje. Pospáváme tedy ještě a čekáme co se stane. Okolo půl desáté bušení na dveře a za nimi pan domácí se snídaní, která je dnes obzvlášť bohatá. Po jídle chvili vegetíme, balíme a vyrážíme na cestu. Nejdřív tukem na křižovatku, kde okamžitě nasedáme na bus do Munnaru, kde okamžitě nasedáme na bus do Theni. Cesta je to nádhernś, protože vede přes hory a všude kokem jsou jen čajové plantáže, fakt úžasné. Jem řidič je idiot, kterýmu by měli sebrat papíry, pokud... read more
....
...
Sklizeň

Asia » India » Kerala February 26th 2015

Geo: 10.0222, 77.0387Ráno se probouzíme před půl osmou, tedy časem na kdy jsme si objednali snídani. Přesně 8:30 se ozývá klepání na dveře a snídaně je tu. Super. K snídani idly, tedy něco jako náš houskový knedlí a k tomu samba (decentně pálivá omáčka se zeleninou a bramborem). Po snídani fotim cesuli v pokoji s doporučenými atrakcemi v okoli a pak vyrážíme pěšky na křižovatku s hlavní silnicí, kde zastavujeme projíždějící autobus do Munnaru tak jak to dělají místňáci a směřujeme do města. Po cestě nacházím čislo na půjčovnu motorek, kam posléze volám, domlouvám cenu a zamlouvám motork... read more
Čajové plantáže

Delta
Z kopečku nad Cola beach
Pohled od cache

Tot: 0.085s; Tpl: 0.007s; cc: 10; qc: 58; dbt: 0.0356s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb