Madurai

India's flag
Asia » India » Tamil Nadu » Madurai
February 28th 2015

Ráno probíhá snídaně v místní "britské pekárně". Do evropské pekárny to má hooooodně daleko, ale je to asi jediné espresso kafe ve městě. Vzhledem k tomu, že máme oba dost místní pálivé stravy, s nadšením si dáváme sandwich s vaječnou omeletou, sýrem a rajčetem. Po snídani se vydáváme k největší místní atrakci, hinduistický chrám Sri Meenakshi. Chrám se čtvercovou základnou a čtyřma vstupníma branama, které jsou rozmístěny dle světových stran, o rozloze 15 akrů. Trochu pruda je, že hlavní části chrámu, jehož útroby se nacházejí z větší časti pod zemí, jsou přístupny pouze hindu nebo za další vstupní poplatek. Tomuto odoláváme a procházíme jen volně přístupné části. Zajímavostí je, že chrám je věnován bohyni Meenakshi, která se narodila se třema prsama a sudbou, že to prostřední se rozplyne až potká svého muže. Takže když potkala Shivu, přišla o prs a on chudák o výjimečný přírodní úkaz 😉. Po prohlídce chrámu si dáváme oběd v nejlepší místní restauraci, tedy dle Lonely Planet. Žádná hitparáda, ale aspoň sevírují špagety a my se tak můžeme opět obejít bez místní stravy. Vzhledem k nehoráznému vedru, únavě a faktu, že v tomhle městě už nic víc k vidění není, se vracíme na pokoj k odpočinku. Na večeři se vracíme opět do nej restaurace, kde si tentokrát dáváme krásně vychlazené pivečko a dvě dosi, místní ale snesitelně pálivé jídlo. Unaveni po pivečku a nepříjemně parném dni uleháme k odpočinku...

Tot: 0.151s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.069s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb