Do Madurai skrz ?ajové plantáže

India's flag
Asia » India » Tamil Nadu » Madurai
February 27th 2015

Ráno se probouzíme kolem osmé čekajíc na snídani a překvapivě se o půl deváté nic neděje. Pospáváme tedy ještě a čekáme co se stane. Okolo půl desáté bušení na dveře a za nimi pan domácí se snídaní, která je dnes obzvlášť bohatá. Po jídle chvili vegetíme, balíme a vyrážíme na cestu. Nejdřív tukem na křižovatku, kde okamžitě nasedáme na bus do Munnaru, kde okamžitě nasedáme na bus do Theni. Cesta je to nádhernś, protože vede přes hory a všude kokem jsou jen čajové plantáže, fakt úžasné. Jem řidič je idiot, kterýmu by měli sebrat papíry, pokud ovšem nějaké má. Cesta je jen brzda plyn a prudké točení volantem. Upřimně, bylo celkem obtížné udržet snídani a chai, který jsme si dali před cestou. Nakonec vše zůstalo kde mělo a my byli po třech hodinách utrpení na místě. Bus opět okamžitě navazuje. My si ho však necháváme ujet a jdeme se naobědvat do místní restaurace. Já si dávám místní verzi thali a Yan dosa. Oboje moc dobré. Dokonce máme i velice příjemného vrchního, který chudák neustále běhá a přidává, evidentně čekajic nějaké to dýško ... Naivka, neví, že narazil na dvě socky, který mu nedají nic 😉... Nakonec ani nenadával a my vyrážíme na bus, který je opět zrovna připraven k odjezdu. Parádička. Cesta je naštěstí rovná jen nám začalo pěěkně pršet, což je u busu bez oken a dveří trochu nepříjemné. Naštěstí to byl jen několikaminutivý slejvák a tak ani nejsme moc mokří. Za necelé dvě hoďky jsme v Madurai. Z nádraží se přesouváme místním busem do centra, kde nacházíme po chvilce ptaní ubytko. Rychlá večeře v protějši restauraci a hurá do peřin...

Tot: 0.15s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.0548s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb