Page 5 of lukibali Travel Blog Posts

Music on Royal Promenade
Místo, kde se setkává Tasmánské moře s Pacifikem

Oceania » New Zealand March 7th 2015

Geo: -36.8474, 174.766Dnes není počasí žádná sláva a já si beztak naplánoval den s počítačem a plánování dalších dnů. Pouze večer se vydávám schánět místní Vodafone simku, abych měl místní číslo a jednoduše tak mohl komunikovat s cauchsurfery. Trochu jsem si to sám so zesložitil, ale nakonec se vracím úspěšně se sim. Pobaluji věci a ulehám, abych mohl ráno vyrazit brzy, protože se chci dostat až úplně na sever, tedy nějakých 300km stopování.... read more

Oceania » New Zealand March 6th 2015

Geo: -36.8474, 174.766Po šesté se hrabu z postele, připravuji si snídani, výborný domáci chléb a domácí marmošku, vařím si kávu a vyrážím do města. U nemocnice vystupuji něco před půl osmou, a tak využívám spoustu kavárniček hned před nemocnicí a dávám si jedno presíčko na posilněnou. Pak už vyrážím směrem k oddělení, kde mě vítá primář Andrew a představuje mě ostatním. Společně vyrážíme na vizitu, která trvá kolem 1,5hodiny a při tom si diskutujeme s primářem. Po vizitě ještě chvilku povídáme a loučí... read more
All at my fingertip!!
A temple in Chinatown
Chinatown selfie

Oceania » New Zealand March 5th 2015

Geo: -36.8957, 174.828Nakonec se budím kole třetí odpoledne. Uffff…. docela překvápko. No nic tak se pakuji a vyrážím aspoň na chvilku do města. Sedám na bus hned před “naší ulicí” a okamžitě nastává první překvapení, když si řidič říká o 5dolarů za cestu do centra. Cože? Pomyslím si. Za takové prachy jsem se dostal z jednoho konce Indie na druhý, ty vo… No nedá se nic dělat a poslušně platím. Vystupuji na konečné, tedy Britomart, což je transportní terminál kousek od místního přístavu. Další překvápko přichází v místním conve... read more
Město
Ulička
Clock tower z Albert parku

Oceania » New Zealand March 4th 2015

Geo: -36.8957, 174.828Kolem šesté otvírají check-in, kde nastává malinký problém, kdy odbavující slečna žádá zpáteční letenku, kterou nemám. Po chvilce vysvětlování jak to je s working holidays vízy se nakonec domlouváme, že ji nepotřebuji a vše již pokračuje bez problémů. Chvilku čekání a už si sedím v Airbusu A380-800, největším dopravním letadle na světě. Tentokrát sedím v uličce, což je pohodička. Chvilku koukám na film a pak se snažím na chvilku usnout, což se sice zcela nenaří, ale co se dá dělat. V Aucklandu přistáváme po jedné o... read more
.... a z boku ;)
Moje večeře na přivítanou

Oceania » Australia » Victoria March 3rd 2015

Geo: -37.6744, 144.849Let do KL je celkem v pohodě, i přesto že sedím u okýnka vedle ramenatého inda. Cesta ubíhá v pohodě a v KL se ocitám po šesté hod ráno. Spoj do Melbourne je po jedné hodině, takže mám nějaký čas odpočinku. Dávám si dobrou snídani v McDonalds s kávou a pak ulehám na fatboye a na chvilku usínám. Letadlo má sice chvilku zpoždění, ale netrvá dlouho a už se ocitám na palubě. Let do Austrálie trvá něco přes šest hodin, ale díky časovému posunu se na letišti ocitám o půlnoci. Bezproblémově procházím imigračním, kde chvilku kecám s imigrač... read more

Asia » India » Tamil Nadu » Tiruchirappalli March 2nd 2015

Geo: 10.81, 78.69Ráno se probouzím sám v posteli a sám vyrážím na snídani. Je to trochu nezvyk po dvou měsících. Vyrážím do stejné kavárny a dávám si oblíbenou kombinaci toastu s cappuccinem. Po snídani se vracím zabalit, vysprchovat a vyrážím na nádraží na vlak do Trichy. Ten má jet v 11:10, ale hned zjišťuji, že má cca 40min zpoždění. Nic se neděje, protože mám do odletu spoustu času a tak usedám na batoh a čekám pozorujíce informační obrazovku. Po chvilce si čekání zkracuji pitím chai a netrvá dlouho a vlak doráží. Mám pouze general ticket, co&#... read more
Letiště
Já ;)

Tot: 0.18s; Tpl: 0.006s; cc: 5; qc: 84; dbt: 0.0898s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb