Amritsar a odjezd do Jaipuru

India's flag
Asia » India » Punjab » Amritsar
January 18th 2015

Ráno se snídaní neváháme a jdeme rovnou do chrámové jídelny. Prostě bomba. Není ani moc lidí a tak plynule procházíme do ohromné jídelny, usedáme a už jíme. Při odchodu nás stále nepřestává udivovat místní systém. Procházíme chrámem a jdeme do města na kafe a zařídit důležíté. Pak jdeme do nedalekého parku, kde je památník místního masakru z roku 1919, kdy tu britové postříleli kolem 1500 poklidně protestujících. V parku chvilku uleháme na trávu a kocháme se spoustou draků poletujIcích nad námi. K pozdnímu obědu se opět vracíme do jídelny, pak balíme věci a využíváme neplaceného transportu busem na vlakové nádraží. Je tedy malinko zábava dostat se do busu, protože ho evidentně využívá veeeelká spousta místních, ale po menší tlačenici nás dav nakonec do busu natlačil. Od nádraží si to už směřujeme k busu. Když se dostáváme ke kanceláři, kde by nás bus měl vyzvednout, posílá nás místní úředník na nádraží. To mě malinko rozčiluje, protože toto mělo být naše nástupní místo a tak s ním chvilku debatuji, že nakonec nevydržel, zastavil cyklorikshaw, zaplatil mu a řekl ať nás tam odveze 😊. Odváží nás až k busu. Není sice tak hezkej jak na obrázcích, ale aspoň tu máme postel. Je to fakt kulišácky vymyšlený. Vitrínky nad sedačkama. Uleháme a vyrážíme...

Tot: 0.134s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0452s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb