Jodhpur

India's flag
Asia » India » Rajasthan » Jodhpur
January 24th 2015

Do Jodhpuru dorážíme kolem 4 hodiny ráno a tak vystupujeme nedaleko vlakového nádraží a jako správní místňáci jdeme dospat tam do čekárny. Čekárny tu mají rozdělené na dámské a pánské a tak jde Yan se mnou do pánské, srážíne tu dvě lavice k sobě, Yan se balí celá do spacáku a cca na 3 hodinky usínáme. Někdy po osmé hodině se probouzíme, dáváme batohy do úschovny a vyrážíme do města, které je zahaleno v mlze a zatím stále ještě spí. Směřujeme si to k McDonaldu na snídani, ale bohůžel otvírají až asi za 30 min a tak se vydáváme směrem ke Clock Tower, kde má být snad nějaká kavárna. Bohůžel i ta he ještě zavřená a tak nám nezbývá než jit do vedlejší hotelové restaurace, která se zdá být jediným otevřeným mistem v okolí. Dáváme si snídani a kolem desáté jdeme vyzkoušet kavárnu. Stále zavřeno 😞 .... Ach jo... Vyrážíme tedy procházkou k místu, kde má být geocache. Je to kopeček s chrámem z mramoru nedaleko místní pevnosti, kde jsou pohřbíváni vládcové. Cache tu není, ale místo je to hezké. Odsud se konečně vydáváme k pevnosti, kde se nám nechce platit vstupné a tak v době, kdy strážce nedává pozor, proklouzáváme na nádvoří, kde je kavárna. Tady si konečně dávám kafe a taky donut. Když už jsme tu, vydáváme se hlouběji do venkovních prostor pevnosti. Nacházíme tu na hradbách příjemné místo s krásným výhledem na Modré město Jodhpuru, kde na chvilku usedáme k odpočinku. Netrvá dlouho a únava mě přemáhá natolik, že v teplém slunečném dni usínám. Po probuzení scházíme zpět do města, kde si nejprve dáváme oběd a následně se přemisťujeme na kávu do oné kavárny. Na večeři se přesouváme do restaurace, která lákala cenou thali (místní jídlo) po cestě z pevnosti. Vzhledem k faktu, že máme čas před odjezdem vlaku, koukáme tu do zavíračky na film, protože je lepší trávit čas tady než na nádraží. V nočních hodinách se už přesouváme na nádraží, vyzvedáváme batohy z úschovny a jdeme do vlaku. Tady si nacházíme naše lůžka, připravujeme je ke spánku a uleháme.

Tot: 0.109s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0338s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb