Page 30 of lukibali Travel Blog Posts

Asia » Laos » South » Savannakhet February 9th 2014

Geo: 16.4958, 105.756Ráno se probouzim spontáně ještě chvilku před budíkem a jsem jím za pár minut překvapen. Myslel jsem, že nemůžu spát a ono je už ráno. Super. Zatím nikdo nebudí, tak ještě ležím ve spacáku, ale za chvilku vyráží týpek z chajdy a někam běží, že by ranní jogging? Možná jen záchod. Každopádně za chvilku se vrací a překvapivě do mě ani nešťouchá. Slib je slib tak i přes jakýsi vnitřní odpor vstávám, balím věci, loučím se a pomalu vyrážím. Ještě před odjezdem jsme si trochu popovídali, každý... read more

Asia » Laos February 8th 2014

Geo: 17.4164, 105.198Typické ráno u místňáků. Vstávají brzy a dělají bordel. Jsem rezistentní. Do doby než do mě začínají šťouchat a zjišťovat jestli ještě spím. Samozřejmě že ne. Jak taky když dělají takový kravál. Můj pohyb a nevrlý výraz jim bohůžel dodává ještě více radosti a elánu do obtěžování. Scházejí se kolem mě, prohlíží si síť a pokyvují hlavami, že to je teda moc dobrý. Jeden přichází a donutí mě rozepnout moskytiéru jen kvůli tomu, aby se zeptal jestli to je proti komárům, což ... read more

Asia » Laos February 7th 2014

Geo: 17.2528, 105.113Ráno se probouzím poměrně brzy, kupuji si dvě bagetky, které si mažu marmeládou, malá kávička a vyrážím. Abych se zbytečně netahal s některýma věcma, nechávám si většinu z nich v recepci guesthousu a doufám, že je tam najdu i po návratu. Hlavně tedy počítač :). Cesta ubíhá celkem dobře. Už mám pár kilometrů za sebou, tak začínám pomýšlet na zastávku. Najednou míjím ceduli s nápisem Restarea 3km. To jsem zvedav :). A jsem jak Alenka v kraji divů. Přijíždím k benzínce, kde se mimo stojanů a obchůdku nachází i banka, krásn&eacu... read more

Asia » Laos February 3rd 2014

Geo: 17.4065, 105.037Dnešní noc a ani probuzení nepatří k těm příjemnějším. Naši souložníci vstávají kolem páté a vůbec je nezajímá, že se tam ještě někdo snaží konečně spát. Děti vřískají, schválně co nejblíže u nás, bouchají si míčem, nikoho ani nenapadne mluvit trochu tlumeným hlasem. Nejen sousedé se na nás chodí dívat, ale dokonce všechno domácí zvířectvo, slepice, husy, psi. Naštěstí je prase dost neohrabané aby se k nám dostalo. Takže po probdělé noci, kdy neustále kašlali děti, kohouti pro jistotu kokr... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London January 15th 2014

Geo: 14.0849, 106.885Ráno vstáváme brzy, balíme věci a vyrážíme na snídani. Dáváme si polévku v restauraci, která patří k našemu guesthousu. Oba ještě dopisujeme pohledy, abychom je stihli ještě odeslat v Kambodže. Věci dobaleny, ubytování zaplacené a můžeme vyrazit. Už je dávno po čase, kdy jsme měli být nastoupeni a připraveni k odjezdu u Parrot Tour. Sedám ověšen batohy a taškami na motorku, ale bohůžel zjišťuji, že mi sice včera opravili defekt zadní pneumatiky, ale asi něco zapomněli a já mám opět úplně prázdné zadní kolo. Volám tedy, že budeme mít zpoždění, motorku nechávám v... read more
Bambusový domek
V "lese"
Mezi bambusama

Asia » Cambodia January 14th 2014

Geo: 13.737, 106.989Dnes opět trávíme ráno v posteli a po snídani, která také probíhá v posteli, usedáme opět k internetu. Voláme Jammymu, se kterým jsme měli včera schůzku, a domlouváme se s ním setkání. Čekáme na něho poměrně dlouho a už pěkně hladovíme. Po delší době se konečně domlouváme na třídenním treku do jungle, včetně výletu lodičkou o který nás chtěl připravit. My se ale nedali. Pak jdeme na "oběd" (v 16 hod) a trochu pobalit a připravit na trek. Večer jsme spíš odpočívali a ještě trochu užívali internetu a pak šli spát.... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London January 13th 2014

Geo: 13.744, 106.986Dnes odpočíváme, já dopoledne objíždím místní cestovky a zjišťuji nabídky na treky do jungle a po obědě jedeme k nedalekému jezeru Boeung Yeak Laom. Jezero hezké, sopečného původu. Neodolal jsem a do jezera na chvilku skočil. Okolo vede moc hezká stezka. Bohůžel Marti není moc dobře, tak se po chvilce otáčíme a trochu poštípaní komáry vracíme zpět do města. Po cestě se stavujeme na kokos a posléze i na večeři u jezera, které je kousek od guesthousu. Po návratu na ubytování voláme ještě jedné místní cestovce a domlouváme schůzku, kde se dozvídáme možnosti treků. Bere si čas na rozmyšlen&... read more
Kolem jezera

Asia » Cambodia January 12th 2014

Geo: 13.7442, 106.986Dnes prostě jen odpočinek. Jen jsem zajel Marťe koupit počítač...... read more

Asia » Cambodia January 11th 2014

Geo: 13.7441, 106.986Ráno mi pořád ještě není ůplně dobře, takže posílám Marťu na snídani samotnou. Naštěstí je to holka ůžasná a přinesla mi bagetu s medem, měl jsem na ni hroznou chuť. Po snídani a zabalení si opět vyrážime. Cesta byla docela v pohodě, jen to sluníčko paří jako blázen. Po několika kilometrech zastavujeme na fotku a když chceme pokračovat Marti motorka si postavila hlavu a po zapnutí klíčku ani nehlesne. Musel jsem nakonec vyndat baterku ze své motorky, nastartovat a zase je vyměnit zpět. Dál už pokračujeme bez komplikací. Oběd neriskuju, ale neodolám druhé půlce bagety od Marti. Do Banlungu přijížd... read more
Pašíci na motorce

Europe » United Kingdom » England » Greater London January 10th 2014

Geo: 13.5308, 105.977Po delší době probuzení v krásném pokoji s krásným výhledem, snídaně na terase, sbalení se a vyrážime. Nejdřiv pro benzín a iloolej do motorek a pak na kafe a ještě nějaké to jídlo. Objednat si neni nic jednoduchého, když Vám ani nejsou schopni pořádně říct co mají. Tak jsme se rozhlédli po restauraci a vybrali si co se nám nejvíce líbilo u někoho na stole. Khmerska specialita. Po jídle a kávě vyrážíme na cestu. Čeká nás asi 140km. To za bude bolet zadek. Cesta ze začátku pěkně prašná, což je pecka, hlavně když si to v protisměru uhání náklaďák 100 km/hod. Naštěst&#... read more

Tot: 0.186s; Tpl: 0.007s; cc: 9; qc: 85; dbt: 0.0816s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.2mb