Page 32 of lukibali Travel Blog Posts

Europe » United Kingdom » England » Greater London December 28th 2013

Geo: 11.5772, 104.915Ráno jsme si trošku přispali, takže původně plánovaný Royal Palace dopoledne úplně neklapnul. Dali jsme si opět výbornou snídani a vyrazili do města. Naše první kroky mířili opět k Central marketu v Phsar Thmei, kde jsme se poptali po dopravě do Prusatu a pak šli nakupovat. Nebyli jsme neůspěšný, protože jsme poříli konečně pořádnou nabíječku na Marti tablet, kabel na naší solární nabíječku, která se sluníčkem moc nenabíjí (u solární nabíječky blbá věc) a nakonec i kšiltovku pro mě, protože svou jsem ztratil někde kolem záchrany Marti v Reamu. Marti si chtěla koupit nasrávací... read more
Marti na své nové motorce

Europe » United Kingdom » England » Greater London December 27th 2013

Geo: 11.5571, 104.929Ráno po probuzení proběhla příjemná snídaně v našem guesthousu. Trocha míchanýh vajíček, bagetka s marmeládou a kafíčko. Po snídani jsme se vydali pěšky nejprve směrem na místní vlakové nádraží, abychom zjistili, že nejpomalejší vlak v Asii, kterým jsme se chtěli zitra svézt, bohůžel nejezdí a nádraží teď slouží spiše jako vojenská základna. Trochu zklamaní jsme se vydali směrem do města. Nejdř´v jsme se stavili v místní pobočce Smart, telefoního operátora, abychom nechali Marti upravit velikost SIM do jejího Samsungu a při té příležitosti, po zjištění cen... read more
Wat phnom

Asia » Cambodia December 26th 2013

Geo: 11.5773, 104.915Ráno vstáváme brzy, platíme útratu (není nejmenší :)) a naloďujeme se. Loďka nás spolu s dalšími turisty bere na Otres Beach v Sihanoukville. Zastavujeme přímo u restaurace, kde si dáváme snídani a trochu se dohadujeme. Pak každý zvlášť vyrážíme na nádraží a trochu se dohadujeme s dopravci. Marťa koupila lístky na určitý čas a ni se nemají k odjezdu a neudtále odjezd oddalují. Bere si peníze zpět a jedeme s jiným dopravcem, který odjíždí hned. Po několika kilometrech se autobus zastavuje a my se v cestě do Phnom Penhu rozdělujeme. Marťa pokračuje autobusem a já... read more
Praed Street Paddington
Aachen roman ruins
Oxford Street

Asia » Cambodia December 24th 2013

Geo: 10.4974, 103.588A je to tady. Štědrý den. Den na který se Marťa těšila jako blázen a představovala si jak bychom ho mohli co nejlépe prožít. Nakonec se zase tak moc nelišil od dní ostatních :). Začínáme místní snídaní a pak si jen tak užíváme na pláži. Koupání, opalování. K obědu si dáváme bagetku a po obědě se věnujeme psaní zpráv domů a přátelům. Opět je odpoledne spíše ve znamení relaxu a nic nedělání. Nakonec na večeři ani nedošlo. Ozdobili jsme si větvičku od stromu, který chránil náš stan před sluncem a na něm... read more

Asia » Cambodia December 21st 2013

Geo: 10.5182, 103.615Snídaně na terásce a příprava na trek :). Ještě zjišťujeme informace od italského majitele guesthousu a ten se nabízí, že nám za 5USD půjčí svou motorku a ještě nám dává peníze na benzín. To zní jako super nabídka, která se nedá odmítnout. Plus nám ještě popisuje kudy se máme vydat. Ještě se snažím volat na ostrov Koch Ta Kiev, kam máme namířeno další den, abych se zeptal jak je to s dopravou tam. Nabízí pouze dopravu ze Sihanoukville, což je nepříjemné. Ptáme se tedy itala a ten nám nabízí, že nás tam klidně vzít mů&#... read more
This one, Jonathan?
Wrapping the tree
Matthew helps to carry the tree....

Asia » Cambodia December 18th 2013

Geo: 10.61, 104.18Ráno si dáváme naposledy snídani na terásce a po snídani vyrážíme ne procházku do Kep national parku a najít si tu geocache, která by měla být po cestě. Na kraji parku nacházíme hezkou restauraci s nádherným výhledem na celý Kep. Zstavujeme se zde a dáváme si limetkový juice na osvěžení před jistě namáhavou procházkou. Restauraci vlastní opět nějaký cizinec, který zde dokonce založil i "Veverčí associaci" a udělal celkem dost práce pro celý park. Všechny cesty a cedule jsou označeny onou asociací. Cetou narážíme na spoustu ukazatelů a informčn&iacu... read more

Asia » Cambodia December 17th 2013

Geo: 10.4959, 104.307Dnes jsme chtěli vyrazit do Kep national park, ale nějak úplně nepřeje počasí, tak si užíváme odpočinku v Guesthousu na velmi příjemné terase a využíváme možnost internetu. Martínka bojuje s fotkama a ja taky chvílema trochu s počítačem. Pouze jdeme do města na jídlo, abychom vyzkoušeli místní specialitu kraba s pepřovou omáčkou. Místní pepř je vyhlášený a jídlo je prostě famózní. Dnešní den je prostě užívací :)... read more
Miracle
G
Cannobio

Asia » Cambodia December 16th 2013

Geo: 10.4959, 104.307Ráno na recepci zjišťujeme jak je to s lodí během dne a jak se můžeme dostat do přístavu. Loď si objednáváme a kupujeme dva lístky přímo v recepci a dopravu si necháváme taky zařídit v recepci. Objednali nám dvě motorky, které nás tam odvezou. Jdeme se ještě vykoupat pak zabalit a vyrazit. Bohůžel se nám opět nepodařilo být připravení v danou hodinu, šel jsem tedy pány s motorkama, kteří přijeli na čas, poprosit o chvilku strpení. Měli jsme zpoždění jenom pár minut :) a tak se ani nezlobili a s úsměvem si dali batohy mezi nohy, nás naložili za sebe a vyrazili jsme. Do př&iac... read more

Asia » Vietnam December 15th 2013

Geo: 10.2072, 103.966Další den s motorkami začínáme opět snídaní na pláži a pak vyrážíme opět na sever, abychom zvládli co jsme včera nestihli. Objíždíme tedy severovýchodní část ostrova, snažíme se dostat do Národního parku, ale bohůžel je závora dole a hlídači nás nechtějí dovnitř pustit. Ach jo, zase žádný trek nebude. Pokračujeme tedy dále kolem parku a stáčíme náš směr zase na jih. Směřujeme k přístavu, kde jsme byli první den na ostrově. Po cestě potkáváme několik odboček, které podezříváme z toho, že by... read more
Tom
Georgia and Matt

Asia » Vietnam December 14th 2013

Geo: 10.2072, 103.966Ráno se první probouzí Martí a jde si zaběhat a zaplavat. Holka šikovná. Já se ještě nějaou dobu poflakuji v posteli a čekám až se vrátí a probudí mě. Přeci jen jsem na včerejšek nespal. Po nějaké době se vrací a jdeme na snídani na pláži. Moc příjemná záležitost. Kafíčko, bageta s jamem a pohodička. Po snídani bereme motorky a vyrážíme projet severní část ostrova. Máme v plánu to vzít co nejvíce po pobřeží, prohédout místní krásy a pak se zastavit v severozápadní části ostrova projít si trek, který... read more

Tot: 0.206s; Tpl: 0.023s; cc: 6; qc: 63; dbt: 0.0922s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb