Nákupy :)

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
December 28th 2013

Ráno jsme si trošku přispali, takže původně plánovaný Royal Palace dopoledne úplně neklapnul. Dali jsme si opět výbornou snídani a vyrazili do města. Naše první kroky mířili opět k Central marketu v Phsar Thmei, kde jsme se poptali po dopravě do Prusatu a pak šli nakupovat. Nebyli jsme neůspěšný, protože jsme poříli konečně pořádnou nabíječku na Marti tablet, kabel na naší solární nabíječku, která se sluníčkem moc nenabíjí (u solární nabíječky blbá věc) a nakonec i kšiltovku pro mě, protože svou jsem ztratil někde kolem záchrany Marti v Reamu. Marti si chtěla koupit nasrávací kalhoty, ale bohůžel žadné ze zkoušených neprošli řádným výběrovým řízením, které jsem shodou okolností vedl já. S novou čepicí na hlavě a s naplněnými žaludky v místní pouliční "restauraci", jsme se vydali za dalšimi nákupy. Nejdřiv jsem zprovoznil svou nefungující SIM v pobočce Smart, kde jsem ji včera pořídil. Marti se mezi tím vydala do obchodu nakoupit nějakou potřebnou drogerii a dobrůtky (jak jinak). Po nákupech nebylo Marťe moc dobře, tak jsme se stavili v místní cukrárně a objednali ji zmrzlinový pohár. Po posilnění jsme se vydali hledat potřebné léky pro Marti žaludek atd. 😉... Po nákupu v lékárně jsme se šli tak trochu informativně poptat na místní "motorbajk market" za kolik by se tady daly sehnat motorky na naše další cestování. Prvních pár navštivených prodejců nám trochu vyrazilo dech. Věděli jsme, že nová motorka stojí cca 1300$, ale oni si nestyděli říct to samé za ojetou a smlouvat se jim evidentně vůbec nechtělo. Nakonec jsme vstoupili hlouběji do centra marketu a narazili na týpka, který mluvil celkem dobře anglicky. Ten se nás ujal a celkem ochotně nám pomáhal. Vyzkoušeli jsme pár motorek, většinou již značně opoužívaných. Některé z nich dokonce i jezdily a některé jako bonus i brzdily... Po dlouhém vybírání, smlouvání a rozmýšlení, jsme nakonec vybrali dvě motorky, které jsme koupili. Udělali jsme si veeeelkou radost, uvidíme jak dlouho nám vydrží. Každopádně cestou zpět do hotelu, ze kterého jsme se ráno odčekovali 😊, jsme načepovali nádrže, pak dali celkem dobrou polévku na žaludku a jeli šéfikovi oznámit, že bychom asi přeci jenom ještě jednu noc zůstali 😉

Tot: 0.096s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 27; dbt: 0.0769s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb