Jezero

United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London
January 13th 2014

Dnes odpočíváme, já dopoledne objíždím místní cestovky a zjišťuji nabídky na treky do jungle a po obědě jedeme k nedalekému jezeru Boeung Yeak Laom. Jezero hezké, sopečného původu. Neodolal jsem a do jezera na chvilku skočil. Okolo vede moc hezká stezka. Bohůžel Marti není moc dobře, tak se po chvilce otáčíme a trochu poštípaní komáry vracíme zpět do města. Po cestě se stavujeme na kokos a posléze i na večeři u jezera, které je kousek od guesthousu. Po návratu na ubytování voláme ještě jedné místní cestovce a domlouváme schůzku, kde se dozvídáme možnosti treků. Bere si čas na rozmyšlení. Marťe ještě není ůplně hej, tak bychom neradi vyráželi na několik dní do jungle. Nakonec se domlouváme, že tomu ještě jeden den dáme a uvidíme jak jí bude. Do usnutí se oddáváme internetovému surfování.

Tot: 0.055s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0339s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb