Cesta zp?t


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » South » Savannakhet
February 9th 2014
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 16.4958, 105.756

Ráno se probouzim spontáně ještě chvilku před budíkem a jsem jím za pár minut překvapen. Myslel jsem, že nemůžu spát a ono je už ráno. Super. Zatím nikdo nebudí, tak ještě ležím ve spacáku, ale za chvilku vyráží týpek z chajdy a někam běží, že by ranní jogging? Možná jen záchod. Každopádně za chvilku se vrací a překvapivě do mě ani nešťouchá. Slib je slib tak i přes jakýsi vnitřní odpor vstávám, balím věci, loučím se a pomalu vyrážím. Ještě před odjezdem jsme si trochu popovídali, každý svou řečí samozřejmě, a on mi dává cosi co vypadá jako jakýsi nárame a cosi co hodně připomíná hooodně používaný špunt do uší. Nicméně se tváří, že to je pocta a chápu, že mi to má asi přinést štěstí či co. Naštěstí při bližsím ohledání špunt připomíná spíše úlomek nějakého výhonku. Ukládám dary do kapsy, jak jsem byl instruován, a vyrážím na cestu. Jelo se hezky takhle po ránu. Ani nedělám moc fotek, jen prostě jedu, abych byl co nejdřív zpět. Udělal jsem si za ty dva dny celkem spánkový deficit, tak jsem se docela těšil do postele. Cestou se zastavuji u jeskyně, kde jsem byl včera, umýt motorku v potoce. Místňáci to tak dělali včera a má motorka by kapku vody snesla. Po ranní hygieně, bohůžel jen motororky, pokračuji až do Thakheku, kde si dávám polévku k snídani, moc se nezdržuji a jedu dále. další zastávka je až na evropsky vypadající benzínce, kterou jsem si vyhlédl již cestou na sever. Hlavně místní kavárničku 😊. Dávám si iced cappucino, které mi opravdu sedlo, chvilku odpočívám a jedu až do cíle. Celkem 203km. Rekord pro mou motorku myslím 😊. Odpoledne věnuji odpočinku a dělání si pořáku ve věcech. Večer trochu internetu a pak do postele.

Advertisement



Tot: 0.169s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0599s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb