První den v práci :)


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » South » Savannakhet
February 10th 2014
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 16.4958, 105.756

Vstávám brzy, abych nepřišel pozdě. Dorážím chvíli po otvíračce. Ukládám věci do pokoje a jdu se vzdělávat v oboru číšník-barman. Koichi mi vysvětluje co a jak děláme, ukazuje jak se dělají shakes a healthy drinks. Pak fasuji firemní trička a jdu pracovat. Docela to jde. Je to něco nového, takže si to docela užívám. Hlavně když zkouším dělat shakes a pak je můžu pít. Nebo když je čas oběda. Každý si tu udělá něco jiného k obědu a mají chuť se dělit, vzhledem k tomu, že nevím co příjde dál, beru co je a na konci oběda jsem dost plný. Nejdřív mám vepřové s něcím zeleným a vajíčkem, pak rybu se zeleninou, pak další shake. Prostě, zatím dobrý 😊. Ještě musím zkusit kafe. To se daří, jen se zrovna hrnou lidi, takže kávu piji ve spěchu a spíše studenější 😊. Nicméně odpoledne už docela utíká. Vyměnili se mi kluci spolupracovníci, takže mám místo 22ti letého Lea 18ti telého Saie. Večer je opravdu více zákazníku a spoustu práce. Takže si k večeři zslouženě dávám místní specialitu Katsu Don😊.Jako poslední tu zůstává česko-japonský pár se kterým si povídáme do 21:30, tedy půl hodiny po zavíračce 😊. Večer už ani nejdu ven, telefonu Martínce, sprchuju se a ulehám poslouchajíc Steva Jobse.

Advertisement



Tot: 0.148s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0553s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb