P?ejezd do Banlungu

Cambodia's flag
Asia » Cambodia
January 11th 2014

Ráno mi pořád ještě není ůplně dobře, takže posílám Marťu na snídani samotnou. Naštěstí je to holka ůžasná a přinesla mi bagetu s medem, měl jsem na ni hroznou chuť. Po snídani a zabalení si opět vyrážime. Cesta byla docela v pohodě, jen to sluníčko paří jako blázen. Po několika kilometrech zastavujeme na fotku a když chceme pokračovat Marti motorka si postavila hlavu a po zapnutí klíčku ani nehlesne. Musel jsem nakonec vyndat baterku ze své motorky, nastartovat a zase je vyměnit zpět. Dál už pokračujeme bez komplikací. Oběd neriskuju, ale neodolám druhé půlce bagety od Marti. Do Banlungu přijíždíme na nás poměrně brzy. Dle stavu mé nádrže na konci cesty v posledních dnech, hádám, že dojíždím už jen na výpary 😊.. Ubytovali jsme se v guesthousu Mettap Pheap. Cena 6$ je celkem přijatelná. Naštěstí jsem zvládl dojet, ubytovat se a dojet i k benzínce. Z benzínem v nádrži se vydáváme hledat kde bychom nechali vyprat naše již velmi špinavé prádlo, ale jako na potvoru v celém městě nenacházíme ani jedno laundry. Nakonec pomáhájí Google maps a přeci jen jednu prádelnu nacházíme. Babča chce dolík za kilo, no co naděláme. Dáváme dohromady 3,5kg a vezeme zpět do prádelny. Snad zítra budeme už zase čistí 😊. Večer ještě jdeme na pivko do restaurace naproti. Obsluha je dost vtipná, nemá nejmenší tušení co má na lístku a pak hlavně většinu věcí z menu ani nemají 😊. Zůstáváme u piva a jdeme spokojeně spát...

Tot: 0.225s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0346s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb