Page 23 of lukibali Travel Blog Posts

Asia » South Korea » Seoul May 6th 2014

Geo: 37.5323, 126.957Tak je to konečně tu. Ráno vstáváme a balíme, protože večer to úplně nevyšlo. Nakonec se nám opravdu vše do pytle na praní vešlo, my je připevňujeme na kola a pomalinku vyrážíme. Ještě malá sváča u nádraží a capuccino k tomu a pokračujeme dále. Cesta příjemná, zatím celou dobu podél vody. Jednou se mi dokonce povedlo malinko zabloudit, ale naštěstí jen asi dva km. Cesta ubíhá a mi dorážíme k první budce. Ještě před ní si dáváme oběd v restauraci a nakupujeme v nedalekém městečku u nádraží. Super, první razítko a ... read more

Asia » South Korea » Busan May 5th 2014

Geo: 35.1979, 128.99Ráno opět trochu pospáváme po náročném dni, pak balíme a vyrážíme pro kola. Bohůžel se nám nedaří ani vyrazit do 10hod, což byl domluvený čas vyzvednutí kol :). Využíváme opět Kima, aby nás omluvil a kolem poledního konečně vyrážíme na metro a pro kola. Po výstupu z metra ještě neodoláme kávičce v Cafe Bene a pak už konečně vyzvedáváme kola. Sice nebyla vyciděná a ani řetězu se nedotkl, ale nosiče měla a veškeré další vybavení nám dal nebo půjčil zdarma. Spokojeni vyrážíme na kolech k metru a pak metrem co nejbl&iacut... read more

Asia » South Korea » Busan May 4th 2014

Geo: 35.1979, 128.99Bohůžel naše předpoklady nevyšly a v šest dorazili do parku první sportovci za účelem cvičení. Naneštěstí většina cvičebních pomůcek byla v těsné blízkosti našeho stanu, takže když jsme vykoukli, viděli jsme pána zvedajícího závaží na benchpress, jeho paní točí okruží kolem boků a další prochází kolem a postupně se střídají ve cvičení. Sakra co to je? Jsou snad blázni? Ach jo, tak tahle romantika opravdu nevyšla. Chvíli vzdorujeme, ale po chvilce opouštíme stan, balíme a přesouváme se na kafíčko a snídani do nedalek&eacut... read more
chytil jsem žraloka
snaží se prát, ale na štěstí nemá z
naše rybičky

Asia » South Korea » Busan May 3rd 2014

Geo: 35.1801, 129.206Ráno se opět moc nechce z postele, takže vstáváme trošičku později. Dopoledne se jdeme podívat do místního Daisa a na Gupo market. Je to pouliční trh, který je každých pět dní a zrovna vychází na dnešek. Super, tak trochu se vracíme zpět do JV Asie. Opět tu lidi prodávají na ulici všechno možné. Je tu i spousta občerstvení, bohůžel vše vypadá naprosto identicky, tedy červeně. Zastavujeme se v jedné místní jídelně a objednáváme to co vidíme u vedlejšího stolu, protože tu nemají v menu mají jen korejské názvy, žádné obrázky a m... read more
Gupo market
ňamka
pláž

Asia » South Korea » Busan May 2nd 2014

Geo: 35.1579, 129.055Odpočinkový den, večer barbecue na střeše s Kimem, jeho kamarádama a dalším nájemníkem čínským hawajanem.... read more

Asia » South Korea » Busan May 1st 2014

Geo: 35.1579, 129.055Ráno se pakujeme z pokoje brzy, protože check-out je v 9hod a taky, protože chceme ještě před odletem do města. V hotelu půjčují zdarma kola, čehož hned využíváme. Vyrážíme hned směr Namba, kde chceme ještě nakoupit ve 100yenovém shopu a hlavně si dát snídani. Tu si dáváme ve Starbucksu. Výborná káva a wafle s donutem. Moooc dobré. Po snídani přejíždíme ke 100yenovému obchodu a dokakupujeme ještě nějaké zásoby. Já tam jdu hlavně pro výborné buráky a pro gumu na batoh. Marťa, ta nakupuje hlavně dobrůtky :). Pak nám už moc času nezbývá a tak ... read more
Dvě růžové broskvičky...
noční Busan

Asia » Japan April 30th 2014

Geo: 34.68, 135.5Dnes máme v plánu trek na nejvyšší horu ostrova a zpět a pak přesun do Osaky. Hmmm tak hned začátek se nám nepovedl. Marně se mě snažila Marťa ráno vzbudit o půl osmé. Nakonec se ze stanu kodrcáme o půl jedenácté. Sice to chce Marťa už vzdát, ale přesvědčuji ji, že to ještě trochu pozměněně stihneme. Nasnídaní a posilněni plum wine vyrážíme. Dobře snažíme se, ale trochu nám v tom brání autobus, který jede až v 13:15 a pěšky se nám s batohy jít opravdu nechce. Naštěstí se mi daří stopnout nějakou mladou japonečku v malém typicky ja... read more
pagoda
výhled

Asia » Japan April 29th 2014

Geo: 34.2966, 132.321Ráno z postele nespěcháme, snídani jsme koupili včera, takže si dáváme jogurt s musli a banánem, který zůstal volně k dispozici v lednici. K tomu somozřejmě kávička. Po snídani balíme a vyrážíme na nádraží a směr Miyajimaguchi, kde přesedáme na trajekt, který nás veze až na Miyajimu. V přístavu zjišťujeme možnosti dopravy do kempu, autobus za 600yenů nebo taxi za 800yenů. Bereme autobus, protože jede za chvilku. Po příjezdu do parku platíme 600yenů za oba a jdeme si vybrat místo na stan. Všude tu jsou divocí jeleni, kteří jsou pořádně přidrzlí. Vůbec se ne... read more
Othori gate

Asia » Japan » Hiroshima April 28th 2014

Geo: 34.4072, 132.461Ráno se po včerejší večeři naštěstí probouzíme v Kokuře a jdeme na snídani a na vlak do Hiroshimi. Tam se dostáváme za cca 2hodinky. Na nádraží jdeme na kávičku do Starbucks vymyslet co a jak dále. Předpověď na Miyajimu není na odpoledne moc přívětivá, tak se nakonec rozhodujeme zůstat do rána tady a na Miyajimu vyrazit zítra dopoledne. Ubytováváme se tedy opět v K's hostelu a využíváme tak slevu, kterou již máme. Tentokrát ale volíme pokoj místo dormitory, protože nějak ani jeden nemáme náladu se s někým strkat v pokoji. Ubytováváme se a jedeme zadarmo na ra... read more
museum
park obětem
voskové figuríny

Asia » Japan » Fukuoka April 27th 2014

Geo: 33.8833, 130.883Ráno po probuzení a snídani balíme stan a vyrážíme zase pěšky ten "kousek" zpět. Moc se nám nechce, ale za chvilku nám má jet vlak a my máme před sebou ještě kusanec, takže to spíš nestihneme. Zkouším tedy štestí a stopuji. Zastavilo nám nějaké SUV, ale plné dětí. Nicméně pán děti nacpal na jednu sedačku, batohy jsme hodili do kufru a vyrazili. Trochu nás znejistilo, když místo toho abychom na křižovatce jeli rovně k nádraží, zahnuli jsme bez řeči doleva a jeli do neznáma. Pán se tento čin ani nesnažil vysvětlit. Zkoušel jsem se upozornit, že byc... read more
tunel
výhled na jednu....
... a na druhou stranu

Tot: 0.175s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 84; dbt: 0.0642s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb