Page 20 of lukibali Travel Blog Posts

Asia » South Korea June 16th 2014

Geo: 33.5122, 126.526Dnes máme poslední den autíčka, takže ho musíme ještě využít. Od rána je pod mrakem a občas trochu mrholí. Snídáme v kavárně pod Starbucks a vyrážíme směr lava tube neboli jeskyně Manjanggul. Je to vlastně podzemní tunel, který byl vytvořen lávovou řekou. Nejprve si prohlížíme malé muzeum u vstupu a pak už kupujeme lístky a jdeme dolů. Zpřístupněný tunel je dlouhý 1km, jinak celá jeskyně má kolem 7km. Je tu pěkná zima a tma. :) Je to docela hezké, na zdech je vidět jak tu kdysi proudila láva a postupně klesala její hladina jak si tvořila hlubší a h... read more
turtle
lava tube
údajně největší stalagnit - lávový

Asia » South Korea June 15th 2014

Geo: 33.4497, 126.917Ráno se probouzím s celým bolavým tělem a zbitej jak po bitvě. Martí plánuje jet na Cow island, ale já se necítím na to jet s ní. Vezu ji tedy proto do přístavu na trajekt a sám se vracím zpět do postele a bavit se jejím počítačem, který potřebuje přeinstalovat. Jsme domluveni, že se vrátí posledním rajektem v 18hod, takže mám celé odpoledne čas. Když se blíží 18, sedám do auta a jedu pro Martínku. Ta už čeká v přístavu. Nakládám ji a jedeme na parkoviště k Seongsan Ilchulbong Peak. Kupujeme vstupenky a už stoupáme po schodech vzhůru. Dnes je úžasn&... read more
západ
Hallasan
Luki

Asia » South Korea June 14th 2014

Geo: 33.4497, 126.917Na dnešek jsem nám vymyslel příjemnou změnu, taky jako malou kompenzaci Martí za to, že se nebyla se mnou potápět. Jdeme na ponorku. Ráno po snídani balíme věci, dáváme je do auta a vyrážíme do přístavu. Kupuji lístky a už se netrpětivě těšíme na 10:40, čas našeho ponoru. Ještě si dáváme na cestu ranní kávu a už se nám čas nachyluje a mi se naloďujeme nejprve na loď, která nás bere až k ostrůvku, kde kotví naše ponorka. Na loď nastupujeme jako poslední, abychom se mohli na ponorku nalodit jako první a chytit tak místo u okénka. Přeci jen je tam 26 okén... read more
v ponorce
ponorka
koráli

Asia » South Korea June 13th 2014

Geo: 33.2453, 126.564Po snídani, kterou máme v guesthousu, vyrážíme do ..... muzeíííí :). Jako první na seznamu je nevypustitelné Chocolate museum. Prý jedno z Top 10 na světě. Trochu překvapivě zde zjišťujeme, že další z těch 10 je v Praze :). No alespoň se zde něco dozvídáme o čokoládě, jen ta ochutnávka je fááákt bídná :(. Jako další na seznamu je nedaleké museum zeleného čaje. Navigace nás přivádí opět přímo na parkoviště. Nevelká čajová plantáž a v jejím centru krásná moderní budova na níž je sice napsáno, &#... read more
továrna čokolády
Green tea museum
 Jusangjeolli cliffs

Asia » South Korea June 12th 2014

Geo: 33.2211, 126.25Ráno po snídani balíme a vyrážíme na bus č.700, abychom se dostali na letiště, kde je nejvíce půjčoven. Oba zkoušíme za pomoci korejských "kamarádů" zarezervovat nějaké auto přes internet, ale marně. Když už společnost zjistí, že jsme cizinci tak řekne, že nemá smlouvu v angličtině a tím to padá. Nicméně Marťa stále zkouší svého známého, který vypadá snaživě. Nicméně přesouváme se na letiště a tady u příletů zkoušíme půjčovny, které nám auto půjčit chtějí, ale za brutáln&ia... read more
...

Asia » South Korea June 11th 2014

Geo: 33.4034, 126.251Tak konečně je to tu. Ráno po probuzení balim, ale věci si nechávám v pokoji a vyrážím tak, abych se ještě stihnul nasnídat. Nakonec se mi dokonce daří sehnat na co mám chuť a dobře najezen si to směřuji k dive centru. Už na ulici potkávám Ralpha, německého majitele dive centra a instruktora, se kterým se dnes mám potápět. Vede mě dovnitř, kde už čekají další dva kluci cca mého věku. Tim a Martin jsou kluci z německa, ale všichni mluví dobře anglicky, takže snad nebude celý den jen ticho. Vyplňuji potřebné papíry, zkouším věci a už máme zabaleno a nakl&aacut... read more
naše zátočinka
odpočinek mezi ponory
po ponorech

Asia » South Korea June 10th 2014

Geo: 33.25, 126.57Počasí o ničem takže den trávím ve Starbucks a těším se na zítra na potápění...... read more
přístav v Seogwipo
Jeju mužík
říčka

Asia » South Korea June 9th 2014

Geo: 33.25, 126.57Prostě nic nedělání na letišti....... read more

Asia » South Korea June 8th 2014

Geo: 33.5076, 126.508Ráno vstávám celej poštípanej od komárů s holkama, které spěchají na letadlo, asi v 7:30. Tedy dooost brzy. Balím si malý batůžek a vyrážím taxíkem na bus terminál, jak mi nakonec včera poradila majitelka guesthousu. Tam bohůžel zjišťuji, že neměla pravdu a odsud nic do místa kam potřebuji opravdu nejede :(. Rozhodl jsem se jít přesně v opačném směru než mi všichni doporučují, abych se vyhnul davům, které budou postupovat dle rad průvodců. Chci tedy začít u Gwaneumsa temple, kam je bohůžel obtížnější se dostat.... Vzhledem k tomu, že netuším kde je mí... read more
zubačka :)
schody do nebes?.... hrůůůza
ajaj... mraky

Asia » South Korea June 7th 2014

Geo: 33.5076, 126.508Ráno se po probuzení balím a odcházím i s věcma do Starbucks na snídani a nějak zabít dopoledne před letem. Vzhledem k tomu, že jsme všichni na šestilůžkovém pokoji spali až do 10:30, tedy to jsem odcházel já a dva poslední ospalci ještě spali, jsem neměl moc práce zabít dopoledne :). Nicméně nějakou dobu jsem tam pobyl a pak se vydal na letiště. Na letišti jsem překvapivě zjistil, že letenka, kterou jsem koupil za 500kč, je opravdu platná a dokonce mi i u check-inu paní odpustila 1kg nadváhu. Takže pohodička. Jsem odbaven, mohu si dát něco dobrého k obídku, kávičku a vyrazit. Bylo docela pře... read more

Tot: 0.096s; Tpl: 0.006s; cc: 3; qc: 67; dbt: 0.0551s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb