Page 24 of lukibali Travel Blog Posts

Asia » Japan » Okayama April 26th 2014

Geo: 34.7048, 133.757Ráno po probuzení a snídani sedáme na kola, která si půjčujeme v hostelu a vyrážíme na okružní jízdu, kterou mi Martí připravila. Vzhledem k tomu, že tu už několikrát byla, jsem ji požádal, aby mi udělala soukromou tour a vybrala jen to nej. Nasedáme na herky a jedeme k první templ. Je to Nishi Honganji. Hezkej, velkej..... Prohlížíme a jedeme dál. Následuje Nijo Castle. Než tam ale jdeme, jedeme si odlovit jednu cache do krásné zahrady k Shin-sen-en temple, který je nedaleko hradu a krom aplikace na geocaching jsme o něm nikde nečetli. Tak teď už můžeme do hradu. Trochu problém nastává s parkování... read more
ještě jednou templ
odlovení cache
hrad

Asia » Japan April 25th 2014

Geo: 35.01, 135.75Z Kanazawy vyrážíme vlakem do Kyota. Poprvé, kdy má vlak v Japonsku zpoždění, neuvěřitelné. V Kyotu se ubytováváme v K's hostelu a vyrážíme rovnou zase na vlak, protože mi Martínka chce ukázat nějaký branky nebo co. Prý tam beze mě nechtěla jít. Sedáme na vlak a jedeme do Inari. Hned u vlaku je pěkná Shrine a od ní stoupá cesta na vrchol Inariyama. Potkáváme první "thori", červenou bránu, která je před každým vstupem do chrámu. Nadšeně si ji fotím, ale po chvilce stoupání výše už fotit nestíhám. Je tu jedna brána na druhé, takž... read more
tady to začíná houstnout
a tady už jsou raději dvě cesty vzh
Marťa s miniDrahuš (žába)

Asia » Japan April 24th 2014

Geo: 36.56, 136.64Ráno nás veze Yoko na nádraží na vlak. Cestou ještě vybíráme peníze v ATM a bohůžel se nestavujeme v obchodě Patagonie, protože mají ještě zavřeno. Vlakem jedeme několik desítek minut a přestupujeme na vlak do Kanazawy. Martínka nám zarezervovala ubytování nedaleko nádraží, takže se nemusíme s batohama moc dlouho tahat. Věci dáváme na pokoj a vyrážíme do asi největší atrakce tady, do Hirosaka Ryokuchi Parku. Využíváme kol, která si můžeme půjčit v hotelu zdarma a vyrážíme. Cestou ještě lovíme cache a pak už hurá do parku. Kola parkujeme u vcho... read more
japončíci :)
zahrada

Asia » Japan April 23rd 2014

Geo: 35.5628, 137.93Ráno se probouzím do ne zcela lyžařské nálady. Marťa celá natěšená se už nemůže dočkat a tak ji po snídani posílám samotnou a sám ještě chvilku pospávám. Kolem půl desáte i já vyrážím do půjčovny a na kopec. Bohůžel půjčovna je zavřená a dveřích nějaký vzkaz s číslem. Zkouším tedy volat, což se vyplácí. Za chvilku přijíždí auto a vystupuje pán, který se omlouvá, že má jít dnes do nemocnice, tak zavřel, ale že mi to teda půjčí, ale vrátit to musím do restaurace nad půjčovno... read more
Pohled na sousední středisko Hakuba 47
.... jaro na horách

Asia » Japan April 22nd 2014

Geo: 35.5628, 137.93Přes den jsme toho moc nepodělali, jen odpoledne využíváme Yoko a necháváme se odvézt k místnímu onsenu s krásným výhledem na hory. Po koupeli se procházkou vydáváme k mexické restauraci, kterou jsme si vyhlédli při procházce k můstkům, ale bohůžel je zavřená. Nezbývá než zkusit tu druhou těsně u Hakuba One. Ta je bohůžel taky zavřená, takže nakonec končíme v jediné otevřené zde, já na curry a Martí zkouší špagety. No na té večeři bylo nejlepší pivo, nebudeme si nic namlouvat :). Po návratu ještě koukáme na film a usínáme... read more

Asia » Japan April 21st 2014

Geo: 35.5628, 137.93... read more

Asia » Japan April 20th 2014

Geo: 35.5628, 137.93Konečně zase odpočinek a odpoledne "malá" procházka k olympijským skokanským můstkům. Procházka se nakonec chutí na pivo malinko protáhla. Bohůžel cesta za pivem byla neúspěšná a tak jsme si ho dali až nedaleko ubytování po asi 5km chození, kdy nás po cestě zpět chytil i malý deštík. K tomu jsme si ještě za odměnu dali vepřové plátky, které jsme si sami ugrilovali. :)... read more
olympijská pochodeň
už jeduuuuuuuuuuuuu :)

Asia » Japan » Nagano April 19th 2014

Geo: 36.5, 137.867Ráno vstávám opět na osmou na snídani a poměrně záhy po snídani vyrážím na trek. Ráno ještě probíhá porada s domácím, který mi dává turistickou mapu a doporučuje co by mohlo být schůdné. Pak mě ještě berou autem k jezeru, protože jedou do Matsumota a přeci to nepůjdu pěšky :). Nechávám se vysadit nedalo první kešky, kterou bych rád dnes našel. Po rozloučení vyrážím. Keška je nedaleko u mostu, ale bohůžel v hledání úspěšný nejsem. Přes to, že je slunečný den, je hrozná zima. Oblékám tedy další... read more
jezero Kizakiko a Omachi

Asia » Japan » Nagano April 18th 2014

Geo: 36.5, 137.867Ráno se probouzím k snídani a pak ulehám opět na futon a odpočívám. K obědu chci vyrazit někam na procházku, případně na kolo. Ptám se tedy pána domu, jestli náhodou nemá nějaké kolo. Bohůžel nemá. Asi po hodině klepe paní na pokoj, že muž jede za chvilku do Omachi a že mě vezme. Neodmítám tedy takovou nabídku a ještě chvilku odpočívám. Ve 14:30 opravdu odjíždíme. Během cesty mi pán povídá, že mi domluvil kolo, které si mohu půjčit, že mě tam odveze. Kolo mám k dispozici do večera a zdarma. No páááni, to je super. Přijížd&... read more

Asia » Japan » Nagano April 17th 2014

Geo: 36.5, 137.867Ráno se probouzíme s krásným výhledem na hory. Oblékáme se a jdeme se nasnídat. Snídaně opět v ceně :). Po snídani se ptám na sněžnice, které jak zjišťuji, jsou pro hosty k volnému použití a vyrážíme na společnou procházku po okolí. Dnes zkoušíme druhou stranu od vyhlídky. Výhledy jsou opět nádherné. Obcházíme okolí a vracíme se zpět, protože jsme si museli zarezervovat autobus dále na Murodo. Vracíme sněžnice a vyrážíme na bus. Po cestě začínají pomalu stoupat stěny sněhu lemující silnici, až nakonec těsně p&... read more
Marťa trochu sjela
zase odpočívá
výhled

Tot: 0.166s; Tpl: 0.007s; cc: 7; qc: 85; dbt: 0.077s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb